Sari la conținut

Sparky

Membru
  • Număr conținut

    48
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Simson Sport

Sparky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare tuturor, Va rog sa imi spuneti, unde asi putea repara un abielaj de Simson, in Brasov, sau imprejurimi. E original, nedesfacut, cu colivie cu role si sincer nu l-asi da cuiva sa bata cu ciocanul in el. Orice sfat este binevenit. Multumesc.
  2. Chestia e ca eu am facut cam tot ce ati zis voi aici. Am legat si pe direct. Adica am legat minusul pe cadru, plusul pe baterie, consumatori etc, bateria nu e tocmai foarte buna dar din moment ce are excitatie alternatorul, genereaza curent si poate aprinde un bec. Cu motorul turat putin vreo 1500-2000 rpm am ars un halogen de 12V. Deci generatorul functioneaza.Am spus ca releul de incarcare l-am facut eu nu e din comert dar o sa-ti urmez sfatul si o sa incerc cu unul electromagnetic. Oricum nu pot fi sigur ca incarca pana nu pun o baterie noua si instalatia sa fie finalizata. Inca o chestie: periile colectoare le-am facut eu pentru ca asa am luat alternatorul dar nu cred ca are vreo importatanta cert e ca nu o sa ma las pana nu descopar problema. Iti multumesc RAVEN pentru tot si celorlalti la fel. O sa revin cu detalii.
  3. Sal. Am cateva probleme. De curand am terminat un simson de reconditionat. Am pus pe el alternator de IJ, fara flansa..., am pornit motorul cu o baterie si am verificat daca alternatorul scoate ceva tensiune. Am pus un bec de 55W/12V si cu motorul turat se aprinde foarte bine. Am facut un releu de incarcare electronic dupa o schema postata aici pe forum.L-am probat cu o sursa de alimentare reglabila, consumatorul fiind un bec tot de 55W/12V (simulare consum excitatie) si a functionat perfect. La 13,5V taia curentul pe excitatie, iar la 13V pornea iar. Am facut toate legaturile electrice pe motocicleta dupa o schema gasita tot aici. Adica alternativul de la alternator (3 faze) le-a bagat in punte. Minusul (-) l-am legat pe cadru. Plusul (+) la consumatori (bobina, far, releu incarcare etc) si excitatia direct pe rotor. Nu e bateria destul de buna ? Consumul e mai mare decat poate genera alternatorul ? Acum nelamurirea mea e DE CE NU VREA SA INCARCE BATERIA ? Am anulat releul (legat pe direct) si tot nu vrea. Asi vrea sa ma ajutati cu o schema sau cu ceva idei, sau daca nu, cateva explicatii ca nu mai stiu ce sa-i fac ! Multumesc mult. In curand o sa apara si poze cu motoru! PS Vine vreme frumoasa si nu pot iesi cu motoru !! Sanatate la toti si distractie faina cu motoarele !
  4. Sal la toti ! Sunt pe punctul de a incheia o lucrare de reconditionare la simsonul meu si spre surprinderea mea nu mai gasesc piulita care strange cotul pe cilindru . Cred ca a pierdut-o fratele meu cand a facut curat. Asa ca va rog mult de tot daca aveti careva sa imi dati si mie contra-cost. Multumesc. Axi mai da un semn de viata !!!!!
  5. Cine imi poate spune de unde pot sa cumpar un suport de perii pentru alternator de IJ 12V 90W. Sau eventula sa fac asa ceva. Sau , cine stie, poate aveti voi de vanzare !! Merci mult !!
  6. E netu de caca si probabil deaia . Nu imi vine sa cred ca nici acum nu merge ! Asta e mai pun odata schema ! Am luat-o de aici de pe forum !
  7. Eu nu prea mai inteleg. Deci ar trebui sa porneasca cu bateria conectata pentru ca are excitatie si ramane asa si dupa ce deconectezi bateria ( cu riscul de a arde puntea ). OK asta am inteles. Dar fara baterie, deci fara curent cum incarca daca nu exista magnetism ? Asta intrebam. Si am observat ca miezul statorului este putin magnetizat si m-am gandit ca probabil este suficient de mare ca sa apara o tensiune indusa in rotor cat sa intretina aprinderea. Deci mai atasez inca odata schema : (stress vezi ca se poate )
  8. Cine are o schema electrica pentru simson sport, adaptata pentru alternator de ij, sa fie testata sa nu ma trezesc ca mi se arde alternatorul. Eu am luat acum ceva timp schema asta. Si nu stiu exact daca e buna si nu vreau sa ma risc. Multumesc anticipat. Si asi mai avea o nelamurire. Cu alternatorul de ij planeta fara baterie se mentine functionarea pentru ca am vazut ca statorul este putin magnetizat.
  9. Am intrebat cum arata pentru am un prieten acasa care vrea un motor bun pentru un buggy. O sa vb cu el daca il vrea si poate mai negociem la pret. Eu sunt din Blaj si asi fi dispus sa vin sa il vad. O sa te anunt !!
  10. Pune acolo ulei amestecat cu vaselina in total 150 ml ca nu se intampla absolut nimic. Eu am un Malaguti F15 si am pus 200 ml ulei+vaselina si circul cu ea de 1 an si nu are nimik. Daca chiar e "prea mult" o sa-l arunce afara!! Oricum pelicula de ulei ramane pe pinioane si nu se intampla nimk daca sta mai mult timp si nu-l folosesti !! Bafta !!
  11. Daniele motorul arata bine la exterior dar cum sta in interior, cam ce uzura are ?? Si apropo merita 100E daca ar avea acte !! Poate reusesti sa-l dai !! Bafta la vanzare !!!
  12. Avand in vedere faptul ca e in 2 timpi eu cred ca oamenii care au deja motoare vechi in 2 timpi nu prea sunt interesati, dar poti pune poze cu el sa se vada exact ce vinzi. In priml rand nu e un notor comunist sau socialist deci nu prea isi are locul aici pe coltul comunistelor.Pe mine nu ma deranjeaza! Bafta la vanzare !!
  13. Salutare !! Ai dat motorul ?? Carburatoarele nu le dai separat ?? Sunt interesat !!! Da si tu un raspuns pe PM Merci mult
  14. De-ai sa iti cumperi tu ma stresatule !!! Nu te mai lauda ca ai auzit si tu de aprindere deaia !!! Tu esti ala care isi baga nasu peste tot !!! Nu cred ca omu are nevoie de opinia ta !!
  15. Ce ai rezolvat cu carburatorul ? Hai anunta-ma ca sunt curios . Da si tu un sms sa stiu !!! Bafta !!
×
×
  • Creează nouă...