Sari la conținut

Honda Nsr 125 96'


Postări Recomandate

Salutare tuturor ..De curand am vorbit cu un baiat sa imi aduca o Honda NSR de 125 din 96' si vroiam sa aud si io parerile voastre. E buna , nu e buna, ce defecte are , de unde iau piese , ...Deci va ganditi ca de abia astept sa imi rup gatu pe strazile din romania :banana: ca la ce strazi avem.....E prima oara cand o sa an un NSR si nu prea stiu cum merge asa ca cei care detineti ...va astept la un comment :finger: ....... Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nsr merge si trage destul de bine, dar intotdeauna esti in spatele apriliei cu cativa metri, diferente nu se vad decat daca se conduce FOARTE Brutal, depinde ce model este in 96 , eu am modelul din 97 care s-a facut pana in 2002, are 34 de cai power valve si tot ce ii trebuie ... am luat-o cu 24000 km si merge ca noua, km astia i-a fafcut cu 98 la ora ca a fost limitata, despre piese.. eu am fost la un magazin de motoare si mi-am comandat placute de frana din catalog, kit de lant avea pe stoc , daca nu imi aducea la comanda, cablu kilometraj mi-a adus, bujie tot din catalog, cauciucuri se gasesc, deci piese se gasesc

eu sunt foarte multumit de ea, inca mai merg pe frigu asta si imi porneste la sfert

pune o poza cu el daca ai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mei shi io am un NSR 125 R dar din 2000!!! Si vreu sa zic ca merge super...numai ca e limitat... shi dupa cum zice shi Furia_Soselei e mai lenta cu putin decat un RS...dar la drum lung l-am luat :crack:..... Iar intrebarea este: stiti cunva cum sau unde as putea sa ii scot limitatorul???...sau nu e bine sa fac asta??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mei shi io am un NSR 125 R dar din 2000!!! Si vreu sa zic ca merge super...numai ca e limitat... shi dupa cum zice shi Furia_Soselei e mai lenta cu putin decat un RS...dar la drum lung l-am luat :crack:..... Iar intrebarea este: stiti cunva cum sau unde as putea sa ii scot limitatorul???...sau nu e bine sa fac asta??

eu l-am scos singur

al meu era limitat ca nu urca peste 7000 de ture, firul care duce scanteia in cdi trecea printr-o cutie care nu dadea scateie peste 7000 si am scos cutia, am pus firul pe direct si urca si pe rosu, dar tot e limitat in toba si la carburator are un plastic, si trebuie scoase amandoua, una fara alta nu se poate. tr1 2 3 trag de nu se poate , de la a4a numai urca atat de mult , a5a mai putin si a6a deloc,greu am prins 140

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc mult pentru raspunsurile voastre. Dar se pare ca nu voi mai lua NSR dintr-un simplu motiv: E in 2 timpi.Am vorbit cu multi oameni si pana la urma m-am oprit la 4 timpi din cauza fiabilitatii si a consumului. Mai exact un DR de 125 in 4 timpi. Da asa e .....m-am dat pe enduro. Daca asfalt nu e ......pamant gasim :crack: Momentan bucsam cilindrul si o pereche de segmenti ca era ruginit de atata stat cilindrul. Oricum multumesc mult pentru raspunsurile voastre :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...