Jump to content

DARK-RIDER-82.

Membru
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

About DARK-RIDER-82.

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bai capnsparrow, crapi oricum intr-o zi ,unii chiar zilele astea cu sars-u' , ce expresie e si asta? Doar taranii cretini care mai au o bashina o folosesc! Te simti? Cat despre Tesla... Prosteala,manipulare ,hotie sustinuta de guverne si banci. Da' e bine sa-si ia tzeapa pulimea,prostii,cretinii! Sa decarteze 100 mii euro pe un kacat pe roti electric si sa zaca in "charging station" cu orele cand o incepe sa se degradeze made in china battery o merita din plin! Iar de performanta... Pfff, am vazut politie rutiera cu pistol radar adica, efectiv iese din boscheti /drum lateral cu pist
  2. Buna asta. AMIN "În martie 2019, producătorul auto american a indicat că vrea să ajungă la o acoperire de 99% în Europa până la finele anului, pentru România fiind pregătite trei staţii de încărcare Supercharger, în Bucureşti, Craiova şi Brăila." Bai,nu pot sa nu observ: DECI NU LA CLUUUUJ, unde salasuiesc mai "intelijentii" RROManiei Dar la Braila,bai,BRAILA, B R A I L A ... Oh my fucking god, ma stric de ras... Multumesc Tesla! N-am mai ras asa bine de muuult timp! Clara treaba: musai trebuie o Tesla si pt.mine ,oare ce model...
  3. Nu-l cunosc ,nu stiu nici cum arata,nu ma intereseaza cu ce se ocupa zi de zi. Dar sa nu stii sa schimbi placute de frana si discuri e trist... La masina sau motocicleta. Am facut schimbul de ulei si filtru motor in fata casei, schimb ulei cutie viteze tot in fata casei ,la schimb ulei in diferential a fost ceva mai greu ,da' am facut-o si p-aia. Nu mai zic amortizoare fata si spate ,dupa ce am cumparat presa de arcuri. Rulmentii la roti nu m-am complicat si am mers la service. Radiatorul de racire a fost simplu de inlocuit si aerisit intreg sistemul de racire. Pt.distributie motor, dupa
  4. Eu ca individ nu sunt relevant? Sa n-o dam in jigniri personale. Tu esti "relevant"? Cate masini electrice ai cumparat recent,sa zicem ultimii 5 ani? Cam 0 ,nici una! Relevantule... Nici nu intentionam sa spun cui citeste topicul asta tot ce fac eu. Eram on topic ,descriu o situatie reala, de zi cu zi a poporului roman,ce mai nou e cam fortat sa cumpere niste cacaturi electrice facute de companii dubioase cu componente cam 90% CHINEZESTI de calitate indoielnica,vezi tesla ce model vrei tu ce interior de (cuvant urat) are, ce finisaje exterioare are la caroserie de zici ca-i dacia 1310 ,
  5. Bai cuki, n-ai inteles nimic. Sa imi dai pe degeaba masina electrica si nu ma folosesc de ea! O scot la vanzare rapid, ca am destule rahaturi sa bag in priza Si in nici un caz nu m-as baza pe o conserva electrica sa ma deplasez unde am nevoie.
  6. Crede-ma ca nu ma intereseaza masinile electrice. Sunt o aberatie ce n-ar exista fara contributia majora a petrolului,carbunii si gazele naturale! Dar multumesc de intentie! Lumea asta se bazeaza pe carbon/hidrocarburi si nu ar exista in forma actuala fara petrol,carbuni,gaze naturale! Valabil si pt.masini electrice! Sa zici ca transportul electric va inlocui TOATE masinile sau CAMIOANELE pe benzina sau diesel e o aberatie,sau gluma proasta! Cand,cum zicea cineva inainte,sunt soferi camionagii ce fac si 900km pe zi cu TIR de 40 tone... Sa-mi arate cei ce cred in "chestii electrice" cum vo
  7. Ceva asemenator cu astea, ignora starea lor, si formatul ,sunt NiCd vechi de cam 12 ani folosite "crunt" pana au decedat de tot Dar ca tehnologie tot asa sunt construite si bancurile de acumulatori din masinile electrice. Multe celule 18650 (18 mm diametru, 65mm lungime) sudate in puncte intre ele cu o placa electronica de controlare a incarcarii si echilibrare intre celule. Pe scurt: electronica FOARTE multa cu multe puncte slabe ce ar putea sa cedeze un timp (si vor ceda multe) ,vor "cam" lua foc, multe celule vor fi incarcate mai mult ,altele mai putin si pana sa-si dea seama fraieri
  8. Poftim "belea"... Pai vreo 100mii am facut pe gpl cu bmw vechi de 30 ani. Si nu trebuie schimbat nimic. Doar facut plinul cu gpl si eventual un filtru pt gpl la instalatie sa se alimenteze cum trebuie. Si mai merge sigur 100 mii km lejer ,cu intretinerea facuta ca la carte/cum zic "nebunii aia" de la bmw in manual... Si cum fac asta? Ca-s cateva mii de celule 18650 ,parca... Sudate cu punct intre ele. Numai manopera si timpul sa le verifice pe toate face cat jumate de masina ,ca valoare Iar noile celule tot "Made in China" or sa fie... Cu aceleasi timp/km/cicluri de incarca
  9. 5 amperi la o anumita tensiune ,ca e si reglabila jucaria pe volti, masurati la iesire intre sursa si consumator cu aparat de masura ce masoara A si in DC si in AC. Normal ca nu o sa ai 5 amperi la 28 volti pe iesire... nu e sursa dd 150 watti la 8 lei bucata Culmea nici uleiul nu se incalzeste de speriat. I-ar trebui un schimbator de caldura,pompa centrifugala ,ventilator cu pornire automata in functie de temperatura sondei ce inchide si deschide circuitul si cred ca pot sa uit de el in uleiul ala . Dar cum asta ce se vede in poze a fost facut ca hobby,intr-un week-end, sa adaug toate a
  10. Ca astea? Coboratoare de tensiune,dar de putere mult mai mare? Astea-s "de rezerva" dar mai am unul scufundat complet si definitiv in ulei tinut mereu la 5 amperi sau mai mult cu zilele in continuu... (are "viata grea"). N-are nici pe dreaqu' ,n-am vrut sa vad pana la ce putere in watti poate functiona pana crapa,dar fiind racit in ulei muult ,sigur poate mai mult de 3 ori cat e recomandat sa fie folosit... Asta si sa nu iasa "altceva" cu electronicele "made in china" fortate in ulei inflamabil Dar fac electronice bune chinezii in ultimul timp. Viitorul e a lor
  11. N-am bani ,dar multe pagini in urma am specificat ca nici de aveam ca$hcaval de 2 Rimac-uri nu mi-as cumpara asa ceva. Cum sa nu am schimbator manual de viteze? (Hai ,bine,nu vreau jumatati de viteze,game 4/5 sau vreun C ,ca la Volvo) ,cum sa nu aud DIHANIA 6 in linie benzina bmw sau diesel Mp4 510cai? Astea electrice incep sa cred ca-s pt.aia cu deficiente si auz pe duca nu cumva sa schimbe cu manuta o viteza,si-o fractureaza dreaqului... Nu cumva sa treaca db de un anumit prag ,ca-i trezeste din somn motorul LA VOLAN ....
  12. Ce faceti aici? V-ati destrabalat, v-ati luat-o-n cap cat ati mai postat Orice vehicul electric e un kacat. De nu era petrol ori carbuni ori gaz natural va laudati cu caii, pe camp nu pe forum 17000km cu un cap tractor? Prelata,cisterna sau trailer "normal" ,doar deschizi usile-n scarba in rampa si le ordoni nemtalailor sa puna o puna pe lizuca la treaba? Ca tu trebuue sa-ti faci 45u' in cabina Sunt curios ce venit lunar diurna+salariul de pe hartie are soferul ala
  13. Da cuki ,asa-i. Mie lene sa-mi fac firma sa fiu administrator sa stau drepti la nemernicii de la anaf 24/7,sa umblu cu hartii toata ziua doar sa fiu in regula/legalitate,etc... Te rog fii tu sef nu ma supar. Sunt acri ,aha. Ia-i tu pe toti. Nu stiu ce inseamna "meltean" ,nu am cuvantul in vocabular sunt din buzau,muntenia. Stau aici ca am umblat toata tara si n-am fost impresionat de nici o zona anume! Constanta e ok,de ar fi sa aleg un loc anume
  14. E sf cuki, de-ala de proasta calitate... Iar cartierul asta Buna ziua,parca e in cluj,nu? E de ras clujul asta. Toti se cred buricul pamantului in cluj,daca te tin nervii sa vb cu "bastinasii"de zici ca sunt spalati pe creieri si nu vad decat in fata ,precum caii de la caruta care aveau protectii la ochi,sa vada doar in fata... E ceva fascinant sa fac un plin de gpl aici sa ma plimb 750km de obosesc ,si sa stii ca gasesc oriunde chiar si intr-un cour de lume in camp intr-un sat statie gpl sa fac DIN NOU plinul in 5 minute si sa plec din nou unde vreau inca 750km... Si nici sa nu
  15. Ups, am.gresit eu... Deh, varsta... Sau o fi sursa de informare de vina?! https://www.sciencedirect.com/topics/earth-and-planetary-sciences/carbon-12 "Paul K. Andersen, ... Majid Ghassemi, in Encyclopedia of Energy, 2004 3.2 Carbon Carbon (C, atomic number 6) occurs in nature predominantly as the stable isotopes carbon-12 (98.89%) and carbon-13 (1.1%). Its most important radioactive isotope is carbon-14, a weak beta-emitter having a half-life of 5730 years. Carbon-14 is formed naturally in the upper atmosphere by the action of cosmic rays on nitrogen. It is also produced by
×
×
  • Create New...