Sari la conținut

Ce Sa-mi Iau?


Bob
 Share

Postări Recomandate

o sa am vreo 3000 euro, maxim 3500. ce sa-mi iau? vreau un speed de 600. am inteles ca la banii astia pot sa-mi iau ceva 93-94 maxim. ce parere aveti? sa-mi iau din afara la mana a 2-a? sunt firme care aduc, si as putea sa fac leasing pe el. in felul asta nu mai platesc nici taxele alea monstruoase de la vama.

 

care este diferenta dintre un cbr600 din 92 si unul din 98? in afara de kilometrii, uzuri si putina estetica...

 

 

merita la banii astia sa ma gandesc la un Ducati Monster de 600 de prin 97? nu este el speed...dar ar merge :)

 

inca ceva...cand o sa-mi iau motoru' o sa am permisul de foarte putin timp... e vreo problema daca pilotez un motor cu putere mai mare decat am voie in primii 2 ani? adica gaborii se uita la asta in talon?

 

multumesc mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba sta in felul urmator... Daca ai carnet de foarte putin timp si experienta cam zera, atunci nu prea merita sa-ti iei ceva super traznet pt ca vei pica cu siguranta si pacat de el... Varianta cu ceva din '93 e buna pt inceput dar are dezavantajul de a avea un motor relativ vechi care ar putea sa-ti faca probleme tehnice din cauza uzurii. Deci nici prea vechi nu e bine. Apoi, varianta cu Monster-ul nu e chiar rea pt ca el nu e chiar speed si deci nu e nici chiar asa de nervos si ti-ar prinde bine pt inceput, mai ales ca e si destul de nou ('97). Eu unul sunt sceptic insa in privinta motoarelor italiene in ceea ce priveste fiabilitatea, dar la Monster n-am prea auzit sa fie probleme. Cat priveste adusul de afar e intr-adevar o varianta buna pt ca nu iti iei motor hingherit prin Romania, dar ai mult de umblat dupa el, dupa actele necesare ca sa-l inmatriculezi aici si apoi vama, care o poti micsora prin leasing, daca gasesti o firma buna la asa ceva pt motoare second. Eu mi-as lua pt inceput ceva din Romania si nu speed, ci mai degraba street (gen Monster). Succes :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si am mai vazut unele de 750...care au 100 cai parca...sunt si astea bune de ceva??? care este diferenta? doar de uzura a motorului cu un ninja din zilele noastre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot te-ai hotarat la ceva, mai stai si tu inca 2 luni pana ii ia frigu pe nemti si se enerveaza tare si vand moto pe mai nimic :), vezi ca ai pe undeva pe aici un tabel de calculc la vama, important este sa ai banii la tine sa platesti direct acolo cat iti cer ca altfel platesti taxa de tranzit la care mai pierzi vrei 150 de euro.....sa sti ca o sa iesi putin mai scump cu luatu de afara decat aici, dar daca vrei sa ti moto ptr tine si nu sa te faci samsar se merita.....am fost de multe ori la nemti si de fiecare data ma intreb cum de nu dau faliment magazinele de piese ( sectia articulatii si amortizoare:D), pur si simplu nu prea au unde sa le strice nici daca ar vrea....hmmm, la ce bani dispui tu, mai bine un 400 f bun decat un 600 mai naspa...parerea mea de semibeginner :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca monsteru e in stare buna, sari pe el direct!!!, o sa fi uimit ce reprize are , acuma depinde daca esti rpm junkie sau low end cruiser....na belea de termeni :angry: , eu am inceput pe un zzr 600 adus direct din jermania, iar dupa 2 luni am sarit pe r1 si contrar previziunilor tuturor baietilor cu care ma stiu sau am vb aici nu am avut niciodata senzatia ca e ea mai "desteapta" decat mine, desi la cata tehnica are, sint sigur ca este :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare!

 

pai exact asta aveam in cap. sa astept zapada la ei...apoi sa ma duc sa-mi iau ceva. alea de 400 sunt limitate? am vazut multe care au 35 de cai... cati cai poa' sa aiba maxim?

 

creca sunt un rpm junkie...asta de la masina :angry:

 

tu personal ce firma imi recomanzi? ma gandeam si la un zzr 600 :angry:

 

bani de r1 98-99 sau ceva de genu asta o sa am peste cam 1 an. acum ma multumesc si cu ceva <'95

 

sigur nu o sa fie ea mai desteapta ca mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa iti iei ceva de 600 acuma si o sa mai ai bani la vara sa o dai si sa pui peste ptr un r1 sau altceva asa de puternic, fa-o...daca nu...mai stai ca sigur te plictisesti de ea....firme?? hmmm....sint prea novice sa imi dau cu parerea dar eu mereu am asociat moto japoneze cu firmele nemtesti de masini dupa cum urmeaza :angry: : kawa=opel , yamaha=ford , suzuki= bmw iar honda=mertan, asa le am eu in minte :angry:.. zzr nu este supersport ci sport touring....asa ca watch out what u're wishing for cz it might happend , si dupa aia te terzesti ca defapt nu vroiai ce cautai la inceput :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei un Ducati super-intretinut care este de cateva zile in tara(18.08) cauta-ma la 0722 356993 sau 0745 070267 pretul este 2800 euro neg.(in cateva zile termin si cu RAR-ul) poza pe www.anubias.go.ro

post-6-1062099396.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de 400, in special Kawa ZXR 400, au cam 60-70 CP. Cele mai noi pe care le poti gasi de prin 96'-97' sunt tot Kawa ZXR 400 si au 65 CP nelimitati. Merg foarte bine si sunt chiar nervoase. Iti lasa putin gura uscata chiar daca sunt mai mici. Eu as merge pe un Kawa intr4e cele de 400 (decat Honda VFR sau Suzuki). Ideea cu Germania e buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. va multumesc mult pentru sfaturi.

in momentul de fata m-am hotarat sa ma duc in decembrie in germania sa vad ce pot sa aduc. o sa incerc sa ma duc chiar inainte de sarbatori...are nevoie lumea de bani atunci...cu toate ca s-ar putea scumpi si ele ( se pot face cadou :) )

 

sper ca la inceputul sezonului sa ne vedem pe asfalt!!!

 

toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suzuki= bmw iar honda=mertan

 

 

eu le-as inversa...BMW mi se pare mai fiabil ca Mercedes. Dupa cate stiu la motoare Honda este cea mai fiabila :)

 

Daca as avea banii...m-as urca pe un CBR 600 RR de anu asta. pana-i strang merge si o Kawa de 400 :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati e oricum mai bun decat o Aprilia in 2 timpi (RS 50-250) ca fiabilitate, dar din pacate nu se compara cu o japoneza nici la performante, nici la feeling... Poate doar la sound, care la un V2 Ducati e foarte puternic si "jos". In rest are probleme si cu franele si mai ales cu calitatea executiei, care cam lasa de dorit. Plus racirea pe aer care la un model de 750cc de exemplu mi-i se pare total depasita... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motormaniac

vad ca esti un anti -italian feroce.eu tin sa te contrazic dragule.eu am un duc 749 si am facut din februarie si pâna acum 13500 km fara cea mai mica buba;am fost si cu el in romania.daca citesti prin reviste ai sa vezi ca cea mai buna finisare la ora actuala o au italiencele.in plus cei neavizati spun ca nu au putere mare .gresit! ei masoara puterea pe roata din spate si nu la axa asa cum o fac restul.ar mai fi multe de spus dar te las pe tine sa te documentezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bob, te-ai intrebat vreodata de ce vrei un supersport? Pentru ca is asa de puternice, pentru ca is frumoase? Sau poate pentru ca loata lumea din jur are?

Din cate am inteles eu trebuie sa primesti carnetul in curand, nu cred ca un super sport e cea mai potrivita pentru prima motocicleta. Aici nu vreau sa fiu nici carcotas, nici sa joc rol de atotstiutor ... e doar un sfat. Una sa fie clar, pregateste-te sa cazi cu motocicleta. Toata lumea cade nu e o problema asa de grava. Doar ca un beginer pe super sport va cadea mai repede si probabil cu repercusiuni mai grave. Nu degeaba le spune la astea "super-sport" - mersul pe o astfel de motocicleta e un mers sportiv, ca in orice sport trebuie sa il iei gradual ca sa poti sa te bucuri de toata splendoarea lui. Daca ti-ai cumpara role sau un skateboard nu cred ca ai sari direct la figuri pe trambuline. Nici nu cred ca o sa te arunci cu bicicleta in jos pe versantul unui munte doar pentru ca altii o fac. Oamenii care fac asta au experienta, s-au lovit de probleme, stiu ce decizie sa ia fara sa se mai gandeasca. Ce conteaza daca primul an sau asa, motocicleta nu o sa fie cea mai puternica sau cea mai sclipitoare. Ideea e sa castigi experienta si de ce sa nu recunoastem ... ideea e sa traiesti destul de mult ca sa ter poti bucura de sportul asta. Nu cred ca o sa te impinga nimeni deoparte daca iti iei o motocicleta cu "doar" 50hp. Foloseste-te de forumurile astea si de internet si cauta pareri avizate de la oameni care au in spate mii de km. O sa vezi ca sunt si alte criterii in cumparatul unei motociclete nu doar maximum HP.

 

Poate mesajul pare dur, oricum, bafta la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...