Jump to content

RandomName

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About RandomName

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Intr-adevar, frana spate este pe tambur
  2. Salut, este vorba despre un Dragstar 650, dupa o tura perfecta cu mobra am observat un lichid uleios de culoare maronie in zona cardanului, am deschis busonul de la cardan pentru a verifica daca acesta are ulei si pe langa faptul ca avea am realizat si ca uleiul are alt miros si culoare fata de ce se prezenta inafara cardanului.Am intrebat fostul proprietar (motocicleta am cumparat-o acum doua zile) daca a fost lucrat la roata din spate, acesta mi-a confirmat. Intrebarea mea este, se practica acest lucru? Vaselina pe axul rotii din spate in asemenea cantitate sa tasneasca pe janta si pe c
  3. Salut, am un XVS 650 la care nu se aprinde stopul cand trag frana fata, in schimb cand apas frana spate stopul se aprinde. Cablurile de pe ghidon sunt prinse strans cu niste bride, se poate ca din cauza asta sa nu faca contact?
  4. Relatiul era la maxim pentru ca nu statea in turatii, se ineca iar socul la fel. Nu am mers cu socul tras doar l-am tinut cat sa porneasca. Asa am sa fac, mersi.
  5. Salutare! Acum cateva zile m-am decis sa scot mobra la o plimbare iar ceva interesant s-a intamplat. Statea la relantiv foarte greu chiar daca era setat pe maxim (doar de data aceasta) si cu socul tras tot cu acelasi efect, dupa ce motorul s-a incalzit am incercat sa plec asa cu el dar imediat cum lasam ambreiajul si i dadeam gaz usor se ineca. Nu stiu ce-mi veni dar am deconectat releul de incarcare si mobra parca isi mai revenise chiar daca nu in parametrii. Am mers pana cand s-a descarcat bateria urmand sa o pun pe redresor. Astazi ma gandeam sa pun un releu nou si bate
  6. E un Virago 125, as putea sa o vand numai sa mai am ce. As mai merge cu ea si cu sunetul ala acolo dar de preferat ar fi sa o aduc si acasa.
  7. Intr-adevar asa e, dar zici ca nu as duce-o pe asta la fier vechi Tic tic facea inainte acum face tic tac, la naiba
  8. Ne intalnim din nou Da, am schimbat uleiul si filtrul si am pus destul ulei cat sa fie totul perfect. Nu m-am asteptat sa manance uleiul. Adica prajit? Se porneste si merge, nu face zgomote la relanti doar la anumite turatii (deobicei cand treci de 40 km/h). Am fost si la mecanic, i-am spus ca am ramas fara ulei la care el a mai pus si a reglat tachetii (irelevant). Iti aduc la cunostinta, special tie pentru ca stiu ca iti pasa.
  9. Greseala incepatorului.. mobra a mancat uleiul, eu nu l-am verificat si am mers asa cam 60 km. La un moment dat se auzea un tacanit in surdina la turatii mai mari. Ziua urmatoare am verificat uleiul si mai era cam 100 ml, mai mult sau mai putin. Am adaugat ulei si i-am dat sa mearga, dar sunetul acela persista.
  10. Am vrut sa i zic si eu ceva dar am zis ca nu merita, anyway seara faina :))
  11. Intr-adevar mai este un topic, uleiul nu a trebuit schimbat si doar adaugat iar filtrul este oarecum nou. Zgomotul se auzea de cand am cumparat-o asta fiind cam de pe 10 iulie anul asta doar ca acum am inceput sa il sesizez mai des. Jocul termic al supapelor nu a fost verificat.
  12. E din 99, am sa intreb prin comunitatea din oras.
  13. Vorbim despre un Virago de 125, am fost cu ea la mecanic si mi-a spus ca ar fi lantul de distributie, insa nu mi-a spus ce as putea face in privinta asta doar ca pot sa merg cu ea asa (nu cred ca e o idee buna sa imi fortez norocul).
×
×
  • Create New...