blue_nightwishX Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 (editat) Mi-a venit in minte 2 modele relativ apropiate ca sport/touring..pana in 2000 : 1. Yamaha Thundercat 600 2. Honda CBR 600 F plusuri, minusuri daca stiti pt fiecare model in parte,cuplu, fiabilitate,etc . Va astept cu pareri ON-TOPIC... pt OFF- folositi si voi PM .. Bafta si numai bine ! Editat Aprilie 24, 2007 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Salut, Eu am un Thundercat cam de o luna si 1600 km. Nu pot sa fac o comparatie cu CBR pentru ca nu am mers cu asa ceva, dar pot sa-ti spun cate ceva despre Mâtza ca +-uri: - pozitia: mi se pare foarte comoda la drum lung, dupa 400km ma durea foarte putin trapezul si atat; - distributia puterii si cuplului: incepe sa traga de jos (cam 3500rpm) si trage foarte bine - ciclistica: desi e grea (212 kg) si are o apucatura ciudata la directie (iei putin de ghidon si are tendinta sa se duca singur in continuare, cred eu ca din cauza unghiului furcii), odata ce te obisnuiesti cu ea ti se pare foarte agila (sau cel putin mie asa mi se pare) - flexibilitatea cutiei: mie mi s-a parut ca are o cutie ideala pt oameni lenesi si pt incepatori de exemplu, pe serpentine am patit sa uit sa schimb in jos si sa merg cu a 3-a. Tot ce a facut a fost sa tremure putin, dar s-a conformat si a urcat fara probleme panta, desi era pe la 2000rpm cand am inceput urcarea; - frane: etrieri fata de R1 ca -uri: aici nu prea stiu ce sa-ti spun pentru ca inca nu am constatat nici unul (nu zic ca nu are, doar nu-i perfecta, dar nu le-am gasit eu inca ). Am sa-ti spun in schimb 2 probleme posibile la care trebe sa ai grija, pe care le-am aflat din diverse review-uri, etc: - treapta 2 se poate sa cupleze foarte urat, cu zgomot si tremurat, cand schimb la turatii mari. Din pacate, se pare ca nu prea exista solutie pentru asta, desi unii au incercat niste variante destul de savante. Se pare ca principala cauza e uzura si e cam inevitabila problema asta; - avand cadrul de otel, poate sa si rugineasca. Multi spuneau ca cel mai des e afectata bascula. Oricum, asta cred ca se aplica doar la exemplarele tinute in conditii ceva mai extreme; - vorbind de cadru: e de otel, nu de aluminiu, ceea ce ii da si greutatea destul de mare. Deocamdata cam atat imi vine in minte. Mai pun si 2 linkuri interesante, un articol comparativ de prin 97 si un site dedicat Thundercat-ului: http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/top600s.html http://yzf600r.com/ Toate bune si succes la alegerea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Am avut dilema asta prin iarna cand mi-am luat motorul! Aveam de ales intre un Thundercat 600 din 97 si un F3 din 98! Eram tentat sa aleg Yamaha insa toti de pe orum mi-au spus Honda! Acum cateva zile am facut cateva ture si cu Thundercatul unui prieten si pot spune ca e o motocicleta supeba. Nu pot spune ca regret alegerea facuta...chiar deloc. F3-ul e mai usor(205kg), se inclina mai usor si nu devine obositor prin serpentine iar cutia mi se pare a fi ceva mai silentioasa si mai finuta! Ca minusuri insa nu prea pot spune ptr ca nu am asa de multi km la activ ca sa ma pot exprima. Daca ar fi sa dau un sfat unei persoane care doreste sa aleaga una dintre cele doua cred ca m-as abtine...sunt foarte apropiate intre ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.