Sari la conținut

Bobi_var

Membru
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Bobi_var's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu am mers in turul tarii cu genti aditionale de la trolere:))pe post de genti laterale.luate din bazar cu 30 de lei.legate cu chingi elastice.la care am Mai adugat pe moto in sac de la Louis creca de 50l , cortul.si geanta de rezervor. Da cel mai ok e cu caseuri originale montat demontat usor,poti sa le incui Arata bine.dar si costa f mult. Daca n ai € atunci: -30 lei bara fier>indoit>sudat>vopsit=suporti laterali -genti laterale poti folosi orice genti atata timp cat poti sa le legi cu chingi si sunt lafel:D -10-15€ sac de la Louis impermeabil,f bun pt orice fel de tura. -Sac si Cort ce ai.a meu luat din Dechatlon cu vreo 100 de lei.asta doar daca mergi cu cortu. In rest bani de benzina,papa,bere si dupa caz cazare
  2. Dupa multi ani si km pe Honda hornet si scootere, m am pricopsit"cu un GZ250. L am luat pt naveta(minim 70km/Zi) Si da m am uitat la pret/consum/comfort/cost intretinere/si de ce nu aspect Dupa 7000km cu el is f multumit Plusuri:-consum 3-3.5 -preturile sunt f ok,in RO lumea nu si prea cumpara 250/125 ca s de fete",deci cu 1000 1500 iei chopper ff intretinut.Eu am dat 1200 e pe gz din 2006. -confortul e ok.stai ca pe chopper.cu modificare ghidon e lejer daca aveam si comenzi avansate era de vis -usor in traffic,mult Mai lejer ca Moto de 600+ -aspectul e mai mult decat decent -intretinerea e mult Mai ieftina ca la hornet Minusuri: -vitezele sunt scurte,tre sa te obisnuiesti cu mestecatul la ele -nu poti face touring,plimbari lungi decat daca nu te grabesti.clar e mic(eu am facut Bucuresti-Timisoara).daca in oras e f agil si te poti tine cu orice moto,in afara cam ramai in urma si nu poti tine pasul cu restul.
  3. Salut, Sunetul se aude doar in mers,intre 3-5k turatii? Daca da e posibil sa nu fie distributia. Am avut Hornet deci cam acelasi motor. Problema o fost de la lantul de transmisie.da stiu si eu am crezut cai din motor. Lantul arata ok dar sa uzat neuniform.si lantul rodea in pinioane si se auzea ca draku la 3-4 k . Ridica roata pe stand.ca pt curatat lantu,invarte cu mana usor roata si vezi daca urca si coboara burta" lantului(zona unde verifici cat de larg e lantu).daca daca urca si coboara asta I problema. Eu am mai mers 8000 km dupa asta. Mers touring decent si naveta in vreo 4-5luni sa nchei sezonu.
  4. Salut Am avut pe Hornet lant DID.nu stiuexact o,x,w.moto a avut alti doi proprietary,doar pe cel dinainte il cunosteam.deci stiu doar de la 14000km motoru si lantu(posibil cel din fabrics).mers touring si ff mult naveta,ingrijire uns la 1-2000,,curatat cand il Mai spalam la jet.3-4000. de intins doar cand am schimbat gumele:D.la 35000 mai era loc de intins dar a inceput sa se auda un zgomot metallic deobicei cand era subturat pe la 4-5000de turatii initial am crezut ca de la motor.defapt lantul nu Mai calca bine pe dintii de la pinioane.o parte a lantului era mai larga intre ringuri.se poate vedea asta urcand roata pe stand si dupa ce intinzi lantul invarti de roata,se va vedea ca burta lantului urca si coboara f putin. Am mai mers pana la 52000,cand am schimbat chitul.probabil mai ducea.repet mers decent nu racing acolo e alta discutie.la mine sa dus de "batranete" nu de uzura
×
×
  • Creează nouă...