Sari la conținut

ruxi2k

Super Membru
  • Număr conținut

    1.217
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://google.com
  • Yahoo
    ruximail

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Kawasaki ER-6F
  • Numar Moto
    BV

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki Volty, Suzuki Bandit

Vizitatori Recenți Profil

2.073 citiri profil

ruxi2k's Achievements

  1. Donez casca open face Nitro, marime S. A fost purtata de max 10 ori. Are o problema cu vopseaua exterioara care era cauciucata si a devenit super lipicioasa. Cred ca mege curățată cu ceva diluant.
  2. Esti foarte tare! Astept cu nerabdare sa mai postezi. Ai respectul meu pt proiect. Eu am o teava batuta de profesionisti la 11m pt udat gradina... 100 lei/m, lucrarea a durat cam 6h cu tot cu montat pompa la suprafata.
  3. Exact! Anul trecut am vazut cam 10 Suzuki Samurai sau Jimny... erau pline de rugina Inclusiv sasiul era gaurit de bagai mana...Foarte multe vopsite peste rugina. Unele sunt "reparate integral", dar este posibil sa te iei cu mainile de cap... Nu stiu de unde au unii asa imaginatie... gasesc niste solutii uluitoare (cele mai multe proaste, dar uluitoare). Eu am abandonat proiectul. (Am trecut la alta vechitura.)
  4. Nu vreau sa fiu carcotas, dar daca s-a uns lantul si apoi nu tine frana, mie imi suna a ulei pe disc...
  5. Problema nu e rampa, care se rezolva usor, eventual cu o scandura groasa, ci vecinii. Pe de alta parte, unele beciuri au multa umezeala ceea ce va duce la o degradare rapida a moto. Cred ca e mai usor sa o legi bine in fata blocului, mai ales daca stai la parter, plus o alarma eventual cu pager.
  6. Salut, Frumoasa! Sa o stapanesti sanatos! Cum o simti fata de ER6F. Si eu sunt incantat de motorul lui ER6 si ma gandesc in viitor la Versys. Ai facut o diagnoza sa vezi daca are erori? Sistemul de diagnoza e similar cu ER6-le model 1? Te intreb fiindca probabil stii ca exista o problema destul de comuna (nu deranjanta) la partea cu reglarea aerului la primele modele.
  7. Pai da, si in cazul de fata, axul transmite mișcarea prin unul din cabluri pana la maneta, nu? Oricum, ce vreau sa zic este ca nu e normal ca maneta sa stea accelerata.
  8. Am urmarit la mine pornirea la rece. Maneta de acceleratie sta normal si cand e socul automat. Nu pot sa scad turatia. Turatia cu socul pornit e unxeva la 1300. Daca doriti pot sa fac si un filmulet. La mine socul astăzi a fost cam 30 de secunde. Spor!
  9. Tng, am tot respectul pentru tine, nu contest ce zici Ideea este ca am exact același motor din acelasi an, care la pornire are soc automat si sta la 1500rpm timp de max 2 min. Ma retrag din discutie sa nu incurc oamenii! Numai bine!
  10. Si eu zic la fel. Cel mai probabil unul dintre cabluri trage invers, ca si cum accelerezi. Posibil sa fie rupte ceva fire si prinse in camasa fac un efect de arc. Da-le jos, curata-le, greseaza-le si mare grija la montat. Evental, in primul rand poti scoate capatul de la cabluri din partea motorului sa vezi daca mai face asa. Pornirea merge fara acceleratie asa poti sa vezi daca sta bine relantiul.
  11. Ma bucur ca ti-a iesit montajul! Alarma ta are si posibilitate sa setezi sensibilitatea senzorului?
  12. Exact asa trebuie sa faca! Practic este o masura de siguranta daca ai dezaramat din greseala si nu ai plecat la drum (adica nu ai bagat cheia in contact). Este similar cu deschisul usii la masina, pentru a nu se rearma. Repet, incearca dupa ce dezarmezi sa atingi firul orange la + de la baterie. Vei vedea ca nu se mai armeaza.
  13. Si eu zic ca e firul orange. Si eu am facut exact cum zici tu, am legat firul respectiv la lumina lampii spate care se aprinde cand pui contactul. Daca nu era legat firul respectiv, se rearma dupa 25 de secunde. Oricum, pe + de la alarma ai o siguranta, deci daca faci un scurt accidental se arde siguranta si nu prajesti altceva.
×
×
  • Creează nouă...