Jump to content

Bobi_var

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Bobi_var

  • Rank
    Nou venit pe forum!
  1. Eu am mers in turul tarii cu genti aditionale de la trolere:))pe post de genti laterale.luate din bazar cu 30 de lei.legate cu chingi elastice.la care am Mai adugat pe moto in sac de la Louis creca de 50l , cortul.si geanta de rezervor. Da cel mai ok e cu caseuri originale montat demontat usor,poti sa le incui Arata bine.dar si costa f mult. Daca n ai € atunci: -30 lei bara fier>indoit>sudat>vopsit=suporti laterali -genti laterale poti folosi orice genti atata timp cat poti sa le legi cu chingi si sunt lafel:D -10-15€ sac de la Louis impermeabil,f bun pt
  2. Dupa multi ani si km pe Honda hornet si scootere, m am pricopsit"cu un GZ250. L am luat pt naveta(minim 70km/Zi) Si da m am uitat la pret/consum/comfort/cost intretinere/si de ce nu aspect Dupa 7000km cu el is f multumit Plusuri:-consum 3-3.5 -preturile sunt f ok,in RO lumea nu si prea cumpara 250/125 ca s de fete",deci cu 1000 1500 iei chopper ff intretinut.Eu am dat 1200 e pe gz din 2006. -confortul e ok.stai ca pe chopper.cu modificare ghidon e lejer daca aveam si comenzi avansate era de vis -usor in traffic,mult Mai lejer ca Moto de 600+ -asp
  3. Salut, Sunetul se aude doar in mers,intre 3-5k turatii? Daca da e posibil sa nu fie distributia. Am avut Hornet deci cam acelasi motor. Problema o fost de la lantul de transmisie.da stiu si eu am crezut cai din motor. Lantul arata ok dar sa uzat neuniform.si lantul rodea in pinioane si se auzea ca draku la 3-4 k . Ridica roata pe stand.ca pt curatat lantu,invarte cu mana usor roata si vezi daca urca si coboara burta" lantului(zona unde verifici cat de larg e lantu).daca daca urca si coboara asta I problema. Eu am mai mers 8000 km dupa asta. Mers t
  4. Salut Am avut pe Hornet lant DID.nu stiuexact o,x,w.moto a avut alti doi proprietary,doar pe cel dinainte il cunosteam.deci stiu doar de la 14000km motoru si lantu(posibil cel din fabrics).mers touring si ff mult naveta,ingrijire uns la 1-2000,,curatat cand il Mai spalam la jet.3-4000. de intins doar cand am schimbat gumele:D.la 35000 mai era loc de intins dar a inceput sa se auda un zgomot metallic deobicei cand era subturat pe la 4-5000de turatii initial am crezut ca de la motor.defapt lantul nu Mai calca bine pe dintii de la pinioane.o parte a lantului era mai larga intre ringuri.se po
×
×
  • Create New...