Sari la conținut

Schimbarea Filtrului De Aer De Serie Cu Unul Race Necesita Reglaje Sup


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Nu am vrut sa fiu deloc sarcastic. Articolele tale inspirate de pe site-ul celor de la Factory-pro (in mare parte) sunt foarte utile. Tin insa sa precizez faptul ca in realitate "A/F ratio" sau lambda sau coeficientul de exces de aer nu e o linie franta (se accepta doar in teorie segmentele de dreapta) ci o succesiune de curbe in functie de variatiile deschiderii clapetei acceleratie , turatii etc .Diferente majore de comportament exista intre CV(din punct de vedere ecologic sunt cele mai performante dar au o oarecare intarziere ) si cele simple(aceste sunt mult mai neliniare ) pentru cele din urma fiind de multe ori necesara pompa "spritz" in cazul unui venturi cu diametru mare pentru motoarele 4t

Cat despre analizorul de gaze...e foarte util pentru diagnoza generala .

Pt reglarea unui policilindru fara prize pe galerii poti doar analiza o medie a amestecului celor x carburi( solutia ramane aici metoda "idle drop" pentru "lean to best" cea legala de altfel sau colortune flama galbena indicand excesul carburant CO peste 4,5 -5% sau amandoua pentru a alege mijlocul intre cele doua (metoda legala pentru motoare mai vechi generatie ante 85) pentru un maxim de putere in zona inferioara(dechideri 1/8 ale clapetei pt CVuri)

Pentru sarcini medii si mari Dyno este solutia impreuna cu un senzor lambda de banda larga suficient de rapid pt a inregistra variatiile in timp util

Pana la dyno ....ne descurcam in aceasta zona cu metoda seaat of the pants

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut ceva modificari si am pus si bijii iridium si nu se mai manifesta fenomenul.Bujiile vechi aratau sa motorul functiona in parametrii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca de la schimbarea filtrului se comporta ciudat-merg tare si trec pe liber si cand vreau sa accelerez nu pot sa bag mana in caz ca nu se accelereaza si parca e ragusit motorul si trebuie sa o iau treptat.Banuiesc ca acum are mai mult aer decat inainte.Motorul porneste bine la rece si cald,nu papa ulei,nu consuma,nu scoate fum de nici un fel.Trebuie reglaje?Unde?Astept niste sugestii.

Nu trbuie reglat sau nimica asa trebuie sa sune cu filtru care intra aer mai mult

Se aude putin cam sport si are viteza mai mare.

Ce iti trebuie acuma este un Remus exost si suna perfect

Dai inainte fara nici o grija

Sorin xx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...