-
Număr conținut
9 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucharest
-
Carnet moto din
2001
-
Motocicleta
Soim de Vid
-
Numar Moto
99SIN
Informații profil
-
Motociclete detinute
R1, R1, R1, KTM 990ADV
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
99SIN's Achievements
Newbie (1/14)
-
Pai am vz inca de la primul coment ca e ca o regula nescrisa aici pe grup sa vorbesti oarecum codat despre viteza de deplasare ... sau poate am inteles gresit . Oricum la mine la ture lungi nu poate fi vorba de o viteza extrema pt ca in 98% din cazuri sunt cu pasager . Insa la prima mea tura mai lunga m-a surprins pe viraje ... asteptam sa mai alunece un pic spatele ... sa mai o corectez ceva dar ... parca eram TGV ... zici ca mergeam pe sine .
-
Salutare ... pe viitor o iesire ceva ? Eu am iesit Sambata Bucuresti - Cota 1000 - Piatra Arsa. Super drumul , sunt super multumit de alegerea gumelor stabilitate si aderenta maxima. Am pus Dunlop Sportmax TT 120/70/17 si spate 200/55/17 . Ai venit pe varianta Targoviste ? Intreb ca eram un grup de 3 motoare si a trecut o Busa pe langa noi la iesirea din Crangasi (sat) cred ca avea ceva viteza pt ca si eu aveam triplu fata de limita din sat si a trecut pe langa noi ” Bullet Style ” cam 19.00-19.15 era ora . Noi eram (in caz ca erai tu si ai apucat sa vezi ) O honda , un ZZR 1400 Verde si eu pe Busa cu pasager. Drumul pe varianta Targoviste Piatra Arsa este demential, au reparat soseaua pe Dealu Mare pana la cota 1000 si sunt niste viraje superbe .
-
Am gasit doar EXS FULL Synthetic 4T 10W-40 ... 15W-50 se gaseste doar EXP. Merge 10W-40 sau sa ii aiu EXP 15W-50 ?
-
salutare stie cineva daca Devil fac evacuari pt busa si de unde se pot achizitiona ? Merci . M-am lamurit ... cu evacuarea ... este prea scumpa pt ca este full si in acest moment asa ca am pus-o on hold ... Am cateva intrebari totusi legate de achizitiile pe care vreau sa le fac sapt viitoare ca sa ma pregatesc de vara si sunt un pic cam indecis : Schimb ulei : Motul sau Bel Ray ? Filtre de ulei recomandate sau HyfloFilter este ok ? Gume : aici am cateva nelamuriri maxime, eu m-am dat pe R1 cu Metzeler, Dunlop GP RACER si mai spre partea de touring sport cu Pirelli Angel insa pt hypersport vad ca am urmatoarele variante la Soimul de Vid (hayabusa) - MICHELIN POWER 5 aici spatele este 180/55-17 - BRIDGESTONE BATTLAX HYPERSPORT S22 aici este asa cum este recomandat in cartea ei 190/50 ZR17 73W - Dunlop GP RACER D212 iar aici spatele este 190/55-17 Intrebarea este cum se simte diferenta dintre 50 si 55 pe spate si care gume din cele de mai sus sun pretabile pt mers racing/touring 50/50 ? si care tin mai mult ? ... adica probabil ca o sa vreau si pe Adancata de cateva ori si in general imi place sa ma dau pe curbe. Stiu ca nu exista cauciucul bun la toate inca, dar recomandarea voastra pt un incepator in ale Hayabusei care ar fi dintre gumele de mai sus ? Gen ceva care sa aiba o cotatie buna si pe ud/ploaie . De ex ca sa zic asa Pirelli Angel la R1 pe ploaie mergeam cu 90 -100 km/h si se simteau ok iar la GP RACER 50-60 km/h era limita de comfort pe ploaie sau ud dar in schimb Pirelli Angel nu ma simteam la fel de bine pe viraje pe uscat cum ma simteam cu GP RACER . - Exista placute de frana recomandate ? Am auzit ca Soimii nu stau foarte bine cu franarea si manaca repede placutele . - Am vazut niste finale de carbon Two Brothers la 1600 de lei se merita sa schimbi doar finala sau n-are sens ? Am schimbat la R1 si KTM doar full exhaust nu stiu cum e doar cu finala schimbata. Multumesc anticipat .
-
99SIN și-a schimbat imaginea de profil
-
Nu am mai detinut motociclete pana acum ... am avut cateva scutere .
-
De obicei nu imi place sa spun lucruri care nu sunt " on tape " unele pot parea deplasate, incredibile sau te pot face sa pari penibil daca nu ai un suport care sa sustina ce ai de spus ... dar daca publicul a spus ca "suntem curiosi din fire " am facut o exceptie si vad ca am gresil lamentabil . Nu am avut timp , nici nu m-am ocupat in mod special, sa gasesc suport pt camera Garmin XE de pus pe Soim ... pe KTM statea pe bord sau pe casca (dar urasc camera pe casca la viteza ) acum caut un suport de prindere de parbriz. Imi cer scuze ca am dat detalii gen 240 la a treia postare pe forum ... nu am stiut ca este inadecvat sau ca exista reguli clare in aceasta privinta si cu atat mai mult nu am realizat (probabil datorita entuziasmului primei iesiri pe anul asta) ca postatarea cu cat i-am dat "spune multe" ... poate sunt prea entuziasmat de Soim si am vrut sa ma exprim in acest sens ... promit nu mai dau astfel de detalii. Nu mai deranjez pe viitor decat daca este vb despre intrebari tehnice sau sa cer un sfat unor oameni avizati posesori de Soim . Inca odata daca cineva considera ca ceea ce am relatat da dovada de lipsa de respect fata de sistemul de valori morale promovate de acest grup imi cer scuze .
-
Ok, ok ... prima faza : Centura Bucuresti liber in fata (intre AMKART si OMV portiunea despartita de parapet) la un semn ZZR se duce cu 180 km/h ... eu dau 240 km/h trec pe langa el ma strecor pe dreapta pe langa un tir si realizez ca el nu mai are timp sa se strecoare asa ca o las mai moale sa il astept ... in timp ce mergeam cu o mana in sold si ma uitam frecvent in spate dupa el vad la un moment dat ca trec pe langa un BMW 650GS al carui Rider era aproape culcat in spatele geamului asa ca zic WTF?!? si arunc un ochi pe bord .... aveam 120 km/h dar senzatie de maxim 80 km/h ... i-am pus avariile si am lasat-o mai incet sa astept ZZR-ul :)))) A doua faza : De pe centura o iau spre podul Constanta si la intersectia cu Sisesti (Doi Cocosi) ma incadrez sa merg inainte si ajung langa un Audi A6 (S-line cred) ... soferul foarte suparat ca ne am strecurat printre masini tura motorul ca o invitatie .... colegul cu ZZR da din cap gen ” Don't do it " dar deja aveam un Evil Smile pe fata .... verde, Audi scart de roti ... ii da cu a intaia, da cu a doua si restul nu am mai auzit ca ajunsesem la urmatorul semafor si nu il mai vedeam in oglinzi ... (de obicei nu fac chestii de genul asta - adica sa ma iau la racing pe strada cu toti frustratii dar ... am vrut sa vad cam cum se comporta Soimul asa ca am facut o exceptie) * Tipul cu ZZR-ul colegul meu este un rider destul de priceput insa l-am asteptat si nu i-a dat tare pt ca abia a trecut de la un ZX10R la ZZR 1400 iar gumele pe ZZR-ul pe care l-a achizitionat sunt cam duse ... Si pt ca tot am pomenit de gume : Diablo Corsa , Angel GT II , ROADSMART III sau T30 EVO de la Bridgestone ? Ce este recomandat pe Hayabusa ? Uleiul : daca ii pun Motul 300V Factory Line e ok ? Este alt tip de ulei motor mai recomandat ? Pe R1 m-am inteles cu Pirreli Angel, Dunlop GP Racer si Bridgestone , cu mentiunea ca R1 manca GP Racer-ul vazand cu ochii ... m-a tinut 4000 km si 12 ture de circuit .
-
Nu m-am putut abtine , am dat o tura prin Bucuresti cu revenire pe Centura ... este super senzatie .... am iesit cu un coleg detinator de ZZR1400 ... Prima Impresie : - Senzatia de viteza e dementiala - Pe viraje sta bine (desi nu au fost destule ci doar asa sa imi fac o idee) - Desi e mare m-am descurcat printre masini mai ok decat cu KTM -ul (KTM-ul cu fiarele pe el) - Acceleratia ... No F*cking Words to describe it ... Per total I love this Bike ... S-au intamplat si doua faze de am ras in casca minute in sir dar sunt genul ”if it is not recorded it did not happened ” asa ca prefer sa ma abtin .
-
99SIN îl urmărește pe Detinatori de Suzuki Hayabusa
-
Salutare , sunt un nou posesor de Soim .... mai exact am luat Soimul de la Killy . E primul Soim pe care il am si as vrea sa stiu si sa invat cateva chestii tehnice despre el (ulei recomandat, gume recomandate, etc) si sa particip la iesiri daca sunteti de acord sa ma primiti in ”gasca Soimilor”. Despre mine : Am permis moto de 13 ani , primul motor a fost R1 , al doilea a fost R1, al treilea a fost (inca mai e ca nu s-a vandut) KTM 990 si asa am ajuns la Soim . Experienta m-am dat pe circuit la ROSBK Begginers cu R1 de 2 ori la etapa Serres fara rezultate deosebite dar cu pasiune si placere . Cu KTM 990 am facut o tura Bucuresti - Merzouga si retur pe doua roti, niste ture scurte Serbia si prin tara .... si acum ma gandesc sa scot Soimul la un California Superbike Course ca sa ne cunoastem mai bine. Am hotarat sa iau un Soim pt ca am constatat ca imi place combinatia touring - sport mai mult decat ADV iar atunci cand am inceput aventura moto in 2007 am avut in gand Hayabusa, R1 sau Fireblade ... a fost R1 si mi-a placut , m-am indragostit de motocicleta aia insa am fost fascinat de Hayabusa si am vrut sa vad cum ma inteleg cu ea . Cam atat despre mine .