Sari la conținut

Radiator ulei


Postări Recomandate

Salut.

Dupa montarea radiatorului de ulei am observat o fisura pe lungimea filetului unui surub de prindere(plus ca scapa putin uleei prin capatul suruburilor)

Dupa demontare am constatat ca au mai aparut si alte fisuri.

Se mai poate merge asa cu el, sau trebuie schimbat neaparat?

Este vreo metoda de reparare, cel putin temporar, pana iau altul?

Multumesc anticipat

 

Fisura initiala:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/7Sw4Q...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/avdJl...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/bBgVI...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/AP_2_...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/bdyno...feat=directlink

 

Fisuri pe care le-am vazut dupa demontare:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/od3dk...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/od3dk...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/xMg-l...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/FOn_u...feat=directlink

 

 

 

 

Daca mai trebuie poze mai am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dintr-un rack de server vechi :) era neagra, da am vopsit-o.

 

cam cat ar ajunge o operatie de "reconditionare" ? idei?

totusi un radiator nou, dar nu oem e in jur de 80 de lire pe ebay + taxe de postale + timpul astepta. ideal ar nou, dar poate exista si alte solutii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vad eu din pozele alea.. ar fi o problema care se poate rezlova cu garnituri.. acum ce sa zic nu imi dau seama bine din poza..

Ceva de la dezmembrari nu gasesti? zic si eu

Da un telefon la GoRacing si vezi cat e la ei, ca au preturi ceva mai mici si ei oricum il aduc intr-o sapt. (www.goracing.ro 11:00-19:00).. doar o idee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Dupa montarea radiatorului de ulei am observat o fisura pe lungimea filetului unui surub de prindere(plus ca scapa putin uleei prin capatul suruburilor)

Dupa demontare am constatat ca au mai aparut si alte fisuri.

Se mai poate merge asa cu el, sau trebuie schimbat neaparat?

Este vreo metoda de reparare, cel putin temporar, pana iau altul?

Multumesc anticipat

 

Fisura initiala:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/7Sw4Q...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/avdJl...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/bBgVI...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/AP_2_...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/bdyno...feat=directlink

 

Fisuri pe care le-am vazut dupa demontare:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/od3dk...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/od3dk...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/xMg-l...feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/FOn_u...feat=directlink

 

 

 

 

Daca mai trebuie poze mai am.

 

 

Piesa crapata din fotografie, mie imi pare ori ca e bagata fortat pe tevusca scurta a radiatorului ori ca e infiletata.Adica pe scurt, eu cred ca poate fi extrasa de acolo si facuta o alta piesa la strung.

 

Daca nu e nici un din cele doua variante, am o "idee genitala", dar care mi-e greu sa o explic in scris, totusi am sa incerc. O decupare simpla in piesa pt ca aceasta la final sa arate ca un cilindru (butoias) peste care sa se faca un filet exterior. O alta piesa de forma celei crapate gen (oval) cu diametrul interior cat exteriorul celei decupate, la care sa se faca filet pt a putea fi infiletata peste piesa cilindrica ramasa dupa decupare.Nu stiu cat de explicit am fost, nu stiu ce si cat o sa intelegi.

 

 

Nu cred ca are rost sa schimbi tot radiatorul pt o asa problema.Mie radiatoarele imi par destul de scumpe, la un strungar, toata treaba nu cred ca te-ar duce mai mult de 50 RON.

 

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Fratilor aceeasi problema sau cel putin asemanatoare am si eu la suzuki bandit 600s 2002.

L-am cumparat de cateva zile nimic ciudat la el, ieri la o mica inspectie am observat ca pierd ulei pe la imbinarea dintre furtun si radiator.

Nu am verificat daca este spart ca in pozele puse la inceputul post-ului doar am presupus ca ar fi de la o garnitura, de la ce este intre radiator si furtune.

 

Intrebarea mea este stie cineva daca este o garnitura acolo?

 

Multuma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, este un O-ring acolo (piesa 9: http://images.cmsnl.com/img/partslists/oil-cooler-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_bigsuusa93589_d9bd.gif) dar e putin probabil sa fie de la el. oricum, merita incercat.

 

cel mai probabil e crapat, din ce-am citit (si din ce-am vazut, din pacate) e problema tipica la Bandit.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...