Sari la conținut

qri57i

Membru
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Carnet moto din
    ieri
  • Motocicleta
    Kawasaki ER5
  • Numar Moto
    DJ 59 TTZ
  • Club
    - - - - -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mountain Bike 21", Tohan, Pegas ... cam atat :))

qri57i's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ti.ai facut cont pe motociclism ! :))) bun așa

  2. qri57i

    I.T.P.

    Am facut ITP-ul. Pentru cei interesati statie itp pentru motoare este intre isalnita si sere ... pe dreapta, inainte de rezervoarele alea de la rompetrol. E usor de vazut. Asfalt uscat !
  3. qri57i

    I.T.P.

    Perfect ! Multam mult ! Asfalt uscat !
  4. qri57i

    I.T.P.

    in Craiova ar fi de preferat ) noroc si mersi...
  5. Salut baieti! am o si eu o mica intrebare.... pe unde pot face ITP-ul ma motocicleta? in afara de RAR ... Multumesc !
  6. scuze pt multi posting... de dim inca nu ma trezisem... nici din somn, nici din betie. Mersi mult pentru informatii ! Glaceol rx fiind o marca sau niste caracteristici ? Sa vedem ce mi permite situatia sa fac si o rezolv imediat. App... am facut schimbul de ulei. Am bagat repsol synthetic (api sj cu jaso ma) la 25 lei litru, este ok ? Mesaj completat sau m am zgarcit la ulei ... ?
  7. @ tiranspider Multumesc mult! Multumesc si celorlalti, acum sunt luminat. Aparent, imi curge un pic de antigel de la furtunul principal dintre radiator si teuul de umplere, acesta intra in habitaclul de la bujie fiind apoi eliminat prin acele gaurele... Sincer am crezut ca am dat de draq . Usor, usor mai invat cate ceva Totusi ca si constitutie mi se pare ca e ulei.... creca trb sa duc o proba la laborator pentru mai multe analize.. pana la urma pun p limba...daca o be...hai... daca nu ... vad eu. Va anunt !
  8. @ tiranspider Multumesc mult! Multumesc si celorlalti, acum sunt luminat. Aparent, imi curge un pic de antigel de la furtunul principal dintre radiator si teuul de umplere, acesta intra in habitaclul de la bujie fiind apoi eliminat prin acele gaurele... Sincer am crezut ca am dat de draq . Usor, usor mai invat cate ceva Totusi ca si constitutie mi se pare ca e ulei.... creca trb sa duc o proba la laborator pentru mai multe analize.. pana la urma pun p limba...daca o be...hai... daca nu ... vad eu. Va anunt !
  9. gata, m am prins, poanta e ca mi e mi curge si un pic de antigel pe la furtunul care intra in teu (acolo unde se umple cu antigel), oricat l as strange, trebuie sa l tai. Acest teu este fix deasupra bujiei din dreapta, credaem ca este ulei, datorita culorii... dar cred ca daca ma duc la laborator ) este antigel cu mizerie... Va multumesc!
  10. a plecat motoreta pana la tara, doar ce am schimbat uleiul... hmm... incerc sa vad daca gasesc altfel de poza ! Mesaj completat gata ... exact acea gaurica ...
  11. am si eu o mica problema cu un kawa er5 din 98... am cumparat acum 3 saptamani, am schimbat ce era de schimbat p la ea , placute lant alea alea, insa n am apucat sa schimb si uleiul. Acum, pe chuilasa sunt doua gaurele cam de 5mm, pe cea din dreapta curge ulei, dar nu prea mult, si asta numai dupa ce merg mult timp cu ea. Sa fie din cauza uleiului sau s-a inamplat ceva mai rau? Astept raspuns ! Va multumesc !
  12. A luat un pic peste 190km/h, acum am schibmat si piniaone si lant si placheti, e ca noua.. merge brici ... nu stiu ce inseamna sincronizare, trebuei sa gasesc pe cineva prin zona mea care se pricepe ... am auzit ca ar fi cineva, dar serviciul imi mananca tot timpul si nu prea am timp sa sap. Sincer sa fiu 190 e mai mult ca suficient, oricum nu stiu daca o sa merg vreodata cu viteza asta ....
  13. Ma dor toate, mi am luat inima n dinti cu un coleg si am desfacut o, am dat jos carburatoarele si le am curatat... nici nu mai spun ce era in el, daca nici decantorul nu functiona... il desfaceam si degeaba... plus apa... acum se ridica pe o roata intr a 2 a . Sa speram ca asa ramane Va multumesc !
  14. Sunt proaspat posesor de un kawa ER5 si intampin o problema, sper sa ma puteti ajuta. Simptomele sunt: nu isi mai ia turatie peste 5000, daca ii dau gaz brusc..., daca o iau usor trece de 5000 ture insa foarte greu, abia ajung pe la 8-9000... mai bine schimb treapta...si o iau de la capat pana in 5000..... Nestiutor am intrebat in stg in dr. am intrebat fostul [proprietar el a spus ca asa i a facut si lui anul trecut si a schimbat bujiile, am comandat si eu unele, trebuie sa jaunga maine, insa totusi cred ca este de la benzina, ori se ineaca ( cam asa se simte atunci cand incearca sa treaca de 5000 ) ori nu are benzina suficienta, de la ce sa fie, o sa verific robinetul de benzina sa nu fie probleme la el ( fostul proprietar il tinea deschis numai pe rezerva, a zis ca a schimbat o data pe primar si nu i a mai pornit decat impinsa ), am incercat mai multe pozitii ale lui si din fericire o singura data cand am dat pe rezerva apoi am dat turat-o pana in 9000 ture, apoi am schimbat pe oprit .... mai, mai sa ma ridic cu ea pe o roata daca nu dadeam drumul la gaz rapid.... Astept sfaturi. Va multumesc!
  15. Salutare ... baieti , am o problema foarte mare , m-a cam prins chestia asta cu motoarele(avand in vedere ca tata a mers pe motor 20 ani ) nu stiu ce sa fac... ori sa imi iau (nu ca as avea bani, dar mai am 1 an pana dau de permis ... am 17 ani ) ori sa nu mi iau ... nu stiu ce sa fac , am cautat cate ceva si am citit pe aici prin forum si am ales in felul urmator: Aprilia rs125 replica, aprilia tuono 125cc, aprilia tuono 50cc, ce imi recomandati ??? fiecare face pana in 5000 cu taxe , dupa calculele mele , insa nu stiu daca intr un an pot strange atata ce ziceti ??? ajuta ti ma !!! La scuter nu ma gandesc sa mi iau ca nu imi place.
×
×
  • Creează nouă...