Sari la conținut

yglos

Membru
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre yglos

  • Rang
    Nou venit pe forum!

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

62 citiri profil
  1. yglos

    Motor adus din Germania - se merita ?

    Oameni buni, inca nu am luat o decizie. Am raspunsuri la intrebarile din start, sunt deabia la inceput de documentare si nu ma grabesc...vine iarna si e timp de gandire si reflectie. In Romania sunt putine oferte SH, majoritatea cu motoare mari, ceea ce nu caut acum.
  2. yglos

    Motor adus din Germania - se merita ?

    Multumesc tuturor pentru sfaturi. E drept ca puterea de cumparare e mai ridicata in DE, dar paradoxal acolo gasim motoare noi mai ieftine ca in RO! Adusul la un motor de 300-400 cc costa 10-15% din valoarea lui, deci nu prea merita. Punand pretul cu doar 20-30% mai mic pentru motoare de 1-3 ani, adaugand costul de adus, nu e nicio smecherie, caci la final vei avea un motor iesit din garantie, cumparat undeva la 85-90% din valoarea de nou in RO. Mult mai bine cumperi unul nou in gama 5-6k, cu garantie de dealer in RO, cu asigurare service si piese/suport pe tot teritoriul nostru, unde am de gand sa fac 90% din km. Rahatul asta de UE ar fi trebuit sa le impuna la toti distribuitorii de la o marca anume, ca sa asigure tot in comun ca si cand am fi in aceasi tara. Numai ca teoria si cu practica nu merg mana-n-mana si interesele sunt de fapt altele, nicidecum sa fim tratati egal si unitar. Operatiunea spusa de mine in titlu, ar merita pentru motoare care le cumperi la 50% din valoarea de nou, dar cu risc marit legat de nr de ani in exploatare, uzura, trante, etc.
  3. yglos

    Pitica mea - Suzuki Inazuma 250

    Foarte utila postarea ta, cel putin pentru mine. Sunt genul tau din toate punctele de vedere, imi plac motoarele cu care sa merg pe orice drum, stiu f bine judetenele si comunalele din jud SB si vreau sa explorez tot ce e salbatic inca prin tara noastra. Si eu am ca target tot un Versys 300, dar intre timp m-am uitat sa vad daca sunt variante de SH-uri demne de luat in considerare si cu un pret care sa merite compromisul. Drept este ca nu gasesti ceva similar ca si forma/tinuta de drum/categorie moto enduro-touring la 300-350 cc, care sa fie si usoara, sa aiba suficienta putere, rezervor mare de drum lung, posibilitate de montare portbagaje laterale, s.a.m.d. Poate ne spui ce ai mai facut intre timp...mergi cu Suzuki inca, sau ai luat Versys 300 ? Prin Ro suntem inca la stadiul de morule in privinta accesului la probe moto...departe de civilizatie si nu cred ca se vor civiliza curand dealerii nostri. Poate o noua criza care ne paste, sa le aduca mintea la cap.
  4. yglos

    Motor adus din Germania - se merita ?

    Din pacate exact la pct 2 nu avem feedback. In conditiile in care sunt marci care ofera 4 ani de garantie, este f important sa iei un motor 2016-2017 care sa mai aiba 2-3 ani de garantie recunoscuta in RO. Altfel nu se merita, preturile din Germania la SH-uri cu 1-2 ani vechime sunt mari, plus costul aducerii in RO si al inmatricularii...timp pierdut, nervi si risc (caci nu stii ce belele a avut inainte sa o iei)
  5. Deschid un topic pe aceasta tema deoarece nu am gasit unul similar. Pe mobile.de/ro se gasesc multe motoare in Germania. Tintesc ceva de 1-3 ani maxim. Intrebari: 1. Cine a mai facut asa ceva ? 2. Se mentine garantia unuia luat de acolo ? (adica dealerii din RO iti recunosc aceasta garantie in calitate de al x-lea proprietar aici ? ) 3. Cat costa aducerea unui motor de acolo cu platforma si daca sunt firme specializate sa faca asta cu acte in regula ? (exclus samsari) 4. Cum este cu RAR-ul la mobre in 2018 ? (taxe, proceduri, etc) 5. Cum este cu factura acestor motoare cumparate intracomunitar din DE ? (normal trebuie sa achitam suma fara TVA acolo in cazul in care dealerul iti spune ca e TVA deductibil) 6. De ce acte ai nevoie aici pentru inmatriculare/inregistrare fiscala ? (sa stim cu ce acte trebuie venit din Germania)
  6. yglos

    SCHUBERTH - Discutii Generale

    Prieteni, eu am luat un C3 de la United si sunt supermultumit de el. Este marimea reala in primul rand, sunt singurii care respecta marimile. Asta denota calitate si la partea de siguranta. Ventilatie buna, fara excese, noise level f ok pe Harley la 170-180 km/h, fara dureri de cap dupa 2-3 ore cu casca pe cap. Recomand cu incredere.
  7. yglos

    Scoala moto Bucuresti

    Amice, nu ma cobor la nivelul tau ca sa te jignesc si eu, dar esti pasibil de un warning pentru nerespectarea regulamentului. Nu ti-am urmarit postarile dar poate ai scris deja dupa mai multe pahare...
  8. yglos

    Scoala moto Bucuresti

    Mai lasati-ma cu rata de promovabilitate...rahat cu apa rece. Mai stiu eu unii care le pasa doar de asta, nu ca sa invete candidatii cum sa se descurce in traficul de zi cu zi... Ca noi avem nu stiu cate mii de candidati care au luat din prima carnet de motor, dar la logistica, la tehnica, la dotari, la didactica, la partea de pro-customer sunt praf. Am spus MINIM 20 de ani de bicicleta ca o recomandare. Nu vreau sa intru in polemica si nu mai are rost sa scriu pe acest topic. Cine invata de mic copil toate trucurile si metodele de a merge cu bicla, are sanse MULT mai mici de a lua trante si a avea evenimente nedorite pe motor. Motocicleta nu e joaca prieteni. Te joci cu viata daca voi credeti ca invatati mersul pe 2 roti direct cu motocicleta. Mai rau e ca te joci si cu viata altora. Si cu asta am incheiat.
  9. yglos

    Scoala moto Bucuresti

    AMI ii vad in poligon si instructorul nu e dedicat fiecarui elev. De fapt nu e scoala de soferi cat B sa fie cu tine in masina... Un instructor poate face si cu 5-6 elevi simultan fara probleme, unul e la prima sedinta, altul deja la a 6-a de ex. Fiecare cu motorul lui si programa independenta unul de altul. Ce te impiedica sa-ti faci poligonul in < 3 min ? La cat A inveti 90% singur, nu e ca la cat B. Inainte sa va urcati pe motoare, faceti minim 20 de ani de bicicleta in toate modurile posibile si apoi va suiti pe motoare. Bafta !
  10. yglos

    Scoala moto Bucuresti

    Unde ai văzut tu asta ?
  11. La Sena 10 R ai facut pairing cu alte intercomuri de alte marci, cu colegii/prietenii cu care mergi la ture ? (care sunt doar slave ca si o casca bluetooth de masina) Adica stie sa fie si master ?
  12. yglos

    Alegere manusi

    Am luat de la 11 iunie, mersi frumos.
  13. Mersi de informatii. Se pare ca aceste intercomuri moto sunt un fel de casti BT, care nu fac nimic in plus, dar mult mai scumpe decat castile BT din piata. Asta e concluzia mea deocamdata si rog sa ma contraziceti daca nu e asa. Nu ma intereseaza muzica stereo si alte figuri pe motor. Functia nr 1 trebuie sa fie comunicatia cu telefonul mobil care iti face toate ciorbele din lume, iar functia nr 2 trebuie sa fie comunicatia cu partenerii de trafic. » Post actualizat in 23 Oct 2018 19:09 Ce ne poți spune despre Sena vs Scala ?
  14. Vezi tu, ai explicat cateva lucruri despre dispozitivele intercom de la moto, dar nu ne-ai dat si exemple clare ca sa nu ne pierdem in detalii. Problema de principiu la intercom-uri este lipsa interfetei vizuale unde sa poti conecta ce vrei si cu cine vrei, nu versiunea de BT. Sa revenim la concret. Telefonul meu stie BT 4.1, A2DP, LE. Un intercom de la Caberg de ex stie BT 3.0 deci nu am nicio problema sa-l conectez la tel. Acum ca sa ma conectez cu un alt coleg care are Nolan de ex, pot face treaba asta in doua moduri daca niciunul din cele doua intercomuri nu stie sa dea scan/pair: Prin telefonul meu ca server de aplicatie pentru ambele intercomuri de diferit brand, sau prin comunicatia directa dintre telefoane. (colegul avand la randul lui intercomul conectat la telefonul propriu) Ideea este de a gasi o solutie pe care sa o pot implementa la orice casca cu intercom propriu al marcii, nu un sistem (de la Scala de ex) care sa nu poti sa-l adaptezi hardware la o casca de un anumit brand.
  15. I know this long story from another devices... In principiu merg pe acelasi standard bluetooth deci problema este imperecherea corecta cu cine trebuie. Default fiecare dispozitiv de comunicare trebuie sa aiba un pin (setabil sau nesetabil) si un cod anume. Cu telefonul o rezolvi repede, dar cu comunicatia castii e mai greu ca sa faci imperechere intre doua casti care latra... (vorba plutonierului Capsuna... el hau-hau) Inca nu mi-a picat in mana un astfel de dispozitiv ca sa vad cum poate fi configurat. Am intrebat posesorii care poate din experienta stiu ce si cum. Aceasi intrebare si pentru CABERG - NOLAN.
×