Sari la conținut

mircea1380

Membru
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

mircea1380's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Buna tuturor! Din August anul trecut sunt posesorul unui Aprilia SXR 50 (https://www.aprilia.com/ro_RO/models/sxr/sxr-50-4s4v-2021/). L-am luat strict pentru oras, cautând sa menajez pe cât posibil vechiul meu Subaru Forester de uzura traficului bara la bara. Prima mie si ceva de km am facut-o exclusiv în oras pe distante de cel mult 30km odata. Dar week-end-ul trecut am facut o extravaganta - 120km (plecare din Dr. Taberei putin mai încolo de Bolintin, GR, întoarcere în Bucuresti, parcurgere Bucuresti de la Vest la Est, ajuns la Cernica si-napoi în Dr. Taberei). Nu am stat cu ochii pe ceas, dar o parte din drum am înregistrat-o (captura mai jos). Ce pot spune: - ca timp pentru traseul acesta, cred ca am iesit comparabil cu ce obtineam cu masina; - fiind o zi frumoasa si traseul fiind unul placut/variat, mi-a placut experienta (am înteles oarecum bucuria italienilor pentru folosirea acestui mijloc de transport); - faptul ca acest model este puternic limitat la 50km/h vine la un moment dat cu o frustrare (ai vrea totusi sa te misti mai repede); - în cazul meu / al scuterului meu, limita de timp petrecuta pe scuter tine de toleranta fundului în sa.
  2. Buna tuturor! In contextul traficului din Bucuresti si din nevoia de a mai reduce si costurile cu benzina (am un Subaru Forester 2.0 aspirat pe care il cam chinui la folosirea urbana), ma gandesc la un mijloc alternativ de transport pe 2 roti. Cum nu prea mai am rabdarea sa fac scoala moto, o sa ma rezum la ce vine impreuna cu permisul cat. B, folosit de mai bine de 20 de ani fara evenimente notabile - adica cat. AM. Stiu ca nu este ideal, dar - pana cand se aproba proiectul de lege cu privire la extinderea si la A1 a cat. B - o sa trebuiasca sa ma multumesc cu asta. Pe de-o parte poate e mai bine - am ocazia sa ma obisnuiesc mai bine cu conceptul de doua roti motorizate (chiar de putere mai mica) pana sa descopar ceva mai capabil (ma refer strict la utilizare urbana, in sezonul cald), cum ar fi Honda MSX 125 Grom (cam singura moto pe care o am in vedere daca e sa am acces la A1). Acuma, trecand in revista oferta pentru AM, am eliminat pe rand scuterele (nu ma omor dupa aspect / pozitie), mopedele/motoretele de forma Monkey/Dax, clonele de Grom/Ducati Monster (atat benzina, cat si electrice), sportivele de gen Aprilia RS50/Yamakasi, trial/enduro, si am ajuns la ceva clasic (ce consider ca mi s-ar potrivi mai bine atat prin prisma varstei de 40 ani pentru o utilizare exclusiv urbana, cat si dimensiunilor de 1.85m / 85kg) - un cafe-racer-like, Mash Fifty. Inainte de a purcede la achizitia motorului, am inceput sa ma interesez de echipament. Pentru a fi cat mai low-profile (adica tinuta confundabila/utilizabila cu cea casual, dar potrivita intrucatva si motocicletei) si a ma incadra intr-un buget mai mic (deh, tata divortat), ma gandeam la urmatoarele item-uri: - casca open-face / jet / 3/4 Scorpion Exo-City Solid - da, am citit despre ne-ajunsurile acestui tip de casca, dar ma gandesc ca ar fi totusi si acest tip de casti utilizabile (dupa logica mea, mi se pare mai potrivita mie prin prisma faptului ca transpir destul de mult); - blugi Rebelhorn Classic II; - ghete O'Neal RCX sau TCX Street Ace Air; - nu am vreo idee despre geaca - as vrea ceva de sezon cald (mesh inteleg ca se numesc) - si nici de manusi; daca aveti ceva recomandari, nu ezitati. Cum vi se par alegerile? Ne-ajunsuri / ne-concordante vis-a-vis de modul de utilizare / utilizator? Multumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...