Sari la conținut

ciprianalin

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    1
  • Club
    1

ciprianalin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salutare tuturor nu am avut de lucru si ca romanul m-am uitat pe sub motocicleta si am descoperit ca am doua furtune lasate libere acolo. stie cineva pentru ce sunt sau s-au desfacut de pe undeva? de curs nu curge nimic sub ea dar......
  2. salutare tuturor incepator fiind mi-am luat gsr-ul, am 200 km pana acum si sunt mai mult decat incantat de alegera facuta. ca incepator te incerca multe senzatii chiar din momentul conturarii alegerii. prima senzatie care am avut-o a fost de deplina nesiguranta si asta doar stand pe motor in showroom, imi dadeam seama ca nu sunt in stare nici macar sa-l duc acasa. urmatoarea senzatie a fost de frica, simteam cum imi urca inima in gat doar la gandul ca ma voi urca pe ea. la inceput, doua zile, am mers pe malul lacului Morii (in buc), usor, cu treapta 1 si cu o gramada de caini vagabonzi in spate. prima iesire pe strada....... emotii maxime, mergeam incet si automobilistii ma cam clacsonau, nu stiu de ce toti cu auto se asteapta ca daca vad o motociclete cu o roata destul de groasa pe spate, motociclistul ala trebuie sa merga cu 100 la ora. mergeam cu 50 si in loc sa ma depaseasca ma apostrofau. acum ma simt ok pe motocicleta, merg cu viteza legala dar mult mai fluent. am avut de ales intre gsr si fz6, am ales gsr-ul, va pun aici si niste poze cu bruneta suzi poate va ajuta si pe voi sa va hotarati. si inca cateva poze
  3. CUM I-AI UMBLAT LA ACELERATIE? CUM SE COMPORTA DUPA CE L-AI LIMITAT? VREAU SA IAU UN GSR SI INITIAL AM VRUT SA-L LIMITEZE DIN INJECTIE DAR SE PARE CA NU SE POATE(ASTA E SERVICE-UL IN RO) ASA CA SINGURA POSIBILITATE ESTE DIN CABLUL DE ACCELERATIE.
  4. salut forumistilor am tot vazut in ultimul timp prin oras motociclete cu evacuarea sub sa care, am impresia, nu asa au iesit din fabrica. exista posibiliatea modificarii traseului esapamentului? face cineva asta si la noi? vreau sa iau un sv nou si recunosc initial tere mi s-a intins gatul dupa fazer (imi plasea ideea de esapament sub sa parca ii dadea o simetrie motocicletei) multumesc mult
  5. stii de ce imi puneam problema cu limitatul mobrei?! am un prieten cu un cb 500 (o motocicleta docila) care la un moment dat s-a suit pe o vitezana. imi spunea ca undeva pe centura bucurestiului a vrut sa depaseasca un turism, care probabil mergea destul de repede,si atunci cand a iesit din depasire avea 220 km/h viteza care a perceput-o doar cand s-a uitat la vitezometru. motocicleta urcase de la 100 la 220 in aceias treapta de viteza in cateva secunde doar tragand un pic mai tare de acceleratie. totusi banuiesc ca nu e cazul SV-ului naked cred ca nu e cazul dar...... As vrea sa cumpar una noua in leasing (in ultimul timp pentru mine s-a demonstrat ca SH nu este o afacera, am luat diverse lucruri sh si a terbuit sa bag in ele niste banuti neluati in calcul initial). la ce dealer imi recomandati sa merg? unde as putea sa negocoez un discount sau ceva accesorii in plus? multumesc mult
  6. salut baieti am A-ul de 2 ani si pana acum nu m-am suit pe un motor in trefic. m-am hotarat sa-mi iau unul, am fost la prisma la targ si mi-a ramas gandul la sv 650 necarenat. recunosc ca initial am vrut sa ma orientez spre ceva mai mic - 250cc dar oferta este foarte slaba la capitolul asta. ma intereseaza daca mai e cine aici care a inceput pe sv direct sa-mi impartasesca din experienta. as purtea sa-l limitez cumva la 100 km/h pentru inceput? nu ca as fi un inconstient, am 32 ani si 200 mii km cu masina dar din cate am citit pe aici motorul te fura la viteza. ce parere aveti de abs la moto, este eficient? .... din motive financiare as alege modelul fara abs dar daca se dovedeste imperios necesar as face un efort. abs-ul este intalnit si pe fata si pe spare avand in vedere ca are doua frane complet independente? Numai bine!
×
×
  • Creează nouă...