Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


yglos

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About yglos

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

158 profile views
  1. Pentru ca de 5 ani nu a mai postat nimeni vin si intreb: Ce kit de pana pentru tubeless ati folosit cu succes? Deoarece depanarea este destul de dificila si necesita in primul rand gasirea locului unde e sparta anvelopa, exista un kit care sa contina gaz colorat pentru depistarea usoara a acesteia? Desigur ca trebuie sa contina si tub cu spuma in caz ca nu se poate remedia defectul pe loc si umple cu gaz.
  2. Cei care utilizati Sena, aveti probleme de genul celor descrise mai sus cu sunetul? Eu unul daca folosesc o casca BT normala conectata la telefon, nu am avut absolut nicio problema cu navigarea/convorbirile. In timpul convorbirii se mixeaza peste ea si navigarea. (uneori e deranjant dar cand ai nevoie e bun) Foloseste cineva Sena 10C cu video? Eu nu am gasit date tehnice ale lor, ceea ce este o bila neagra.
  3. Sunt curios, initiatorul ce motoare a condus pana acum si ce are la ora actuala. Am aceasi inaltime si cel mai bine am stat pe Versys 300 pana acum. M-am obisnuit si cu inaltimi mai mici de 780-785 mm, dar e mai comod pe 830-850 mm. Conteaza si latimea de la sa ca sa ajungi ok cu picioarele jos, lucru putin stiut...
  4. Salutare colegii. Incerc sa dau de userul "Amator" din Sibiu, dar nu a mai intrat pe forum de anul trecut, nu are date de contact publice, deci am putut decat sa-i dau un P.M. Daca exista cineva in Sibiu care il stie si poate lua legatura cu el direct, rog sa-i spuneti sa verifice mesajul privat de la mine pe acest forum. Multumiri.
  5. yglos

    Alegere manusi

    Am vazut zilele acestea pe unii cu manusi de bicicleta pe motor... Pe langa lipsa totala de protectie, mai bagi si boala-n tendoane. Daca ati dat cateva mii de euro pe motor, aveti bani sa dati 50 de euro pe o pereche de manusi de piele care sa va protejeze mainile oameni buni. Cu ele va produceti banii pentru ziua de maine, deci nu va zgarciti.
  6. Oameni buni, inca nu am luat o decizie. Am raspunsuri la intrebarile din start, sunt deabia la inceput de documentare si nu ma grabesc...vine iarna si e timp de gandire si reflectie. In Romania sunt putine oferte SH, majoritatea cu motoare mari, ceea ce nu caut acum.
  7. Multumesc tuturor pentru sfaturi. E drept ca puterea de cumparare e mai ridicata in DE, dar paradoxal acolo gasim motoare noi mai ieftine ca in RO! Adusul la un motor de 300-400 cc costa 10-15% din valoarea lui, deci nu prea merita. Punand pretul cu doar 20-30% mai mic pentru motoare de 1-3 ani, adaugand costul de adus, nu e nicio smecherie, caci la final vei avea un motor iesit din garantie, cumparat undeva la 85-90% din valoarea de nou in RO. Mult mai bine cumperi unul nou in gama 5-6k, cu garantie de dealer in RO, cu asigurare service si piese/suport pe tot teritoriul nostru, unde am de gand sa fac 90% din km. Rahatul asta de UE ar fi trebuit sa le impuna la toti distribuitorii de la o marca anume, ca sa asigure tot in comun ca si cand am fi in aceasi tara. Numai ca teoria si cu practica nu merg mana-n-mana si interesele sunt de fapt altele, nicidecum sa fim tratati egal si unitar. Operatiunea spusa de mine in titlu, ar merita pentru motoare care le cumperi la 50% din valoarea de nou, dar cu risc marit legat de nr de ani in exploatare, uzura, trante, etc.
  8. Foarte utila postarea ta, cel putin pentru mine. Sunt genul tau din toate punctele de vedere, imi plac motoarele cu care sa merg pe orice drum, stiu f bine judetenele si comunalele din jud SB si vreau sa explorez tot ce e salbatic inca prin tara noastra. Si eu am ca target tot un Versys 300, dar intre timp m-am uitat sa vad daca sunt variante de SH-uri demne de luat in considerare si cu un pret care sa merite compromisul. Drept este ca nu gasesti ceva similar ca si forma/tinuta de drum/categorie moto enduro-touring la 300-350 cc, care sa fie si usoara, sa aiba suficienta putere, rezervor mare de drum lung, posibilitate de montare portbagaje laterale, s.a.m.d. Poate ne spui ce ai mai facut intre timp...mergi cu Suzuki inca, sau ai luat Versys 300 ? Prin Ro suntem inca la stadiul de morule in privinta accesului la probe moto...departe de civilizatie si nu cred ca se vor civiliza curand dealerii nostri. Poate o noua criza care ne paste, sa le aduca mintea la cap.
  9. Din pacate exact la pct 2 nu avem feedback. In conditiile in care sunt marci care ofera 4 ani de garantie, este f important sa iei un motor 2016-2017 care sa mai aiba 2-3 ani de garantie recunoscuta in RO. Altfel nu se merita, preturile din Germania la SH-uri cu 1-2 ani vechime sunt mari, plus costul aducerii in RO si al inmatricularii...timp pierdut, nervi si risc (caci nu stii ce belele a avut inainte sa o iei)
  10. Deschid un topic pe aceasta tema deoarece nu am gasit unul similar. Pe mobile.de/ro se gasesc multe motoare in Germania. Tintesc ceva de 1-3 ani maxim. Intrebari: 1. Cine a mai facut asa ceva ? 2. Se mentine garantia unuia luat de acolo ? (adica dealerii din RO iti recunosc aceasta garantie in calitate de al x-lea proprietar aici ? ) 3. Cat costa aducerea unui motor de acolo cu platforma si daca sunt firme specializate sa faca asta cu acte in regula ? (exclus samsari) 4. Cum este cu RAR-ul la mobre in 2018 ? (taxe, proceduri, etc) 5. Cum este cu factura acestor motoare cumparate intracomunitar din DE ? (normal trebuie sa achitam suma fara TVA acolo in cazul in care dealerul iti spune ca e TVA deductibil) 6. De ce acte ai nevoie aici pentru inmatriculare/inregistrare fiscala ? (sa stim cu ce acte trebuie venit din Germania)
  11. Prieteni, eu am luat un C3 de la United si sunt supermultumit de el. Este marimea reala in primul rand, sunt singurii care respecta marimile. Asta denota calitate si la partea de siguranta. Ventilatie buna, fara excese, noise level f ok pe Harley la 170-180 km/h, fara dureri de cap dupa 2-3 ore cu casca pe cap. Recomand cu incredere.
  12. Amice, nu ma cobor la nivelul tau ca sa te jignesc si eu, dar esti pasibil de un warning pentru nerespectarea regulamentului. Nu ti-am urmarit postarile dar poate ai scris deja dupa mai multe pahare...
  13. Mai lasati-ma cu rata de promovabilitate...rahat cu apa rece. Mai stiu eu unii care le pasa doar de asta, nu ca sa invete candidatii cum sa se descurce in traficul de zi cu zi... Ca noi avem nu stiu cate mii de candidati care au luat din prima carnet de motor, dar la logistica, la tehnica, la dotari, la didactica, la partea de pro-customer sunt praf. Am spus MINIM 20 de ani de bicicleta ca o recomandare. Nu vreau sa intru in polemica si nu mai are rost sa scriu pe acest topic. Cine invata de mic copil toate trucurile si metodele de a merge cu bicla, are sanse MULT mai mici de a lua trante si a avea evenimente nedorite pe motor. Motocicleta nu e joaca prieteni. Te joci cu viata daca voi credeti ca invatati mersul pe 2 roti direct cu motocicleta. Mai rau e ca te joci si cu viata altora. Si cu asta am incheiat.
  14. AMI ii vad in poligon si instructorul nu e dedicat fiecarui elev. De fapt nu e scoala de soferi cat B sa fie cu tine in masina... Un instructor poate face si cu 5-6 elevi simultan fara probleme, unul e la prima sedinta, altul deja la a 6-a de ex. Fiecare cu motorul lui si programa independenta unul de altul. Ce te impiedica sa-ti faci poligonul in < 3 min ? La cat A inveti 90% singur, nu e ca la cat B. Inainte sa va urcati pe motoare, faceti minim 20 de ani de bicicleta in toate modurile posibile si apoi va suiti pe motoare. Bafta !
×
×
  • Create New...