Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


piXelmoB

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About piXelmoB

  • Rank
    Nou venit pe forum!
  1. Daca banutii permit iti recomand sa te orientezi catre un Intruder de 1500 sau Vulcan de 1500. Personal am 130 de kg si un Intruder de 1500 si sunt super multumit de putere si tot Putere destula, cuplu mare si sa mare (pilot si pasager). Am mers in grup cu persoane care aveau dragstar de 650, sportster 883 si vulcan de 900 si toti cam lesinau la urcat dealuri si depasiri, desi eu+moto+bagaje= ~500 de kg. Nah, restul au cu cel putin 600 cmc in minus si s-a simtit.
  2. Salutare! Zic sa ma bag si eu in seama, ca de mult am vrut s-o fac si nu am reusit. Detin si eu un tanculet de aproximativ 3 ani. Cand l-am luat arata absolut fantastic, dar carburatia nu era in cea mai buna stare (am aflat ulterior ca un surub de amestec era rupt si lipit cu poxipol), iar cauciucurile erau cele din fabrica (dot 2003) De atunci si pana acum s-a schimbat povestea La mecanica a primit carburatie complet refurb de la GMan Industries America + filtru K&N modificat + galerii admisie noi + bujii Brisks + multe alte imbunatatiri la filtre, conducte de frana, ambreiaj si toate reviziile posibile la ambreiaj, furca etc. La electric are toate becurile pe led (far, semnale, stop si urmeaza si proiectoare). Iar ce am facut estetic se poate vedea in pozele de mai jos Pe viitor urmeaza sa primeasca genti hardcase (de fibra, imbracate in piele), esapament custom dual (cu iesire pe ambele parti), niste piese recromate, altele vopsite, rezervor auxiliar, alt crashbar.
×
×
  • Create New...