AlexM Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Nu am vrut sa fiu deloc sarcastic. Articolele tale inspirate de pe site-ul celor de la Factory-pro (in mare parte) sunt foarte utile. Tin insa sa precizez faptul ca in realitate "A/F ratio" sau lambda sau coeficientul de exces de aer nu e o linie franta (se accepta doar in teorie segmentele de dreapta) ci o succesiune de curbe in functie de variatiile deschiderii clapetei acceleratie , turatii etc .Diferente majore de comportament exista intre CV(din punct de vedere ecologic sunt cele mai performante dar au o oarecare intarziere ) si cele simple(aceste sunt mult mai neliniare ) pentru cele din urma fiind de multe ori necesara pompa "spritz" in cazul unui venturi cu diametru mare pentru motoarele 4t Cat despre analizorul de gaze...e foarte util pentru diagnoza generala . Pt reglarea unui policilindru fara prize pe galerii poti doar analiza o medie a amestecului celor x carburi( solutia ramane aici metoda "idle drop" pentru "lean to best" cea legala de altfel sau colortune flama galbena indicand excesul carburant CO peste 4,5 -5% sau amandoua pentru a alege mijlocul intre cele doua (metoda legala pentru motoare mai vechi generatie ante 85) pentru un maxim de putere in zona inferioara(dechideri 1/8 ale clapetei pt CVuri) Pentru sarcini medii si mari Dyno este solutia impreuna cu un senzor lambda de banda larga suficient de rapid pt a inregistra variatiile in timp util Pana la dyno ....ne descurcam in aceasta zona cu metoda seaat of the pants asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 2, 2007 Autor Share Postat Aprilie 2, 2007 Am facut ceva modificari si am pus si bijii iridium si nu se mai manifesta fenomenul.Bujiile vechi aratau sa motorul functiona in parametrii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s.ward-dediu Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Am observat ca de la schimbarea filtrului se comporta ciudat-merg tare si trec pe liber si cand vreau sa accelerez nu pot sa bag mana in caz ca nu se accelereaza si parca e ragusit motorul si trebuie sa o iau treptat.Banuiesc ca acum are mai mult aer decat inainte.Motorul porneste bine la rece si cald,nu papa ulei,nu consuma,nu scoate fum de nici un fel.Trebuie reglaje?Unde?Astept niste sugestii. Nu trbuie reglat sau nimica asa trebuie sa sune cu filtru care intra aer mai mult Se aude putin cam sport si are viteza mai mare. Ce iti trebuie acuma este un Remus exost si suna perfect Dai inainte fara nici o grija Sorin xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.