Jump to content

yglos

Membru
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

About yglos

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Suzuki V-STROM DL 250

Recent Profile Visitors

477 profile views
  1. Daca instalezi la un service moto autorizat, cere factura si ai dovada instalarii. Eu unul asa voi face. Oameni buni, trebuie sa va obisnuiti ca sa fiti vigilenti, la cati bani dam pe aceste produse si manopere. Suntem aici ca sa ridicam standardele, nu sa acceptam orice golaneala.
  2. Nu generaliza. Suntem unii care folosim mobrele in interes de job, sau de necesitate. Si suntem multi in Romania. Este o obligatie a vanzatorilor conform Legii 449/2003, ca sa emita si sa trimita la client certificatul de garantie in forma fizica sau electronica. Invatati ca sunteti cetateni europeni si aveti drepturi. Nu sunteti bataia de joc a nimanui. Uite aici dovada oficiala cu 2 angajati la astronomica cifra de afaceri de 160 de milioane. https://www.listafirme.ro/delticom-oe-srl-16420310/ Vine cam 80 de milioane pe angajat. De curiozitate ai cautat la
  3. Noroc, mersi de info, eu dupa cateva zile de la comanda, inca nu am primit nici factura, nici garantie si nici colet. Firma asta cu 2 angajati si peste 130 de milioane de lei cifra de afaceri, pur si simplu nu face fata la comenzi, dar nici nu vor sa angajeze oameni si sa ofere servicii bune. Mai verifica daca ai certificatul de garantie caci e foarte important. Vezi cat este termenul de garantie.
  4. Trebuie sa te gandesti altfel: cat te costa sa faci o pana la auto si cat te costa la moto ? Din cauza asta nu am cumparat de la ei Kawa si bine am facut. Mi se pare un pret enorm comparativ cu masinile. Cat dai in fiecare an la schimbul de anvelope vara/iarna de pe auto? Eu acum multi ani am facut un calcul si mi-a iesit ca in 5 ani plateam la aceste manopere un rand de jante. Drept urmare, am cumparat cu foarte multi ani in urma set complet roti vara/iarna. Mai nou avand in vedere ca la noi iarna e mai mult uscat/umed, am pus un singur set all season cu cele mai bune gume clasa A s
  5. Noroc, ai primit pana azi presupun, totul ok? Cat e un montaj cu echilibrare in zona ta ? Nu de alta dar in capitala e ceva de lux, costa la un cauciuc de mobra cat la 4 de masina !!!
  6. Au trimis factura si certificat de garantie? Vechime DOT ? Un feedback te rog in legatura cu ce am intrebat. Ms.
  7. Recomandari pentru achizitii de anvelope moto noi in Bucuresti, Sectoarele 1, 5, 6 ? Cine a cumparat recent de la magazine online cu plata la livrare ? Am citit feedback-uri proaste despre unele site-uri care solicita plata in avans cu cardul, deci nu am incredere. Cine a cumparat de la cauciucuridirect sau anvelopelider, un feedback recent puteti oferi? Trimit factura, garantie, in cate zile ajunge marfa, cum s-au rezolvat eventualele probleme de neconformitate in garantie ?
  8. Salut Ciprian, mersi frumos de info, ne auzim in P.M. Intre timp am vazut pe alt forum ca trebuie alti suporti pt 650, nu sunt compatibili cu cei de la 250. Gentile raman aceleasi.
  9. Luciane tata, nu mai fii asa de agitat ca-ti face rau la inima.... Nu stii cum a ajuns omul in situatia de acolo asa ca de ce critici sfaturile bune? Din cauza unor hateri ca tine, se duc p...ii de suflet forumurile. In fond cu ce te-a deranjat opinia mea? Te crezi prea destept ca sa accepti sfaturi? Cauta cearta in alta parte te rog. Si am inchis orice discutie cu tine.
  10. Sorry colegu'', acum ne-ai lamurit pe toti. Ca sfat pentru toti, cand depasiti ORIUNDE un vehicul lent, sau care incetineste fara a semnaliza in vreun fel, ii dati claxon inainte de a-l depasi pe orice parte si il depasiti foarte incet, ca sa aveti timp de evitare/oprire in caz de pericol, sau daca nu aude claxonul. Se invata lucrurile astea din experienta auto in primul rand. Poate povestim mai multe daca ne vedem in ture scurte/lungi, vad ca esti din Bucuresti ca si mine. Mersi de invitatie men. Poate ne vedem in ture de orice fel, caci esti tot bucurestean vad. O sa ma inscriu
  11. Pai da, ai dreptate. In primul rand nu se merge singur pe un drum izolat de munte. In al 2-lea rand nu se merge cu toate cutiile dupa tine ci le lasi la pensiune si cobori gol. In al 3-lea rand strategica nu e drum de V-Strom 650. La tinerete poti sa-ti asumi niste riscuri fara sa gandesti prea mult... Vorbesc despre realitati, nu despre idealuri. Intelegi gresit ce vreau sa spun. Cand faci > 98% din km pe asfalt si cam 2% pe macadam, te gandesti serios ca nu vrei sa iei trante care iti pot fi fatale pe asfalt. Normal ca sunt realist si la un moment dat se poate sa iau si trante, da
  12. Sper sa nu am ocazia vreodata, cum nimeni nu vrea. Ideea este ca sa stii sa nu iti asumi riscuri inutile, dar incontestabil sunt bune sfaturile voastre practice. Sunt foarte putini care isi monteaza aceste accesorii din ce am vazut pana acum prin turele noastre, motiv pentru care inca nu am avut mai multe opinii pro.
  13. Ok guys, m-ati convins si cu crash bar-ul. Stiam din poligon ca e util, unde am si pus jos mobra de 650 cand am franat cu fata in jaloanele laterale ca sa evit un prost care circula pe acolo ca imbecilul. In rest fara pb in putinii km facuti pana acum pe doua roti ~14k vs vreo 400k pe 4 roti. Sigur ca mai am multe de invatat, tocmai de aceea sunt receptiv la toate sfaturile bune. Ideea este ca o mobra mica de 250 este una ideala pentru un incepator pe doua roti cu motor. Experienta mea de multe mii de km in ciclism de toate felurile si automobilism, ma ajuta enorm in practica pe mobre ca sa ev
  14. Mersi de clarificari. Inca nu am testat saua de 650 dar cea de 250 stock este foarte tare si mai ales ingusta in zona unde stai, motiv pentru care la ture peste 200 de km iti cam rupe fundul... Plasa radiator este in primul rand pentru insecte, nu pentru pietre. Cred ca ai vazut la masina cat de greu cureti orificiile infundate de insecte vara. Cutiile si topcase le am deja de la SHAD, le voi transfera pe noul model. Pe ambele le consider greutate in plus si bani dati degeaba. Atata vreme cat ai barele de suporti cutii bagaje montate, pe ele va cadea mobra si pe coltu
  15. Mersi de info. Preturile alea sunt in lei cu montaj inclus presupun... Am cercetat si eu, dar nu sunt prea incantat de ce am gasit, tocmai din acest motiv am mai cerut informatii de la voi. De ce crezi ca am spus ca tot la 10k euro ajungi cu toate puse pe ea? In principal la 650 trebuie: - deflector touring - plasa protectie radiator - cutii bagaje si sisteme de prindere - scut motor - sa custom, caci cea originala e tare la drum lung - topcase + sistem prindere O parte din ele vreau sa le transfer de pe actualul 250. Sunt reali
×
×
  • Create New...