motormaniac1 Postat August 28, 2003 Share Postat August 28, 2003 Intotdeauna m-am gandit care ar fi diferenta intre un super-sport pur sange, full carenat, cu performante uluitoare, si un roadster-street, semi carenat, cu performante inferioare? Modelele apar cam simultan si sunt inrudite la majoritatea marcilor, adica au aceeasi capacitate cilindrica, ciclistica si cadru la fel, doar carenajele si unele mici detalii difera... Care ar fi ideea? Cine opteaza pt un street mai ieftin si cine pt un SS mai scump? Mai ales ca pe amandoua se merge cam la fel, se imbraca la fel, se gandeste la fel... Unul are windscreen, celalalt nu... Deci... astept pareri: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat August 29, 2003 Share Postat August 29, 2003 Diferenta e cam in genul comparatiei dintre Porsche/Lamborghini/Ferarri versus BMW / Mercedes / Rols sau Coupe Sport versus Berlina 4 usi sau break Dar Jeep-urile nu-ti plac? O Africa Twin de ex...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat August 29, 2003 Share Postat August 29, 2003 parca la KTM Adventure cred ca era.... Stai sa verific, ma duc sa mai uit sub prelata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat August 29, 2003 Share Postat August 29, 2003 Fratilor cascati ochii bine la ce luati si asa consumabilele la japoneze sunt scumpe si le suporti cu greu, dar nu va dati seama ce ar insemna costul consumabilelor pentru Angelina Jolie acolo sa vedeti preturi si "pretenturi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat August 29, 2003 Autor Share Postat August 29, 2003 Ma... jeep am, Hyundai Galloper 2.5 TD '00, asa ca eu zic ca ma multumesc cu atata pt teren greu... De aceea intreb intre street si speed ca asta am avut si asta vreau si in continuare... Totusi, referitor la cadru si suspensii, am vazut ca la mai toate modelele noi, "naked"-urile au cam acelasi cadru si chiar aceleasi suspensii, deci nu prea vad mare diferenta la pozitia si stilul de conducere. Plus ca amandoua merg pana la limita cu inclinatul pe curbe (aceleasi jenti si pneuri)... Deci? Intr-adevar cele SS au o sha mai nasoala la drum lung si mai potrivita pt sport pur si poate ghidonul intr-o pozitite mai inalta, deci mai comod. Aici ai dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.