Sparky Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Cine are o schema electrica pentru simson sport, adaptata pentru alternator de ij, sa fie testata sa nu ma trezesc ca mi se arde alternatorul. Eu am luat acum ceva timp schema asta. Si nu stiu exact daca e buna si nu vreau sa ma risc. Multumesc anticipat. Si asi mai avea o nelamurire. Cu alternatorul de ij planeta fara baterie se mentine functionarea pentru ca am vazut ca statorul este putin magnetizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 daca ai pornit motorul si ai scos bateria iti merge in continuare. asta inseamna ca incarca dar sa nu faci asta prea des pt. ca ti se arde puntea de diode. statorul este magnetizat numai cu contactul pus, cu el luat nu mai e magnetizat. schema nu se incarca, vad doar thumbnail-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sparky Postat Mai 6, 2007 Autor Share Postat Mai 6, 2007 Eu nu prea mai inteleg. Deci ar trebui sa porneasca cu bateria conectata pentru ca are excitatie si ramane asa si dupa ce deconectezi bateria ( cu riscul de a arde puntea ). OK asta am inteles. Dar fara baterie, deci fara curent cum incarca daca nu exista magnetism ? Asta intrebam. Si am observat ca miezul statorului este putin magnetizat si m-am gandit ca probabil este suficient de mare ca sa apara o tensiune indusa in rotor cat sa intretina aprinderea. Deci mai atasez inca odata schema : (stress vezi ca se poate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Eu nu prea mai inteleg. Deci ar trebui sa porneasca cu bateria conectata pentru ca are excitatie si ramane asa si dupa ce deconectezi bateria ( cu riscul de a arde puntea ). OK asta am inteles. Dar fara baterie, deci fara curent cum incarca daca nu exista magnetism ? Asta intrebam. Si am observat ca miezul statorului este putin magnetizat si m-am gandit ca probabil este suficient de mare ca sa apara o tensiune indusa in rotor cat sa intretina aprinderea. Deci mai atasez inca odata schema : (stress vezi ca se poate ) la electronica sunt varza. dar asa trebuie sa faca. de ce nu stiu sa iti explic ce stiu de la electricieni e ca bateria dupa ce porneste motorul joaca rolul unui tampon intre punte/releu si consumatori. stiu doar schema de ij ca e simpla dar poza tot nu se vede de putut tot timpul s-a putut, am raspuns daca am putut. doar ma exprim direct si acid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sparky Postat Mai 6, 2007 Autor Share Postat Mai 6, 2007 E netu de caca si probabil deaia . Nu imi vine sa cred ca nici acum nu merge ! Asta e mai pun odata schema ! Am luat-o de aici de pe forum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.