situație Honda Forza 300 (2019)
Șurub înfiletat pe suprafața de contact a anvelopei spate.
Pus șnur la vulcanizarea auto de cartier pentru a mă mișca provizoriu și comandat anvelopă nouă online, livrată în 24 ore cu DOT de 2 luni (wow).
Căutat vulcanizare moto în zonă, pentru MONTAT & ECHILIBRAT ANVELOPĂ NOUĂ SPATE pe 14', cu demontat roata, primul criteriul fiind proximitatea (mno, să ajutăm economia locală și micii antreprenori)
Din discuția telefonică îi simțeam cum dădeau ochii peste cap când spuneau:
”A, scuter ... are roata mică ... a, păi n-avem scule să dejantăm așa ceva ... mai căutați ”
”A, scuter ... apăi trebuie dată jos și evacuarea, și bascula ... nu cred că ne încadrăm, avem atâta de muncă pe aici ... ”
”A, scuter ... sorry noi facem doar motociclete ... ”
”A, scuter ... păi e ceva de muncă, trebuie să demontăm ..., n-avem timp acum, reveniți în 2 săptămâni pentru programare”
Am sunat și la 2 service-uri dedicate scutere, oameni mult MAI amabili la telefon.
Cel mai aproape de mine avea un loc disponibil în 2 săptămâni, celălalt era prea departe.
Pentru Bucureștiul anului 2023, prețurile sunt aproape duble față de cele din postarea care deschide acest topic.
De oferta telefonică primită de la reprezentanță nici nu are sens să zic, am impresia că moda decontării ”pe firmă” a dus prețurile din anumite ateliere într-o zonă crepusculară.
Nu vreau să mă gândesc ce e în alte orașe, cu o ofertă mai redusă de servicii.