Am cam inteles de ce nu mai au reprezentantele mobre de 250-300. Dureros sa afli de la o reprezentanta ca "Romania este piata de pasiune moto nu utilitar moto. Pentru utilitar avem scutere doar". Altfel spus, nu cumpara nimeni astfel incat sa renteze adaptarea la normele euro5 asa rapid. Posibil sa vina ceva mai spre sfarsitul anului ce cade printre degetele vesticilor unde sunt cerute astfel de cilindee mai modeste.
Trist as putea spune tinand cont ca mersul la munca pe 2 roti in loc de masina e mult mai eficient. Am bagat bicla la greu niste ani buni in Bucuresti dar incep articulatiile sa ma certe daca o mai ard "sprinten" :))
Eu sunt opusul sportivitatii pe motor si am abilitatile pentru o eventuala revanzare ale unui vanzator mut, orb, surd si ciung deci intotdeauna ce cumpar la mine moare. De asta inclin spre nou, asta si faptul ca am o rabla de care vreau sa scap. Si ideea de mentenanta facuta profi, garantie, certitudinea ca nu e vreo troaca sudata sau "customizata". Rar gasesti ceva stock si e de inteles... doar ca nu ma atrag tobe, oglinzi minimaliste, leduri chinezesti care mai fac greva cand ploua si altele. Deh...chestiune de psihologie, bucatarie interna, pitici pe creier, etc. Stiu ca o sa ma tavalesc cu ea, ca posibil sa o scap ca ultima vita, ca sigur o sa vada boscheti si mai rau dar sunt dispus sa imi asum greselile.
M-am uitat sa vad si cum e piata SH, de curiozitate, dar e de porc rau de tot... Pentru mobra de 3-5 ani cu niste 20-30 mii de km in bord mi se cere cu 1500 eur mai putin decat e noua de la reprezentanta. De ce as lua SH pentru o diferenta asa mica pe care as putea sa o acopar cu tichetul de la rabla? Si asta pentru cele noob friendly ca mai gasesti si mobre din 2004-05-06 cu "47000 km pe verificate" la super mokazie. Dar nu discut eu banul cerut pe fierul altuia ci analizez rentabilitatea achzitiei pe criteriile mele. De asta cad multe SH-uri.
Pana acum m-am reorientat catre drujba 401 si sa vedem ce e cu SYM-ul recomandat de colegul lacroyx...
Stima!