MIB Postat Iulie 28, 2004 Share Postat Iulie 28, 2004 XXXXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIB Postat Iulie 28, 2004 Autor Share Postat Iulie 28, 2004 XXXXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIB Postat Iulie 28, 2004 Autor Share Postat Iulie 28, 2004 XXXXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KSt Postat Iulie 28, 2004 Share Postat Iulie 28, 2004 Referitor la partea de hibernare. Care este logica umplerii rezervorului? Cu respect, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iulie 28, 2004 Share Postat Iulie 28, 2004 Sa nu corodeze partea neacoperita. Deasemenea e bine sa nu mergi cu benzina de peste iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIB Postat Iulie 28, 2004 Autor Share Postat Iulie 28, 2004 XXXXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KSt Postat Iulie 28, 2004 Share Postat Iulie 28, 2004 In regula. Cam expensiva metoda, in sensul de pierdut benzina pt. cca 300 km. Dar asta e, daca vrei motor ok dai shi haina de pe tine. Va multumesc pt. lamuriri. Cu respect, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIB Postat Iulie 29, 2004 Autor Share Postat Iulie 29, 2004 XXXXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat Iulie 29, 2004 Share Postat Iulie 29, 2004 pai dac aia scris cam tot ce se putea scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kooksee Postat Iulie 29, 2004 Share Postat Iulie 29, 2004 Sa nu corodeze partea neacoperita. Deasemenea e bine sa nu mergi cu benzina de peste iarna. aoleu, si ce faci, o arunci??? ca daca am rezervor de 18 litri si a fost plin? kooksee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KSt Postat Iulie 29, 2004 Share Postat Iulie 29, 2004 Mi-e teama ca da. Partea plina a paharului este ca motorul sigur va fi OK. Cu respect, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Iulie 29, 2004 Admin Share Postat Iulie 29, 2004 1. La ce a scris MIB completez: schimbat bujii&filtru de aer primavara, curatat carburatoarele, acoperit cu pungi-rezervativ esapamentul iarna, pus bateria la incarcat iarna (sau bagat in casa) 2. Benzina peste iarna (sau cand sta mai multe luni) se decanteaza, iar apa care rezulta corodeaza rezervorul (si/sau ingheatra). Partea mazgoasa rezultata se depune prin carburator si-l infunda. Solutia este amestecarea in rezervor a unui stabilizator de benzina (se gaseste pe la OMV). Cu amestecul asta se merge 10km sa intre si in carburator. Din experienta mea: am pus aditiv si putzea benzina ca draku, iar in primavara tot n-a pornit pana nu i-am pus una fresh. 3. Uleiul folosit contine diversi compusi chimici rezultati din arderi&stuff (nu ma intrebati ce si cum ca era sa fiu corijent la chimie) care corodeaza prin motor. Teoria zica sa-i pui iarna ulei ieftin sa treaca iarna frumos, iar primavara ulei normal (bun). 4. Motocicleta nu se porneste iarna - motorul e rece, face condens, si se corodeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIB Postat Iulie 30, 2004 Autor Share Postat Iulie 30, 2004 XXXXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KSt Postat Iulie 30, 2004 Share Postat Iulie 30, 2004 Nu s-au mentionat prea multe de partea de franare + lichidul de frana. Stiu ca la masina se face un fel de aerisire, este valabil si la motociclete? La partea de racire se pune vreo solutie, ceva? Cu respect, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Iulie 30, 2004 Admin Share Postat Iulie 30, 2004 Nu s-au mentionat prea multe de partea de franare + lichidul de frana.Stiu ca la masina se face un fel de aerisire, este valabil si la motociclete? La partea de racire se pune vreo solutie, ceva? Cu respect, lichidul de frana se schimba mai rar - depinde de cartea tehnica. la mine parca e 2 ani. la fel si aerisirea. la racire nu se pune nimic (se verifica primavara doar). La toate motoarele cred ca se pune antigel in racire - isi pastreaza proprietatile mai bine la temperaturi ridicate. la inceput de sezon, sau la x km se regleaza si jocul la supape binenteles, in intretinere intra restul de operatii de verificat inlocuit consumabile: placute frana instalatia electrica (becuri, contactele de frana, in special frana spate, contactul de cric, de ambreiaj) verificat&strans suruburi de tot felul (carene, cadru - cu cheia dinamometrica) verificat jocurile la maneta frana&ambreiaj curatat&uns cablul ambreiaj&acceleratie intretinut bateria, verificat instalatia de incarcare verificat punctele de coroziune (toba) verificat&uns gumele care cin carene&stuff semeringurile de la amortizoare bucse de pe la bascula&amortizor spate (asta n-am facut nicioada ) lantul de distributie (intinzatorul de lant) - nici asta n-am facut etc si uite asa ajungi sa dormi in garaj si nu te mai cunoaste nevasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Auxois Postat Iulie 30, 2004 Share Postat Iulie 30, 2004 Tinand cont ca eu am o rusoaica, si ca astea trebuie desfacute anual (daca nu mai des) eu nu fac mare parte din aceste lucruri. Dar cu umplerea rezervorului, nu prea sunt de acord. Eu is de parere ca rezervorul trebuie sa fie gol complet. Daca il umpli, este posibil sa ai surpriza ca in primavara sa gasesti sorbul infundat, sau daca robinetul nu etanseaza complet, sa fie cursa toata benzina si sa ai in plus si carburatorul colmatat, filtrul de benzina si jicleoarele infundate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat August 2, 2004 Admin Share Postat August 2, 2004 am o rusoaica, si ca astea trebuie desfacute anual (daca nu mai des) anual? demostene zica ca lunar am uitat sa zic de sincronizat carburatoarele - pentru cine are mai multe. operatia e destul de simpla, da trebe o scula (de cumparat sau facuta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIB Postat August 3, 2004 Autor Share Postat August 3, 2004 XXXXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIB Postat August 5, 2004 Autor Share Postat August 5, 2004 XXXXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat August 5, 2004 Admin Share Postat August 5, 2004 .. ca o zis altcineva: bagat gaz special pe baza de azot in roti, la presiunea corespunzatoare asta nu tine de intretinere. daca vrei intretinere 'serioasa' cumperi o carte tehnica si sau iti faci singur intretinerea, sau cu ea in brate supraveghezi pe unu care 'se pricepe' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat August 6, 2004 Share Postat August 6, 2004 Ma bag si eu.... Iarna trecuta..... bag moto in curte.... prin noiembrie.. pun o prelata de 2 lei pe ea.... dupa 3-4 zile.... prelata e luata de vint...ploaie la greu pe ea... eu..... nimic.... ingheata apa.... tot pe moto... eu tot nimic vine zapada.... pe moto... se topeste, iar vine, iar se topeste..... iar vine... si tot asa pina in primavara prin februarie.. martie..... ma duc la ea.... era o zi cu soare.. bag cheia... nimic... scot cablurile de curent trega masina.... dau curent.. soc.......si............. porneste.... o tin juma de ora..... dupa care.....la citeva zile plec in ture...... a mers si merge beton....... PS. pt maniaci.....nu incercati asta acasa..... eu sunt numai puturos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Auxois Postat August 7, 2004 Share Postat August 7, 2004 Sa-ti mai zic si yo una, care a patit-o taica-miu. In iarna lui 2002, a bagat motoru' sub o sharpanta, i-a luat numai bateria. In primavara, a pus bateria la loc, a amorsat, si a pornit la prima pedala. In iarna lui 2003, a bagat-o in garaj, a segmentat-o, i-a curatat carburatorul, a schimbat bucsele la bascula, iar in primavara cu greu a reusit s-o porneasca, a reglat carburatoru' in toate posibilitatile si merge super naspa. Pana la urma a trebuit sa ia carburator nou, ca sa mearga ca lumea. Ala vechi parca s-a umplut de draci, montat corect la loc, nu mai mergea nici de-o culoare. Adik de fiecare data cand pornei la rece, trebuia sa demontezi cate ceva la ea. In concluzie sa nu le mai gadiliti atata ca li se urca la cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 19, 2004 Share Postat August 19, 2004 Mdea ar mai fi o solutie care ne scuteste de umplut rezervoare,scos bateriile,etc.le bagam frumos in casa,in pat,o bagi la perete (sa nu cada noaptea din pat daca viseaza urat)si uite asa ai cu cine sa dormi pana-n primavara.De ce nu doar e marea dragoste a noastra.probabil ca nu o sa fie dispusa la sex dar....fave fun !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.