Sari la conținut

AdrianmSAS

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

AdrianmSAS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sunt de acord ca problema o fi de la soft. Rusinea e ca dureaza cate doua saptamani ba sa mai configureze un soft ba sa se schimbe un senzor si uite asa motoru a fost luat acum mai putin de un an si a stat peste 8 luni in service dupa ce am si ramas de 3 ori cu ea pe dreapta si m am distrat cu platforme . ganditiva ca totusi o problema cu quickshifteru nu se poate rezolva de la inceputul lui martie ca sa nu mai zic de celelalte probleme. lor le e frica sa mi rescrie softu de pe ea ca au mai avut un client caruia i au ars ECU. am mai gasit tot felul de probleme/feedbackuri si am sugerat linkuri , videouri etc de pe net dar din pacate nu fac nimic decat ce le zice fabrica, iar fabrica raspunde cam la 3saptamani cu niste solutii care nu functioneaza cel putin pana in momentul de fata, ceea ce mi se pare mai mult decat penibil. emotia e la ture unde cam iti piere cheful cand te gandesti ca sansa e destul de mare sa ramai prin boscheti. si apropo de motociclete vandute la dementor care nu prea au probleme, va zic ca mai ales la adventure sunt multe probleme pe care incepi sa le cunosti daca iti pierzi timpu p acolo si faci cateva vizite pe saptamana. intr adevar nu zice nimeni ca e vina lor insa pacat e ca sunt extraordinar de indiferenti si nu au solutii la niste probleme care sunt convins ca se pot rezolva intr un timp mai mult decat decent ca doar suntem in 2019. intre timp astept o baterie si un senzor de 3 saptamani
  2. nu imi dau seama unde se produce pentru germania dar motocicleta a venit din bratislava, pentru mine distractia inca nu s a terminat din pacate. dupa un cadru schimbat pe garantie nu mai merge quickshifterul si in momentul de fata nu mai porneste dupa ce mi a dat toate erorile posibile, general,ecu,abs,cornering abs,suspension, elock,scu,tpms,hlu si nu mai arata nici temperaturi nici nivel benzina etc. astept o baterie noua si sa se conecteze cineva de la fabrica pentru a vedea ce are la soft. din cate am vorbit cu baietii la service sunt multe probleme cu adventure. din pacate toate operatiunile astea se rezolva extraordinar de lent si nu exista efectiv interes pentru a le rezolva in continuare eu tinand contactul cu un domn din ungaria care cred ca are extraordinar de multe motociclete cu probleme pe cap incat nu reuseste sa tina minte despre care adventure este vorba chiar daca vorbesc cu el saptamanal din iarna. nu doresc nimanui asa probleme cu motocicleta si singura dezamagire este ca nu se rezolva treburile. in alta ordine de idei cand motocicleta merge intr adevar este deosebita daca ar si merge.am speranta totusi ca o data rezolvate vor ramane asa
  3. salut, apropo de situatia motorului s a intors dupa 5 luni si tot la fel face, intre timp au hotarat ca imi trimit alt cadru si va fi inlocuit de dementor. motorcicleta e luata pe firma si am facut alegerea proasta de mi l factura intracomunitar tot de ei prin bulgaria. am considerat ca ii mai las sa vad daca se indreapta situatia dupa inlocuirea cadrului. tot asa am aflat si eu de >20% din perioada garantiei, drept e ca nu am insistat prea mult cu firma de avocatura ca as vrea totusi o rezolvare "rapida"
  4. Salut daca ai prinderile la fel ca la 1290 ar fi https://www.louis.eu/artikel/puig-touring-screen-with-abe/10006801 asta este cu 7,5cm mai inalt decat cel stock (cel de 1290) mai este unul si de la givi http://www.gentimoto.ro/parbriz-givi-ktm-1290-super-adv-s/ totusi cred ca nu iti ajung si mai e o varianta https://www.louis.eu/artikel/puig-touring-windshield-with-spoiler-smoke-grey-type-approved/10011480 dar nu se potriveste pe 1290 fiind cu deflector integrat
  5. Buna seara, Sa va povestesc si eu despre experienta mea cu 1290 SA-S ul. Cumparata de noua de la Dementor la sfarsitul verii, mi au promis ca o livreaza in cel mult 10zile. Pe scurt am ajuns sa fac schimb cu o motocicleta care o aveau deja vanduta altcuiva deoarece plecam in concediu si motocicleta noua nu mai venea. evident am plecat fara accesorii montate deoarece era nevoie programare sa le monteze si nu au venit toate o data!? . intors din concediu dupa 2700 de km in jurul bucurestiului am ramas in pana, General Failure si MTC failure, dusa pe platforma la dementor motocicleta proneste dimineata si ei imi zic ca n are nimic si nu au ce sa faca ca nu apare eroarea in calculator. Motocicleta de noua tragea dreapta la mersul incet iar daca dadeai drumu ghidonului nu puteai sa o tii sa mearga drept inainte ea plonjand pe dreapta, iar ulterior dupa ce m am acomodat cu ea am observat ca penduleaza la viteza mare adica efectiv incepe si da din cap. anuntati baietii de la dementor imi dau dreptate, dupa care las motocicleta la ei pentru tot felul de ajustari si schimb de roata fata cu una noua, ulterior ajung la concluzia ca s ar putea sa dea din cap din cauza accesoriilor. ies in test drive cu ele demontate imi scapa si imi zgarie topcaseul negru si tot asa continua distractia pana se ajunge la concluzia sa las motocicleta la ei la sfarsitul sezonului pentru a o trimite la fabrica in austria pentru a fi reparata. intre timp mai patesc niste lucruri cu ecranul care nu se mai aprinde sau apar niste dungi ciudate pe el insa nimic nu apare ca eroare pe calculator si intr adevar isi revine a doua zi . zis si facut motocicleta lasata la dementor pentru a fi trimisa in austria asta pe 11 noiembrie. si asa am ajuns in martie, motocicleta este in bratislava unde aparent cei care se ocupa de ea nu le raspund celor de la dementor nici la telefoane nici la mail si nu se stie ce se intampla cu aceasta motocicleta, cu mailuri scrie in austria, cu telefoane date la numerele de contact ktm austria si asa mai departe ei prezinta zero interes in a repara o motocicleta noua in conditiile in care in prezent motocicleta a stat mai mult in service decat s a mers cu ea. in rest motocicleta este foarte misto dar nu as mai opta pentru brandul ktm nu doar din prisma produsului ci si a reprezentantei brandului din bucuresti. Eu din pacate am ajuns in momentul in care am apelat la avocati pentru a ma bucura de o motocicleta noua in garantie din cauza unor oameni care nu au interes de a isi ajuta clientii, lucru care probabil ca nici macar nu ar fi necesitat un mare efort deoarece totusi in 4 luni cred ca poti repara cam orice la o motocicleta. Pozele din pacate nu ma pricep sa le uploadez insa nimic nou intr un ecran cu niste erori in rosu pe marginea drumului.
×
×
  • Creează nouă...