-
Număr conținut
97 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
București
-
Carnet moto din
2019
-
Motocicleta
BMW R1250RS '22
-
Numar Moto
*MRR
Informații profil
-
Motociclete detinute
Suzuki SV650S, BMW R1250RS
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
LoveBiciz's Achievements
Enthusiast (6/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
True true nu am verificat rapoartele brațelor, dar e lejer de 1:4 și pedala de frâna e destul de lunga cât sa fie ok. Si chiar o sa o mai las un pic mai jos azi/mâine sa văd cum o simt. Ramane sa văd ce se poate face pt cea de viteze, dar nu acum
-
Îi mai permite un reglaj de 5mm maxim in spate, deci cam 1cm in fata. Dar am înțeles cum se face reglajul la cea de viteze. Din păcate in manual acolo se face referire la reglarea pedalelor, dacă le-ai luat dinte-un packet de opțiuni. Eu nu am luat opțiuni de genul, ci am luat-o full doar pe partea de Tech/safety. poate ca trebuia sa iau din fabrica și blitz blitzuri ca uite ca ar fi fost de folos La mine pedalele și scaritele sunt stock.
-
La frână zic sigur 100% ca nu merge. Sa o pot lasă mai jos înseamnă ca in spatele șurubului sa ii permită sa se ducă mai in sus. Însă nu ii permite și asta înseamnă ca o sa merg cu frana spate tot timpul pusă Cat despre Gear lever încă nu ma pronunt
-
La pedala de frâna sigur nu, ca S-au asigurat ca dacă vrei un quelque chose different trebuie sa decartezi Pi la pedala de viteze, e discutabila treaba, problema fiind ca dacă o îndrepti mai in jos, distanța dintre scărița și pedala devine prea mică. Când i-am întrebat dacă pot sa le las pe astea mai jos raspunsul a fost simplu: NU, dar avem scărițe pedale HP
-
1. M-am gândit la așa ceva, însă ce găsisem mi se păreau urâțele și rudimentare. 2. Iau in considerare asta, și de ajuns jos cu picioarele nu ar fi problema, am 1.87 și parca se mai poate lăsa mai jos din soft Problema ar fi cu parbrizul ca am uitat sa specific in postarea de mai sus…e execrabil, bagă zgomot in casca infernal( nu ies pe autostrada fără doape și poate o sa fac trecerea la un Puig pt Touring mai înalt, dar dacă iau o sa mai înaltă cam anulez faza cu parbrizul … decisions decisions… 3. O sa le caut sa văd ce și cum. 4. Alea de la wunderlich le-am văzut, însă nu pot sa cobor scarițele fără sa cobor și pedalele la fel de mult și pedale reglabile pt dânsa nu am văzut alte decât alea High Performance de la BMW. Momentan mai prospectăm piața
-
Doar un pic mai e
-
Salutare, Nu am mai venit cu nici un update de ceva timp. Nu am mai facut CASCO deloc, daaaar i-am pus Crash Bars de la SW-Motech Cu ocazia asta am "pierdut" scutul/spoilerul (belly pan-ul) fiindca barele de protectie nu sunt compatibile cu el Daar poate ii punem un altul sau decupam din asta sau o lasam asa ca nu raceste la ovare. Din martie pana acum nu am facut foarte multi km, ceea ce e un pic dezamagitor, insa am facut cateva ture la drum intins si motocicleta e confortabila ... cu mici exceptii. I-am pus risere (2.5cm in sus si 3cm in spate) si acum pozitia e foarte confortabila pt incheieturi/spate fara sa ii strice ciclistica. Singura problema pe care o am pe partea de ergonomie e pozitia picioarelor care e totusi spre sport si cum eu am ceva probleme cu genunchii, sa eliberez putin tensiunea de pe ei, trebuie sa stau cu calcaiele pe scarite, sa maresc putin unghiul. Ca solutie as avea 2 optiuni, sa iau o sa sport, care imi ridica popoul cu cativa cm, dar apoi schimba ergonomia la spate/incheieturi saaaau sa schimb scaritele si pedalele cu unele HP ce sunt reglabile, sa le las mai jos. Prima varianta e mai ieftina, a 2a nu prea. Ca mobilitate prin oras, la inceput eram putin scepic, imi faceam putin griji ca nu o sa ma strecor cu ea printre masini din cauza cilindrilor ce ies in lături si apoi si cu crashbars si mai grav, insa nu e chiar asa de negru dracul si surprinzator ma strecor destul de usor. Nu e chiar ca cu un naked/scuter, dar sunt multumit. Ca si manevrabilitate si siguranta, nu prea am ce sa ii reprosez, isi face treaba exemplar si imi corecteaza greselile: - am facut o tura Bucuresti - Poiana - Bucuresti. - ajuns acasa ma uit prin aplicatie la statistici, cat i-am dat maxim, cate grade m-am lasat pe stanga, cate pe dreapta, cu ce viteza/turatie am luat unele curbe, etc. - si eram foarte mandru de mine si chiar ma gandeam ca poate m-as fi descurcat si cu un Fazer 1(no abs, no traction control) pe traseul asta :)) la cat de bine m-am descurcat in tura aia si chiar se umflase pipota in mine. - asta pana cand m-am uitat mai bine la statistici unde imi apar si interventiile/corectiile motorului pe harta, in fiecare curba, la fiecare franare etc... si m-am dezumflat - inca fac greseli de incepator, accelerat in curba cand sunt destul de aplecat, frane de motor prea brutale, imi intra ABSul destul de des. Multe din corectii sunt si din cauza ca o tin pe modul ROAD(suspensiile adaptive fac minuni pe drumurile patriei), care intervine preventiv in multe situatii tocmai pentru a avea o plimbare chill, daaar e un Red Flag ca trebuie sa o dozez altfel. Tura de pe Poiana a fost pe modul DYNAMIC (suspensie mai rigida) si ABS-ul/TC-ul intra mult mai tarziu si aproape ca nu am avut interventii la un mers foarte alert. Una peste alta imi place maxim, si pentru cei ce vor un SportTourer pe bune, le-o recomand
-
Daa Mă învață să mi-o repar singur
-
Don’t shoot the messenger Zic și eu ce mi-a zis omul, că s-or fi mărit așa de rău tarifele nu știu și ca prețuri eu nu am cu ce să compar. Din ce am înțeles MotoTehnica acum lucrează să își ia licența pt modelele noi, ca am vrut eu sa iau alarma de la ei(mult mai ieftin ca la Otopeni/MotoHub) și mi-au spus că pentru montaj am de așteptat sa își ia ei licența. Dar îmi dăduseră un preț de 180 pt manopera la ceva ce ar dura juma de ora, deci ma gândesc ca ei încă au tarifele alea.
-
M-a sunat acum băiatul de la Groupama cu oferta. 10500ron (2100€) Se pare ca la final de Ianuarie, început de Februarie BMW și-ar fi mărit tarifele pt manopera/piese foarte mult. Din ce zicea băiatul de la 450/h manopera undeva la 700-750/h Si de aici și Casco mai scump. Dar in același timp când făceam simularea de Casco undeva in Octombrie, era vorba de Casco între 3.6-4.2%/an, ce însemna undeva la 3000-3500/an ceea ce mi se parea super ok. Urmeaza sa încerce sa obțină un discount(cât se poate de mult) și sa vedem apoi ce și cum. Dar in ritmul asta rămân la Crash bars. Ah da…și un alt motiv pt care am Casco așa scump ar fi legat și de faptul ca sunt prea tânăr (34)
-
O sa dau direct și la ei acum. daca îmi poți da datele persoanei cu care ai discutat, nu m-as supăra
-
Not my monkey, not my circus
-
Surprinzător, tot la Groupama …
-
Am mai făcut o simulare de Casco și la un broker independent și a reușit sa scoată de la 2800€ undeva la 2100€…am zis pas Din păcate nu prea exista calculator de Casco online sau cel puțin nu am găsit eu. Mai rămâne să încerc prin MotoADN sa fac o simulare de Casco, dar dacă și acolo primesc oferta de Lambo, dau direct comanda de Crash Bars și apoi diferența o pun deoparte pt zile negre …
-
Pai a mea pretul de factura 17k E. Luand cu regula de 3 simpla, daca la tine a fost 900E, la mine trebuia un 700E. Am platit la masina de 27.5k E casco numai 660E la Tiriac si daia ziceam ca nu prea as da peste 800E :)) Scorul de 2800E la casco e direct de la brokerul de la Motorrad Otopeni si care ar avea discounturi. Am tot amanat cu nebunia de la granita si cu vremea asta de rahat sa sparg pusculita, dar o intrebare la alt broker cred ca nu strica si nu deranjeaza