Jump to content

LoveBiciz

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About LoveBiciz

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    SV650S
  • Numar Moto
    B456MRR

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ... Daca Se iau la pachet se ofera "discount" Fie acestea 2 fie unul din aceste produse + costumul din celalalt topic.
  2. Costumul piele + textil Bogotto Losail nr 36. Piele de bovine zdravănă de 1,2-1,4 mm grosime, dar in același timp f moale. Ventilații pe umeri și brațe. Armuri coate level 2 Armuri umeri level 2 Armuri genunchi level 2 Fermoare YKK Vine la pachet și cu armura de spate level 2 de la Sastec (preț cam 150ron) cumpărată de noi separat. Fermoare de legătura între geaca și pantaloni scurt sau lung. 2 buzunare interioare. Costumul a fost purtat doar la câteva ture. Este ca NOU Soția are 1,62m și 48kg și îi vine perfect. Pret 1100 RON
  3. Costumul piele + textil Bogotto Losail nr 52 + slidere. Piele de bovine zdravănă de 1,2-1,4 mm grosime, dar in același timp f moale. Ventilații pe umeri și brațe. Armuri coate level 2 Armuri umeri level 2 Armuri genunchi level 2 Fermoare YKK Se poate echipa și cu armura de spate level 2 de la Sastec Sc-1-12 Fermoare de legătura între geaca și pantaloni scurt sau lung. 2 buzunare interioare. La pachet vine și cu 2 slidere cumpărate separat (100ron) Costumul a fost purtat la o singura tura spre Corbeanca însă nu e ce trebuie pentru mine din cauza ca pantalonii îmi
  4. Din ce se vede stimabilul cu Passat nu a stiut sa acorde prioritate la schimbarea directiei de deplasare
  5. Multumesc tuturor pentru sfaturi, revin cu intrebari cand se mai imbuneaza vremea
  6. La ce te referi buton de on/off? La KillSwitch? Pe ala nu cred ca l-am folosit in viata mea, e tot timpul pe ON. Cat despre butonul de pornire/start, am facut in weekend o Poiana, plec de acasa, toate bune, ajung la benzinarie, opresc motorul, scot cheia sa desfac busonul, alimentez, bag cheia in contact, dau sa pornesc cat sa o mut 5 metrii mai in fata...CIUCIU, nu porneste, ii fac faza cu smucitul intr-a 1a porneste imediat, o mut, merg platesc ma intorc la motor, bag cheia, apas butonul, porneste la sfert. Mai merg 30 de km, ajung la brasov, o parchez, ne plimbam, bem un ci
  7. Am priceput și următoarea dată când o să facă figuri o sa încerc faza cu agrafa Nu sunt chiar așa atehnic și cred că în principiu o să mă descurc, dar dacă nu și nu, mai lansez întrebări. Ce mă intriga era faptul că puteam să bâțâi de ghidon, să apăs ambreiajul orișicât motorul nu pornea, insa dacă o smuceam un pic ca și când aș vrea să o pornesc împinsă, dadeam apoi la automat și pornea. Eu mă gândeam că dacă ar fi să fie vreun senzor, fie merge fie nu mai merge, nu că o să fie după cum bate vântul. Anyways, Merci, aștept acum să mai pot face ceva
  8. Motorul pornește în 90% din cazuri fără probleme și știu să țin ambreiajul apăsat când o pornesc.
  9. Se ia una bucată motociclist începător si dornic sa faca ture cat mai repede, se adaugă una bucată Suzuki SV650S 2006 luat pe repezeală si se asezoneaza cu ioc verificare tehnică. Recipe for disaster :)) Am luat permisul anul trecut in septembrie si ca sa mai prind un pic din sezonul moto am luat motorul un pic pe repede înainte. De atunci si pana in prezent am făcut deja vreo 3000km din care 80% prin București. În mare parte motocicleta merge, isi face treaba, însă câteodată nu vrea să pornească. Am ramas odată cu ea la Fabrica si nu pornea, ii dadeam cont
×
×
  • Create New...