emylyo Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 Am vazut ca s-au inmultit tare rau la noi in tara busele.Numai eu cunosc vreo 20 de posesori.Pentru mine Hayabusa este mai mult decat un motor-este o legenda,desi multi o catalogheaza ca vaca.Am vazut insa ce face un pilot priceput cu asa ceva.Depinde mult si de cel ce trage de ghidon.Asa ca va astept dragi posesori sa scrieti aici pareri despre busa si ce moto a-ti mai avut anterior ei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergiu 30 Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 busa e o moto fenomenala....dar am vrut ceva mai brutal ceva mai violent si m-am ales cu ce am acum ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex-bandit Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 busa e o moto fenomenala....dar am vrut ceva mai brutal ceva mai violent si m-am ales cu ce am acum ) kawasanki, la busa visezi noaptea, stie toata lumea... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergiu 30 Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 true o hayabusa cu motor de zxr 750 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AllexxM Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Ii cer scuze lui emylio ca scriu offtopic aici, dar....daca busa ar avea stergatoare de parbriz acolo ar folosi motorul de pe zxr 750. Parerea mea emylio e sa iti iei 954 . Dar sincer, si eu mi-as fi luat o busa in loc de 929, insa chiar mi-a fost frica de vacuta. Gasisem una din 99, modelul nelimitat, la 5000, exact cat am dat si pe 929. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulynos Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 sergiule eu inteleg ca iti place caterinca dar deja ai devenit un banc vechi, la a 10-a auditie de la acelasi poet(mai ales) iti vine sa plangi.Daca aud chiar si "te iubesc" de 20 de ori / zi de la gagica-mea, dupa o luna tot ai fac un branci pe scari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emylyo Posted August 27, 2007 Author Share Posted August 27, 2007 Mi se pare ca sunteti unpic pe dinafara.Rog adminii sa ia masuri si sa stearga ce este offtopic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergiu 30 Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Ii cer scuze lui emylio ca scriu offtopic aici, dar....daca busa ar avea stergatoare de parbriz acolo ar folosi motorul de pe zxr 750. Parerea mea emylio e sa iti iei 954 . Dar sincer, si eu mi-as fi luat o busa in loc de 929, insa chiar mi-a fost frica de vacuta. Gasisem una din 99, modelul nelimitat, la 5000, exact cat am dat si pe 929. da si daca ar avea servo directie pompa servo ar fi un motor de 929 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reaper Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Busa este o motocicleta minunata atata timp cat iti doresti sa parcurgi distante mai mari cu ea.Un demaraj fulminant,sta bine pe curbe,silentioasa cu tobele originale,comoda insa varza la manevrarea pe loc si in oras.Asta e' !Totusi, mie imi place foarte mult pt ca nu prea ma dau in oras.Pentru mine este motorul perfect ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoC Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 (edited) Edited August 30, 2007 by rocristea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emylyo Posted September 23, 2007 Author Share Posted September 23, 2007 Rog frumos moderatorul sa puna acest topic in antetul paginii si sa stearga daca nu este efortul prea mare posturile in care userii bat un pic campii-sunt offtopic.Cu multumiri,Emilio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emylyo Posted October 6, 2007 Author Share Posted October 6, 2007 Dezinteresati posesorii de busa?Voiam cateva sfaturi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emppu Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Busa este o motocicleta minunata atata timp cat iti doresti sa parcurgi distante mai mari cu ea.Un demaraj fulminant,sta bine pe curbe,silentioasa cu tobele originale,comoda insa varza la manevrarea pe loc si in oras.Asta e' !Totusi, mie imi place foarte mult pt ca nu prea ma dau in oras.Pentru mine este motorul perfect ! Cat de corect... Daca omu nu vrea sa zica nimic... ma bag io. Ii gazduiesc unui pretin o trotineta din asta in garjd... si o blestem de fiecare data cand tre sa ma coiesc sa o scot afara ca i grea ca pamantu si vireaza ca TIRu. Am avut si eu ocazia sa trag (tare) de gazul unui Busalau. Se duce ca glontul si se duce din ture joase. Are parbriz reising aftermarket si protectia la vant e beton... la 250 bate vantu ca la 60 pe Bandit. Insa nu e de mine. Ma lasa rece. M am dat pe Bandit 1200 iar senzatia subiectiva! la repriza e comparabila, mai ales datorita pozitiei drepte de pe naked. I didn't miss a thing. Daca e folosita in scopul in care a fost creata, Busa e brici. Daca e maltratata prin oras e muci. Cred ca doar un Goldwing s-ar comporta mai penibil in orasele sufocate de trafic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reaper Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 la repriza e comparabila, mai ales datorita pozitiei drepte de pe naked. I didn't miss a thing. Daca e folosita in scopul in care a fost creata, Busa e brici. Daca e maltratata prin oras e muci. Cred ca doar un Goldwing s-ar comporta mai penibil in orasele sufocate de trafic. de acord cu tine.Dar zic ca nici pozitia de pilotaj a hayabusei nu lasa de dorit,iar pasagerul sta foarte confortabil.Busa mai are insa doua probleme:prima ar fi ca nu iti dai seama de viteza(cel putin eu )si a doua ar fi sistemul de franare care nu imi place de loc.Pe ud functioneaza ok,dar pe uscat daca ai si un drum virajat devine cam prea elastica,adica nu mai prea reusesc sa imi dau seama de punctul exact de aderenta a pneului fata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enduro Braesti Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Mi-ar place o hayabusa pentru calatoriile foarte lungi. Viteza si comfort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emppu Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 de acord cu tine.Dar zic ca nici pozitia de pilotaj a hayabusei nu lasa de dorit,iar pasagerul sta foarte confortabil.Busa mai are insa doua probleme:prima ar fi ca nu iti dai seama de viteza(cel putin eu )si a doua ar fi sistemul de franare care nu imi place de loc.Pe ud functioneaza ok,dar pe uscat daca ai si un drum virajat devine cam prea elastica,adica nu mai prea reusesc sa imi dau seama de punctul exact de aderenta a pneului fata. Nu am zis ca i nasoala pozitia pe Busa, sau ca la Bandit e mai buna. Sunt doar diferite. Si zic ca senzatia subiectiva de repriza e pe Bandit comparabila, in ciuda faptului ca e mai slab, pt ca stand drept in sa fortele G se transmit mai violent asupra corpului. In plus pe B12 e mai scurta transmisia. Faza cu viteza asa e... te fura tare de tot pe Busa, mai ales pt ca protectia la vant e asa buna. Referitor la frane... incearca sa-ti pui niste furtune cu manta otelita (Stahlflex), poate o sa poti simti mai bine punctul de presiune. Conteaza si placutele mult. Ia cu Lucas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emppu Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 de acord cu tine.Dar zic ca nici pozitia de pilotaj a hayabusei nu lasa de dorit,iar pasagerul sta foarte confortabil.Busa mai are insa doua probleme:prima ar fi ca nu iti dai seama de viteza(cel putin eu )si a doua ar fi sistemul de franare care nu imi place de loc.Pe ud functioneaza ok,dar pe uscat daca ai si un drum virajat devine cam prea elastica,adica nu mai prea reusesc sa imi dau seama de punctul exact de aderenta a pneului fata. Nu am zis ca i nasoala pozitia pe Busa, sau ca la Bandit e mai buna. Sunt doar diferite. Si zic ca senzatia subiectiva de repriza e pe Bandit comparabila, in ciuda faptului ca e mai slab, pt ca stand drept in sa fortele G se transmit mai violent asupra corpului. In plus pe B12 e mai scurta transmisia. Faza cu viteza asa e... te fura tare de tot pe Busa, mai ales pt ca protectia la vant e asa buna. Referitor la frane... incearca sa-ti pui niste furtune cu manta otelita (Stahlflex), poate o sa poti simti mai bine punctul de presiune. Conteaza si placutele mult. Ia cu Lucas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reaper Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 da,niste furtune racing ar fi potivite iar pt sezonul viitor ma gandesc la niste discuri lucas alien si daca nici asa nu sunt multumit,cred ca o sa cumpar un kit complet brembo dar cred ca o sa ma omoare costurile.Asta e'.Totul pentru siguranta ,nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emppu Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 da,niste furtune racing ar fi potivite iar pt sezonul viitor ma gandesc la niste discuri lucas alien si daca nici asa nu sunt multumit,cred ca o sa cumpar un kit complet brembo dar cred ca o sa ma omoare costurile.Asta e'.Totul pentru siguranta ,nu? Mai e si varianata unei pompe de frana radiala. Este la Louis Magura. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reaper Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 eu am incredere in brembo.Ai folost magura? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emppu Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 De Brembo nush ce sa zic. Magura nu am folosit insa am auzit numai de bine. Cel putin in enduro sunt zei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emylyo Posted October 13, 2007 Author Share Posted October 13, 2007 Am eu furtune race-Lucas- si franele tot lasa de dorit.La 200+ pe autostrada mi-a intrat pe banda brusc un tir si am avut ceva emotii.Noroc cu frana de motor.Ma gandesc sa incerc cu niste placute de firma NISSIN sau Lucas orI BREMBO sa vedem daca se schimba ceva si sa-i schimb lichidul de frana care are ceva ani in carca.Alceva.Am bujii normale.La fireblade carburatie cand am pus iridium nu am observat schimbare in bine,ci a inceput sa nu-si mai tina ralantiul constant.Daca le schimb pe acestea cu unele cu iridium se va simti in sens pozitiv schimbarea?Am evacuare full sistem si filtru aer kn,centralina. --- Mesaj completat în 14 Oct 2007 01:28 -------------Ma agit ca trebuie sa imi iau un set de cauciucuri noi si nu stiu ce sa iau ca trebuie sa fac compromisuri.Recomandat este sa iau ceva soft sa tina moto la curbe si pe umezeala si asfalt rece-POWER,2CT,M3,RACETEK,SUPERCORSA sau ceva mai touring care sa tina si ele 9-10k km-PILOT SPORT,SPORTEC M1,ROAD2,MEZ4,Z6,SPORTMAX D207.Ei recomanda Bt 056j care este numai pe spate si pe fata bt056f si nu stiu ce fel sunt si modelul este cam ciudat.Puteti sa imi recomandati ceva?Trebuie tinut cont ca la schmbarea in sarcina roata spate rupe aderenta si cam burnuieste in primele 3 trepte de viteza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudiu suzuki Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 (edited) salutare , posesori de busa pentru mine HAYABUSA este motorul ideal. imi satisface toate cerintele. ma impac bine cu ea in orice conditii de trafic. intradevar perfecta pentru calatorii lungi , avand o pozitie excelenta in sa , protectie excelenta la vant , un consum bun ( 6 pe-afara , 10-12 oras) .. multi sustin ca ar fi greoaie , prea mare pentru oras , dificil de exploatat in conditii de trafic aglomerat .. etc .. pentru mine nu e de loc asha . mi se pare usoara ca un fulg , avand agilitatea unei caprioare (cu toate ca nu sunt inalt si nu am 100 kille). probabil sunt prea subiectiv . despre demaraj, top speed se cunosc destule date , eu nu mai zic nimic. aici o poza cu jucaria mea.. Edited October 14, 2007 by claudiu suzuki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaurBalaur Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 salutare , posesori de busa pentru mine HAYABUSA este motorul ideal. imi satisface toate cerintele. ma impac bine cu ea in orice conditii de trafic. intradevar perfecta pentru calatorii lungi , avand o pozitie excelenta in sa , protectie excelenta la vant , un consum bun ( 6 pe-afara , 10-12 oras) .. multi sustin ca ar fi greoaie , prea mare pentru oras , dificil de exploatat in conditii de trafic aglomerat .. etc .. pentru mine nu e de loc asha . mi se pare usoara ca un fulg , avand agilitatea unei caprioare (cu toate ca nu sunt inalt si nu am 100 kille). probabil sunt prea subiectiv . despre demaraj, top speed se cunosc destule date , eu nu mai zic nimic. aici o poza cu jucaria mea.. Asta e noul model de frana spate ? Tu pe ce tii piciorul drept sau nu vad eu bine ? Sa o stapanesti sanatos si schimba numele de pe casca din RF in GSX-R1300... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florin46 Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 salutare , posesori de busa pentru mine HAYABUSA este motorul ideal. imi satisface toate cerintele. ma impac bine cu ea in orice conditii de trafic. intradevar perfecta pentru calatorii lungi , avand o pozitie excelenta in sa , protectie excelenta la vant , un consum bun ( 6 pe-afara , 10-12 oras) .. multi sustin ca ar fi greoaie , prea mare pentru oras , dificil de exploatat in conditii de trafic aglomerat .. etc .. pentru mine nu e de loc asha . mi se pare usoara ca un fulg , avand agilitatea unei caprioare (cu toate ca nu sunt inalt si nu am 100 kille). probabil sunt prea subiectiv . despre demaraj, top speed se cunosc destule date , eu nu mai zic nimic. aici o poza cu jucaria mea.. Sa o stapanesti sanatos.sa traiasca HAYABUSA!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.