Jump to content

ComyGM

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About ComyGM

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom 650 ABS - 2008
  • Numar Moto
    -
  • Club
    Ride & Ride

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki V-Strom 650 ABS - 2008 (cumparata in 2019)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Am vazut si eu in manual ca masurarea se face la 5000 rpm, dar eram intre blocuri si nu am vrut sa imi arunce oamenii cu ceva in cap. O sa incerc sa vad daca urca pana la cat zice in manual la 5000 ture. Nice!
  2. Am fost, dar au fost multe de făcut la ea într-un timp foarte scurt (plăcuțe, discuri, ambreiaj, furca, etc), trebuie să mai merg. P.S. Statorul și bateria sunt schimbate în primăvară.
  3. Salutare tuturor, Revin și eu cu două întrebări: 1. Îmi puteți recomanda un loc unde să îmi vopsesc și eu rezervorul? Al meu cred că e vopsit „cu trafaletul” de fostul proprietar. Vreau să fac ceva similar cu atașamentul. 2. Vouă cât vă încarcă în idle motocicleta? a mea are undeva la 12,05 și înțeleg că ar trebui să încarce mai mult. Mulțumesc frumos,
  4. Salutare,ceva de V-Strom 650 ABS 2008? Printre altele, caut janta față.
  5. La fel și aici, începător, V-strom 650 ABS prima mobră și nu regret nicio secundă. Nu l-aș da pe nimic, cum zicea și @Macsy și pentru mine e exact ce trebuie. Cuplu la turații mici, foarte manevrabilă, poziția foarte comodă (m-am mai urcat pe niște avioane: K1300R, S1000RR, GSX-R 750 și nu cred că aș putea merge așa cocoșat :D). Încearcă-le la un test drive pe ambele și apoi decide-te.
  6. Să mă scuze domnia voastră, E vina mea 100% atunci, am scris mai sus că încerc să mă corectez.
  7. Din păcate e o problemă care pornește din școală (cel puțin la mine). În primele 4 ore (la Adi Moto) nu ne-au lăsat să punem mâna pe frâna față. Și așa am ieșit din școală, obișnuiți să călcăm pe frâna spate mai mult, toți de acolo... Acum încerc să mă obișnuiesc să stau cu degetele pe frâna față și să o și folosesc.
  8. Review facut de fostul proprietar înainte să cumpăr eu mobra
  9. Suzuki V-Strom 650 - Complex Apusului, nou in peisaj (permis și moto de o luna) Daca iese cineva la niste plimbări lejere dați un semn.
  10. Don't overthink it. Just do it Mai poți să te și poziționezi cu toată moto sucita la 45° spre direcția spre de mers înainte să oprești. Îți va fi mult mai ușor la.plecare. Daca te simt chiar atât de nesigur, mai achita doua ore și mai așteaptă o săptămână. Până dai sala și până te programezi la examen mai ai timp
  11. E important sa fii relaxat, deși vei avea emoții la proba practică, cum probabil am avut toți. Eu am dat acum o luna, și da, traseul a fost ușor. Trebuie doar sa fii atent la trecerilor de pietoni, pentru că e posibil sa mergi cu "vedere de cal" daca vei fi un pic timorat, mai ales atenție sa nu îți apară pieton din stânga pe trecere. Nu te depunctează nimeni daca pui picioarele jos înainte să se oprească moto. Nu incerca sa o tii in echilibru singur la viteze mici sau pe.oprire la traseu. E important sa pui picioarele jos. Îți urăm multa bafta, va fi ok.
  12. Super, incerc și la.ei. Poți să faci o cerere de oferta la motor team, sinei îți dau pe mail.oferta de preț și codul pieselor de obicei. Nu reușesc să editez postarea de mai sus că sa nu spamez. @igi am comandat de pe autofarm. Mulțumesc mult, 687 Ron / bucata
  13. Mulțumesc mult, Am vorbit cu ei, au preturi foarte bune, pentru piesele OEM mai bune decât Motor Team (dealer-ul Suzuki).
  14. Salutare tuturor, Aveti idee pe unde as putea gasi un suport de maneta ambreiaj + maneta ambreiaj? Am incercat pe la dezmembrari pe OLX si nu am avut succes. Trebuie să cumpăr și discuri de frână pentru față... aveți vreo recomandare unde le-aș putea găsi la un raport bun calitate / preț? P.S. - DL650 2008 ABS
  15. Salutare tuturor, Oficial de câteva săptămâni sunt și eu deținător de V-Strom 650 - 2008 ABS (și de permis de anul ăsta ). Am ajuns la V-strom prin recomandarea instructorului moto (de la Adi-Moto) și pot să spun că nu regret nicio secundă. Se simte și merge extraordinar, aveam niște prostii în cap cu niște naked-uri mai scunde (hornet / gsr600 / er6n) dar mă bucur că nu mers pe variantele respective (in conditiile in care eu am 1.88 cm si 110 kg). Motorul e destul de umblat (e fosta motocicleta a lui Mihai Tica de la motorcycling.to). Am dus-o direct in service pentru schimb Kit Lant și probabil luna viitoare o să schimb și Throttle Position Sensor (moare motorul când scad brusc turatia pana pe la 1000 rpm, fostul proprietar spune că e de la TPS). Seeya!
×
×
  • Create New...