Sari la conținut

M!ha!

Membru
  • Număr conținut

    266
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Africa Twin XRV650 RD03
  • Numar Moto
    neindoit

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Xmas 250 , Honda CB500

Vizitatori Recenți Profil

1.304 citiri profil

M!ha!'s Achievements

  1. Am dus cadrul la sablat si vopsit electrostatic. Pentru ca este o munca foarte mare, ca sa ma asigur ca nu rămâne nici cel mai mic punct de rugina i-am rugat pe cei de la atelier sa vad cadrul înainte de vopsire. Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. O anumita vaselina, ceara de cavitati? Ma pot folosi de găurirle tehnologice existente.
  2. Am curățat carburatoarele folosind o cuva cu ultrasunete. Cam acesta este rezultatul. Nu este perfect dar diferența este notabila. Am pus in cuva apa chioara. Probabil cu solutii speciale de curatare, se obtine mai mult. O sa mai insist in anumite locuri cu alcool izopropilic.
  3. Salut. Ai folosit personal? Restaurez o Africa Twin RD03 din 1988 si sunt in dubiu. Amortizorul stock oficial nu se serviseaza, neoficial se poate servisa insa nu sunt convins ca rezultatele vor fi durabile. Ar mai fi dorința de pastra totul cat mai original. De aici dilema. Ce ar fi mai intelept de ales in acelasi buget? EMC cu preload hidraulic sau Ohlins fara preload?
  4. A folosit cineva amortizoare spate de la EMC Shocks? Am nevoie de un review de la cei care au sau au avut.
  5. Asta cu respectatul culorilor va fi o alta provocare foarte mare. Nu se găsesc nicăieri codurile de culoare. Codurile de culoare RAL, nu cele Honda. Am înțeles ca mai nou ar fi posibil scanarea culorii originale, dar nu am apucat inca sa cercetez mai mult. ACF 50 se numește.
  6. Before and after pentru scutul si bascula din aluminiu dupa ce m-am plimbat 1300km cu ele in portbabaj pentru curațare si eloxare. Atentie.Nici una din proceduri nu sterge si nu acopera zgârieturile. Toate imperfectiunile au ramas. Scopul nu a fost cosmetizarea ci sa ma asigur ca nu vor mai oxida. Curățare cu apa sub presiune si sticla pisata am facut in Craiova la vaporblast.ro . Am spus curatare si nu sablare pentru ca la final nu raman piesele matuite, ci asa cum au fost facute. Anodizare (eloxare) am făcut la Anorom Hunedoara. Deh, in București nu mai munceste nimeni. S-a facut deanodizare pentru îndepărtarea stratului vechi si apoi reanodizare pentru urmatorii 35 ani. Din pacate se pot anodiza numai piesele fara bucse si alte inserții. Scărițele au ramas doar curățare. Imi era imposibil sa scot bucsele fara sa le distruc si sunt parte integranta din scarite, nu au part number separat. O sa le tratez la fiecare 6 luni cu un spray special impotriva coroziunii aluminiul.
  7. Multumesc pentru link . ce foloseam eu nu avea si carburatorul explodat. Electrostatic ar fi mai durabil dar in acelasi timp am aflat ca daca vositorul nu face ce trebuie iese naspa. Bunătăți. A venit mos Crăciun cu o parte din piesele necesare restaurării. Rulmenti, bucșe, simeringuri, garnituri. Cele din poza cu ochelarii si portbagajul sunt custom facute de Martin Šmida (MDM Special). Cea mai buna sursa pentru piese originale Honda am găsit pe PartsRepublik (EU) si WeBike (Japan).
  8. Ieri am aflat de la cineva care se pricepe ca jiglerele mari si acele de dozaj nu au aceleasi dimensiuni in ambele carburatoare (mda, incredibil). La prima vedere par identice insa nu sunt. Au inscripționate coduri difererite si conteaza in care din carburatoare sunt puse. De perdele nu am incercat sa ma apropii.
  9. Test de casnicie. Atunci când in garaj e frig de inebunești adu carburatoarele in casa si desfa-le in sufragerie.
  10. Va rog recomandari pentru curatat/sincronizat carburatoare si pentru spitat roti. Multumesc
  11. Am si primul surub care s-a rupt in motor. Se vede diferența între ele. Unul era ruginit serios. Problema este ca e lung rau. Va fi dificil de scos.
  12. Mulțumesc la toti pentru idei si sfaturi. Am luat si alt tip de extractoare si burghiu pe stânga si bituri star. De data asta am rezolvat cu o daltița. M-am pus pe batut cu rabdate : țaca-țaca-țaca-țaca. Pana la urma cedeaza. La sfârșit se cinstește cu un paharel. Duminica liniștita! Pentru cine se apuca de treaba asta trebuie stie se lasa la sfarsit carcasa filtrului de aer. Se scoate de pe cadru dupa ce se demonteaza roata spate si bascula. La montare, este primul obiect care se pune pe cadru. Dupa ce mi-am bătut capul 1 ora cum se scoate si m-am decis sa il las la final mi-a mai confirmat cineva ca asa se procedează. Astazi am scos, masca fata, radiatoarele, furtunele de antigel si galeriile de evacuare. Am notat furtunele care pe unde intra ca altfel ne le mai dau de cap. E ingramadeala mare de furtune.
  13. Asa arata dupa a doua zi. Am lucrat 2 ore ieri si 3 ore astazi. Vor fi si zile cand nu voi avea timp sa ma ocup. Am cumparat trusa de extras suruburi insa este o mizerie. S-a rupt fara sa pun mare presiune. Trebuie sa vad cum le scot pentru ca suruburi se vor mai rupe. La protectia galeriei intr-o parte s-a rupt surubul intr-o parte prinderea. Caut o solutie pentru a scoate tampoanele de cauciuc de la scutul metalic fara sa se rupa. Se gasesc insa sunt 6 euro bucata fara TVA fara transport. Pana acum mi-a trecut prin cap feon sau apa firbinte. Aveti idei ? Incerc sa lucrez cat mai ordonat posibil si sa notez tot. Acum strang suruburile in pungi. La sfarsit ss vrea sa merg cu ele la zincat dar nu stiu cum sa procedez. Sa ma duc cu cate 3-4 bucati nu este o solutie, sa le pun pe toate gramada este exclus.
  14. Am inceput in seara aceasta. Am demontat un pic in partea din spate. Fara degripant, filetanta cu impact, flex si extractoare suruburi sansele de reusita sunt mici. Unui surub i-am dat cu zeama de flex, unul nu se clinteste nici cu 400Nm, iar cel indicat cu degetul are locasul imbusului stricat si va trebui folosit extractor de suruburi. Masina unui prieten pasionat si foarte cunoscut printre fanii marcii.
×
×
  • Creează nouă...