Jump to content

DARK-RIDER-82.

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About DARK-RIDER-82.

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nici n-am considerat-o altceva ma tratez temeinic ,sunt ok de cinci ani incoace !
  2. De fapt nu mai beau alcool deloc din 12 ,luna 10, anul 2015. Ca devin antisocial si am tendinta sa omor oameni da' cand beam de-astea ascultam. Sau billy idol "sweet sixteen" ,sau bineinteles The Prodigy cu "Smack my bitch up" varianta deloc cenzurata ba chiar cu "faze din spatele camerei" nevazute sau auzite de public in mod normal alcoolul , in orice forma mai rafinata sau mai "bruta" este dupa parerea mea o copilarie, nimic de admirat. Prefer "stimulente" mai mult sau mai putin legale ceva mai profunde ca experienta si deosebite ! Dar ca muzica asta ascult eu cand MA SIMT BINE. O zi buna
  3. La vfr 750 si 800 cele pana in 2001 care inca msi au pinioane la distributie si nu au v-tech(intretinere mai scumpa si migaloasa) nu km sunt problema ci faptul ca sunt GRELE ca motoare, consumul e la fel sau mai mare ca la un all rounder de 600 ,sau chiar o hayabusa cu care mergi "frumos"/legal(6-7 la suta de km),orice "aventura" pe drum fara asfalt o sa te "zgaltzaie" bine,suspensia fiind proiectata pt.sosea nu bolovani,piesele cam scumpe de le strici si trebuie schimbate( la vfr750 rc 36 generatia 4 din 1996 un disc frana fata costa cam 1000 lei ,si nu schimbi unu,ci doua odata.din start cam 400 euro fara manopera sau alte costuri daca vrei sa ai frane cand apesi maneta la 230km/h...).si mai sunt piese cam scumpe si care vor pica pana la urma,depinde cat mergi si cati ani o tii. Singurul lucru ce ramane ok e fiabilitatea lor (honda au fost obligati sa le faca foarte rezistente in timp si km daca vroiau sa mai vanda vfr sau chiar sa existe modelul asta dupa ce au dat-o in bara cu aliajul si rezistenta axelor cu came prin anii '80...). Ah da, si sunetul superb de V4 ,mai ales cu o toba sport de carbon .ca e super silentioasa cu cea originala. Iar de km ,stiu personal vfr 750 rc36 cu 110mii km si functioneaza CA NOU. Bineinteles ,daca vrei sa stea pe drum in afara de motor functionand ,o sa cumperi si revizionat si suspensii ,amortizoare, rulmenti la roti, discuri frana,placute ,filtre de aer ca unii nu se deranjeaza sa il schimbe, bujii exact de care zice producatorul nu balarii din piata, un ulei bun sa nu plangi dupa ambreiaj dupa cateva mii sau sute de km dupa schimbul ulei, reglezi supapele cum zic "nebunii aia de la honda"ca iarasi,proprietarul anterior a mers pe principiul "e VFR da-o dreaqului merge doar cu benzina si acceleratie!"... schimbi si tu ca nou proprietar de VFR lichidul de racire sa nu plangi dupa alte piese majore ,precum chiulase ,Etc... Manualul de intretinere si reparatie spune tot,e stufos, nu mai stiu exact cate pagini are dar e de citit. Pt.cine vrea motocicleta in stare perfecta(buna), pt.multe sute de mii de km(da sute de mii cand vb de vfr)sau multi ani daca doar e folosita ocazional. Inginerii Honda au proiectat-o bine,au folosit aliajele care trebuie(dupa ce au calcat in strachini) poate chiar prea bune, pt taranii care ajung sa foloseasca vfr-uri ,dar nah,fiind reputatia lor ca Honda la mijloc au facut-o si p-asta... Ramane proprietarul sa urmeze indicatiile "mura-n gura" din manualul de intretinere si reparatie Honda. Pana si o maneta acceleratie construita foarte ok si solid ,nu mai revenea cand ajunsese pe mana unui BOU taran imbecil(caz concret). L-am ajutat ,i-am demontat ,curatat,uns cu pasta MoS2 tot ansamblul si tot n-a bagat la cap ca un lucru bun trebuie SI intretinut.(bine ca n-avea lant distributie de schimbat ca era distrus motorul la fier vechi de mult...) Pe langa forja si 200 la ora zilnic. Ma bucur ca Honda si-a salvat renumele construind asa motoare DE VIS ,si fiabile si se aud bine. Unii ar zice CEL mai bine din toate motoarele... Pt.curiosi, cand o mai pornesti LA RECE poti sa faci un video de 1-2 minute? Si link aici? Umblasi pe la carburatoare de cand o ai? Mercy N-ai sa vezi tu alte motoare la banii astia (de noua sau sh) sa functioneze 440000 mile sau 708111 km ,cum a facut un motociclist batran cu vfr 750 din 1990,doar 2 ani mai nou decat ce se vinde aici. Si nu s-a lasat dupa ce a crapat garnitura de chiulasa(nu altele mai importante din motor) ci a schimbat motorul si a mai pus 412000 mile sau 663049 km pe acelasi sasiu de vfr... Arata-mi alt motor capabil de "de-astea"... 1371160 km reali pe asfalt. https://www.fireblades.org/threads/high-mileage-bikes-britains-highest-mileage-rider.79712/ was looking through some old bike mags recently and found this article in Bike May 2005. I find this sort of thing interesting as a motorcycle owner so thought I'd post some highlights. The fella in question is a courier called Stan, who was in his early 60's at the time of the article. His list of bikes is as follows, along with the mileage he put on to each: 1983 Kawasaki GT550 - 15,000 miles 1984 Kawasaki GT750 - 184,000 - "Worst bike I ever bought" 1986 Yamaha FJ1100 - 30,000 1987 Yamaha FJ1200 - 14,000 in 3 weeks - returned to the dealer due to excessive vibration 1987 Yamaha FJ1200 - 90,000 1988 Honda VFR750 FJ - 140,000 1989 Honda VFR750 FK - 149,000 - knocked over at an airport, then traded in 1990 Honda VFR750 FL - 852,000 - engine replaced at 440,000 after it blew its head gasket 1996 Kawasaki ZZR1100 C3 - 252,000 1997 Kawasaki ZZR1100 D1 - 60,000 - written off 1998 Honda Blackbird - 410,000 2001 Honda Blackbird - 205,000 - current bike at the time of the article Some mega mileages there, just goes to show those who worry about their bikes getting to 20 or 30k miles have only just scratched the surface. Some other info: Oil and filter changed every week - using Honda oil filters but 10w40 car oil - the cheap stuff (that's what he used in the 852,000 mile VFR!!) RK chains last far longer than any others - usually 80,000 miles A Scottoiler is used to keep the chain 'saturated in oil' Some more interesting points - we've had many discussions about oil and chains on here
  4. La un VFR 750F din 1996 nu a umblat nimeni in motor sau altceva decat frane cauciucuri si ulei plus filtre in motor. Si nu curgea nimic din el ,tinut intr-o chestie din tabla zincata vara la 40 grade celsius ori iarna la minus 18 grade celsius.singura explicatie: cam asa motocicleta poate Honda sa proiecteze si construiasca atunci cand isi dau seama ca au gresit grav cu motocicleta anterioara. Si ajungem la motocicletele moderne cu "neajunsurile inerente": cum sa construiasca "astia" motociclete care ,chiar mai si functioneaza?! Nu zic Doamne fereste ,sa le faca exact precum VFR750F ,ca mor mecanicii de foame si intra TOATE service-urile in faliment ,da' macar un gram de decenta si bun simt ar trebui sa aibe ,si sa faca/proiecteze/construiasca totusi motociclete care macar sa-si tina lichidele inauntru ,nu pe gresia mea,pavelele proaspat puse sau asfaltul din fata casei... Ca rade toata familia de mine si vecinul dimineata... Dar ,ca de obicei,de nu-si baga mintile-n cap or sa bage falimentul ca se satura si astia cu bani de stat prin serviceuri,chit ca e pe degeaba cafeaua cand astepti sa-ti iei totusi masina sau motocicleta "cam scumpa" da' lasa ca e de firma renumita si se merita ... Pt. ca se vor gasi ingineri destepti care sa si proiecteze corect un "utilaj" alaturi de garniturile lui si sa faca si un ban din asta. In conditii rezonabile la costuri rezonabile si cu bun simt fata de client. Aviz bmw si grupul VAG, ca va tzatzaie curu' de-abia acum ca va tavalesc "astia" cu electricele lor,culmea jumate sau mai mult produse in China... O zi buna la toti...
  5. Pompa de apa nu trebuie sa curga/piarda lichid de racire pe nicaieri,la fel ca tot sistemul de racire. Pt.ca de pierde si o picatura eu nu stau sa fac plinul si la benzina,ulei,lichid frana,aer prin roti si adblue doar ca asa au "gandit-o" niste ingineri... Motocicleta nu trebuie sa aiba pierderi de nici un fel ,motor,cutie viteze,sau orice alt sistem. In afara de rezervor benzina Ca mai bea si "dansa" din cand in cand la 100km ceva benzina... Daca pierde lichide aia e defectiune si in 1000km proprietarul va fi foarte nemultumit ,mai ales daca o arde pe autostrazi... Sa ramai fara lichid racire in motor la 130km/h sau 200km/h ca te grabesti si ai voie prin Germania sa te grabesti,inseamna ca ai "cam" distrus motorul. Pana te opresti nici daca-i faci plinul cu lichid racire, o aerisesti rapid si tot nu mai pleci de acolo decat pe platforma. Oricum, motor modern cu 6 in linie MOTOCICLETA e raritate,fara discutii. Daca mai vine si cu service documentat ,ce mai poti sa ceri? Ca-s multi bani,asa a fost mereu: ori e scumpa ori alea bune sunt luate De altii
  6. Cand ai schimbat uleiu' in grupu conic ultima oara? 🙄

  7. La motor alezajxcursa piston tl 1000-R e aproape ca un Britten V1000 .98x66mm vs. 98,9x65mm .dacă avea și 138 kg toată motocicleta plus 166 cai era Jmecherie TL1000-R Nu că n-ar fi oricum! Nici viteza de top nu-i departe de Britten V1000 : 270km/h vs 303km/h. Presupun că doar in curbe și accelerație la ieșire din curbe Britten-ul ar fi mai "competent".
  8. Salut killy. O singura nelămurire am: acele adaptoare la etrieri sunt originali /făcuți de o firma ce se ocupa cu așa ceva sau realizați/frezați/găuriți etc de cineva anume dintr-un material/aliaj ales aleatoriu fara un anume criteriu gen compoziție metalurgica,rezistenta forte frânare,temperatura ridicata,etc? Nu de alta dar la o motocicleta grea,destul de puternica capabilă de 300km/h reali și cu frane slabe renumite din fabrica, prezintă siguranță niste adaptoare ce țin singurele componente capabile să oprească motocicleta de la viteza mare +200km/h cu sau fara pasager? Nu vreau sa vb aiurea dar am cunoștințe de tehnologia materialelor și vreo 2 prieteni ingineri la Renault ce nu ar schimba nici o componentă dintr-un sistem de frânare cu altceva decât aceeași piesa originala produsa de producătorul mașinii și garantata de el. In rest e foarte ok motocicleta. Niste tobe carbon nu i-ar strica
  9. Merge și cu pistoane de Oltcit TRS ,Se frezează locaș pt supape că altfel dai cu pistoanele in supape ,plus alezata bucșă din biela că-i mai gros bolțul de piston TRS. Garnitura de chiulasa iarăși poți s-o pui p-aia originala de cupru și cam subțire sau alta mai groasa că-i creste compresia prea mult. Vb. din făcute nu teorii. Merge de rupe cu ce am zis mai sus.doar ulei mai bun să-i pui in motor.si supapele sa etanșeze bine(rectificate și pasuite).in rest,pui și un grup 9x35 ,o a patra mai lungă și te plimbi toată ziua cu Dnepr-ul. O zi buna va doresc!
  10. Drobule,mai exiști? 🙂

×
×
  • Create New...