Jump to content

Traznea

Membru
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    PrazLand
  • Motocicleta
    Shadow de 600

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    76 Shovelhead & 06 Sportster 1200 Roadster

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Traznea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc mult pentru ajutor, am rezolvat problema, se poate inchide discutia.
  2. mersi mult de info din pacate nu se potriveste, piesele mele provin de pe modelul 2004-2007, le-am dat totusi un mail pe sistemul PPC (poate pica ceva) si-mi dau de stire.oricum o sa urmaresc site-ul, au stoc serios oamenii si mai am nevoie de mici chestii pentru shadow
  3. Teoretic e acelasi lucru cum ai inmatricula un motor adus din state, fiindca asta e de fapt.Iei cadrul, montezi piesele pe el, platesti taxele vamale, faci rar, inmatriculezi.Pe mine ma sperie taxele de curierat din US, nu vama si restul de hartogaraie.Iti recomand sa dai un tur pe la Vama din orasul tau, sa gasesti un inspector vamal mai putin plictisit si sictirit care sa-ti explice exact cat ai de plata la modelul/anul pe care vrei sa-l importi.Tine minte ca se plateste un cumul de taxe vamale (procent din valoarea de catalog a motoretei) + TVA.
  4. Nu e furaciune, este cumparat cu factura din dezmembrari fara partea din fata a cadrului, adus acasa cu CMR de o firma de transport si evident odata cu piesele de schimb (ca nu pot sa-i spun motoreta) au venit si asteptarile de comentarii de câcat de la oameni care n-au destul facebook sa-si piarda timpul.Urasc oamenii cu prejudecati si care acuza inainte sa intrebe.Ca si idee ....nu ma doare mana sa iau din US un cadru cu acte( all hail ebay), prefer sa-l iau din Europa fiindca nu vreau sa dau pe transport cat dau pe cadru sau si mai bine. P.S. Motoreta o sa fie de vanzare cand gasesc cadru.....eu sunt pe stilul Softail & Old School Chopper, si cele 2 pe care le am deja imi ajung. Sunt multumitoare explicatiile pe care le-am dat sau e nevoie sa pun scan-uri cu factura de provenienta si CMR-ul?
  5. Am nevoie de un cadru cu acte, de RO (cu fiscal) sau alta tara pentru un Sportster , modelul pana-n 2009.
  6. Mda, am aflat toata povestea.Limitarea e din mansoanele care leaga carburatoarele de cilindri ....sunt gâtuite astea de 27 de cai....au o gaura mica mica.Schimbi respectivele bucati de cauciuc un mic reglaj la carburator si ....voila! esti fericitul posesor a 41 de caluti.Are sens, in motorsport anumite motorizari sunt limitate tot cu un restrictor de aer pentru a se incadra in anumite grupe/clase.Am inteles ca sunt multe modele de la Honda care au acel restrictor....creca este cea mai ieftina crestere de putere din istoria motoarelor sa stii sa-l schimbi sau doar sa tai cu un cutit/cutter miezul pana ramane la acelasi diametru de sus pana jos poza din stanga e cu mansonul de pe motorul "normal" de 41 de cai, cea din stanga de pe cel de 27 de cai.
  7. Salut. Am luat de curand un Shadow de 600 din 91 ca sa ma reinvat cu mersul (n-am mai calarit de mai bine de 10 ani).Am vazut ca in acte apare motorul ca avand 20 KW.Eu credeam ca toate shadow-urile de 600 din 88-94 au 29KW.Stie cineva sa ma lamureasca care sunt diferentele mecanice de unde a rezultat puterea mai mica ? alimentare, carburator, cdi? ca motorul am vazut in specificatii ca ar fi acelasi.Nu de alta da la cele 130 de kile ale mele am nevoie de toti calutii ca sa nu-i pun si pedale s-o ajut
×
×
  • Create New...