Sari la conținut

radu.moto1

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Otopeni/ Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Honda CBF500A

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha WHY, Honda CBF500A.

Vizitatori Recenți Profil

382 citiri profil

radu.moto1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutare. O veste ff buna. Ce producatori vor fi reprezentati la aceasta editie? Ce evenimente vor insoti SMAEB de anul acesta?
  2. Salut "Marco rs 125", Felicitari pentru noua achizitie si sa parcurgeti impreuna de mii de km de bucurii!! Si eu mi-am luat unul de 300, acum 1 sapt si tot de la Motodynamics! Sunt tot in perioada de rodaj. Rodajul este cea mai importanta perioada a scuter-ului. Atentie, rodajul, daca vrei sa-l faci ca la carte, se face in 2 etape: 1. Pana la 1000 km (cand ai prima revizie), trebuie evitat sa mergi cu turatii peste 4200-4500 rot/min. Deci evita sa ajungi la 5000 rot/min. 2. Intre 1000-1600 km, evita sa depasesti 5400 rot/min. Abia dupa 1600 km, poti merge normal, adica pana la zona rosie a turometrului. Eu ma chinui deocamdata cu viteze de 40-55 km/h (3700-4200 rot/min). Am facut pana acum 450 km. La stilul asta de mers, la prima 100km, avea 2.6 l/100 km, apoi a coborat la un consum de 2.4l/100 km ( eu am 100 kg). Inainte sa o platesc, am facut un test ride timp de aprox 2h si 70 km, in care am mers nebuneste (147 km/h pe autostrada=vit maxima pe care o atimge in bord), in oras destul de agresiv, l-am testat si pe poduri si am ajuns inapoi la reprezentanta cu consum de 4.1 l/100 km. In rodaj am mers constant pe centura si putin pe autostrada, evitand sa fiu injurat de ceilalti participanti. De 2 zile am inceput sa merg si prin oras. Scuter-ul merge si se comporta exemplar in trafic. Eu am avut 8 ani motocicleta si am vandut-o pt acest scuter. Am o singura remarca dupa primii aprox 300 km: are un "greieras", in zona dreapta spate. Azi am fost la service si mi-au spus ca este o "problema" cunoscuta si provine de la o tablita de la placutele de pe spate. Sunetul nu produce vreun defect sau tocirea discului/placutelor de pe spate, ci doar este enervant (asa m-au asigurat cei de la service). La prima revizie, cica vor scoate placutele si vor pili putin o anumita zona a lor, dupa care nu va mai face acel zgomot de frecat fier pe fier. Ps: mi se pare ciudat, ca un motor fabricat in zilele astea, sa nu aiba rodaj ul chimic, deja efectuat de pe bancurile fabricii! Ma scoate din minti faptul ca trebuie sa merg cu el prima 1000 km la turatii de pana la 4500 rot/min. Succes tuturor si ne mai revedem aici pt impartasirea opiniilor/ experientelor.
  3. Salut tuturor proprietarilor de Xmax de pe acest forum. In curand voi deveni si eu proprietar de Xmax 300. M-am documentat incepand din Noiembrie 18 si pana acum cateva zile, cand l-am comandat. Inainte de comanda, am facut un ride test de vreo 2 h, in care am inclus 50% autostrada si restul Bucuresti. Am fost foarte placut surprins de cat de sprinten si plin de viata este. Eu am 1.83 m si 101 kg. Am mers pe autostrada cu 148 km in bord (batea putin vantul si de pe la 125 km/h a inceput f usor sa vibreze, dar nu exagerat), l-am testat pe podul din Pipera unde l-am lasat incet pana la mijlocul podului si apoi i-am dat gaz ( si a avut super demaraj si plin de putere la urcare), apoi prin traficul din Bucuresti. Franele sunt foarte bune dupa ce se incalzesc putin. Consumul a fost de 4.1l/100km in tot acest test. Probabil ca in utilizare normala, de zi cu zi, va ajumge la 3.5 l/100km. PS: eu vin dupa 8 ani de motocicleta si acest scuter m-a incantat f mult! Sunt un tip mai practic si conform nevoilor mele, acest scuter e perfect! Am o intrebare: are cineva manualul de utilizare IN LIMBA ROMANA, pt model Xmax 300 , fabricat dupa 2017? Plimbari placute si sa auzim de bine!
×
×
  • Creează nouă...