Jump to content

LoveBiciz

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About LoveBiciz

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    SV650S
  • Numar Moto
    B456MRR
  1. Multumesc tuturor pentru sfaturi, revin cu intrebari cand se mai imbuneaza vremea
  2. La ce te referi buton de on/off? La KillSwitch? Pe ala nu cred ca l-am folosit in viata mea, e tot timpul pe ON. Cat despre butonul de pornire/start, am facut in weekend o Poiana, plec de acasa, toate bune, ajung la benzinarie, opresc motorul, scot cheia sa desfac busonul, alimentez, bag cheia in contact, dau sa pornesc cat sa o mut 5 metrii mai in fata...CIUCIU, nu porneste, ii fac faza cu smucitul intr-a 1a porneste imediat, o mut, merg platesc ma intorc la motor, bag cheia, apas butonul, porneste la sfert. Mai merg 30 de km, ajung la brasov, o parchez, ne plimbam, bem un cico, ne pregatim sa dam tura pe Poiana, bag cheia, apas butonul de start...CIUCIU, o smucesc, apas start, porneste. dam tura pe Poiana, oprim pentru poze, cand sa plecam, nu mi-a mai facut figuri pana la Bucuresti. Cam d'aia zic ca e ciudat rau :))
  3. Am priceput și următoarea dată când o să facă figuri o sa încerc faza cu agrafa Nu sunt chiar așa atehnic și cred că în principiu o să mă descurc, dar dacă nu și nu, mai lansez întrebări. Ce mă intriga era faptul că puteam să bâțâi de ghidon, să apăs ambreiajul orișicât motorul nu pornea, insa dacă o smuceam un pic ca și când aș vrea să o pornesc împinsă, dadeam apoi la automat și pornea. Eu mă gândeam că dacă ar fi să fie vreun senzor, fie merge fie nu mai merge, nu că o să fie după cum bate vântul. Anyways, Merci, aștept acum să mai pot face ceva km fără să ma alerge poliția... Să îi dau ocazia sa imi facă figura.
  4. Motorul pornește în 90% din cazuri fără probleme și știu să țin ambreiajul apăsat când o pornesc.
  5. Se ia una bucată motociclist începător si dornic sa faca ture cat mai repede, se adaugă una bucată Suzuki SV650S 2006 luat pe repezeală si se asezoneaza cu ioc verificare tehnică. Recipe for disaster :)) Am luat permisul anul trecut in septembrie si ca sa mai prind un pic din sezonul moto am luat motorul un pic pe repede înainte. De atunci si pana in prezent am făcut deja vreo 3000km din care 80% prin București. În mare parte motocicleta merge, isi face treaba, însă câteodată nu vrea să pornească. Am ramas odată cu ea la Fabrica si nu pornea, ii dadeam contactul, apasam butonul si ciuciu. Nu se chinuia sa invarta motorul, nici un sunet, nimic, doar ca se stingeau putin farurile. Din întâmplare am ajuns atunci la Kronaumoto si Multã Stimă domnului de acolo ca mi-a explicat ce e ala un releu de pornire, unde il găsești si cum sa ii dai scurt sa pornească motorul. Zis si făcut, ajumg la motor, ii dau scurt la releul de pornire, porneste, fericiti nevoie mare si am plecat. Roblema este ca mi-a mai tot facut asa si prin urmare cumpar un releu de pornire nou nouț, il montez si ghici ce... Tot nu porneste trocariciul, doar daca ii dadeam din nou scurt. Dusă la mecanic, acolo porneste la sfert de fiecare data, si nici o eroare. Scos motorul de la iernat cu revizie filtre, ulei, gume, placute, tot nou. Fac 300km si iara nu vrea sa mai pornească, la scurt pornește, la buton nu vrea. Cum stau calare pe motor, băgată într-a 1a, țin ambreiajul o imping juma de metru si dau drumu brusc la ambreiaj si din pura intamplare apas apoi si buyonul sa ii dau la automat, si pornește. De atunci de fiecare data cand nu mai vrea sa pornească, o bag într-a 1a o imping 20cm, dau drumu brusc la ambteiaj, si dipa apas uyonul și pornește. S-a mai confruntat cineva cu probleme de genul? Aveți idee e la ce ar putea fi problema? Merci
×
×
  • Create New...