Sari la conținut

RandomName

Membru
  • Număr conținut

    34
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

RandomName's Achievements

  1. Salut, intr-adevar distributia este pe lant. Am verificat-o impreuna cu un mecanic acum ceva timp (in urma cu aproximativ 2 luni), intinzatoarele de lant functionau perfect si erau la aproximativ jumatate din cursa lor, pinioanele din partea de sus a distributiei, pe ambii cilindrii erau in regula, nu prezentau urme de uzura, insa lantul era destul de larg pe ambii cilindrii, prin destul de larg ma refer la un joc de cativa mm dar care nu trebuia sa existe din cate am inteles. Iar faptul ca se aude doar din mers si nu la relanti impreuna cu faptul ca se aude doar cateodata ma cam induce in eroare.
  2. Intr-adevar mecanicii costa, am uitat sa adaug inca un lucru, sunetele dubioase si toate problemele avute la motocicletele pe care le-am avut au aparut dupa mersul la mecanic, asa ca prefer sa lucrez singur pe motocicleta. As aprecia daca ai avea ceva comentarii constructive la adresa topicului. Merci! Salut, sunetul a aparut dupa vizita anterioara la mecanic, nu m-am plimbat cu motocicleta doar de vreo 2-3 ori dupa aparitia sunetului.
  3. Salutare, am un dragstar de 650 care in ultimele luni a inceput sa faca un sunet destul de ingrijorator, am facut rost de cartea service iar insfarsit am prins niste timp liber pentru a ma ocupa de treaba asta. As aprecia mult si parerea altor motociclisti care posibil de-a lungul timpului se poate sa fi auzit acest sunet. Sunetul se aude in principiu din partea dreapta, in zona abreiajului/cilindrului din spate. Acesta poate fi auzit doar cateodata dar in totdeauna pe decelerare, dispare cand trag ambreiajul, reapare cand dau drumul ambreiajului daca turatia este inca ridicata, dispare la turatii joase. Am sa atasez si un filmulet de doar cateva secunde in care acest sunet si-a facut prezenta. Multumesc anticipat! dragstar.mp4
  4. Am schimbat uleiul recent, intr-adevar garnitura de cupru era uzata asa ca am schimbat busonul cu unul nou, tot curge.. Ma gandeam ca ar putea fi simeringul de grup.
  5. Salutare! Recent am facut un topic cum ca ar curge vaselina de la cardan, ei bine treaba asta s-a rezolvat de la sine insa recent am descoperit ca pierde ulei de transmisie, se pare ca ar curge pe la busonul de scurgere. Ma gandesc ca ar fi vorba despre un simering, parerea voastra ar ajuta mult. Multumesc!
  6. Lucrul asta l-am si facut, din pacate tot curge. Se poate sa fie vaselina aplicata in exces?
  7. Ulei la grup este pana la gaura busonului, fostul proprietar sustine ca s-au schimbat doi rulmenti la roata din spate. Asta ma face sa cred ca s-a pus vaselina in exces pe axul rotii iar acum datorita temperaturii se incalzeste iar din cauze fortei centri fuge il arunca afara. Mobra nu are cric central.
  8. Intr-adevar, frana spate este pe tambur
  9. Salut, este vorba despre un Dragstar 650, dupa o tura perfecta cu mobra am observat un lichid uleios de culoare maronie in zona cardanului, am deschis busonul de la cardan pentru a verifica daca acesta are ulei si pe langa faptul ca avea am realizat si ca uleiul are alt miros si culoare fata de ce se prezenta inafara cardanului.Am intrebat fostul proprietar (motocicleta am cumparat-o acum doua zile) daca a fost lucrat la roata din spate, acesta mi-a confirmat. Intrebarea mea este, se practica acest lucru? Vaselina pe axul rotii din spate in asemenea cantitate sa tasneasca pe janta si pe cardan? As aprecia foarte mult parerea voastra, multumesc!
  10. Salut, am un XVS 650 la care nu se aprinde stopul cand trag frana fata, in schimb cand apas frana spate stopul se aprinde. Cablurile de pe ghidon sunt prinse strans cu niste bride, se poate ca din cauza asta sa nu faca contact?
  11. Relatiul era la maxim pentru ca nu statea in turatii, se ineca iar socul la fel. Nu am mers cu socul tras doar l-am tinut cat sa porneasca. Asa am sa fac, mersi.
  12. Salutare! Acum cateva zile m-am decis sa scot mobra la o plimbare iar ceva interesant s-a intamplat. Statea la relantiv foarte greu chiar daca era setat pe maxim (doar de data aceasta) si cu socul tras tot cu acelasi efect, dupa ce motorul s-a incalzit am incercat sa plec asa cu el dar imediat cum lasam ambreiajul si i dadeam gaz usor se ineca. Nu stiu ce-mi veni dar am deconectat releul de incarcare si mobra parca isi mai revenise chiar daca nu in parametrii. Am mers pana cand s-a descarcat bateria urmand sa o pun pe redresor. Astazi ma gandeam sa pun un releu nou si bateria pe care am incarcat-o, ce parere aveti? Poate fi mai complicat decat am crezut initial?
  13. E un Virago 125, as putea sa o vand numai sa mai am ce. As mai merge cu ea si cu sunetul ala acolo dar de preferat ar fi sa o aduc si acasa.
  14. Intr-adevar asa e, dar zici ca nu as duce-o pe asta la fier vechi Tic tic facea inainte acum face tic tac, la naiba
×
×
  • Creează nouă...