Sari la conținut

tiocalexandru

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2020
  • Motocicleta
    Aprilia Pegaso 650 Cube
  • Numar Moto
    IF11ZDK
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650 Cube

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

tiocalexandru's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

  1. Bun. Reformulez intrebarea: stiti vreo metoda sa dau capacul de culbutori jos fara sa dau tot motorul jos? In carte apare demontat dupa ce se da tot motorul jos. Multumesc.
  2. Ele in sinea lor nu sunt de rahat. Intretinerea ei daca a fost facuta defectuos, deoarece e destul de pretentioasa, devin rele. Ca orice vehicul de altfel. Cate tiganii erau facute pe ea cand am luat-o, noroc cu manualul ca m-am luminat. Chiar si cu bendixul, daca am avut manual si am facut ca acolo, e totul ok. Nu stiu capacul asta cum sa il dau jos insa... Prostia a fost a mea. Bine ca am scapat asa ieftin.
  3. Cam da. Doar ca alta era beleaua: eu am avut probleme candva cu bendixul si cand l-am reparat (nu schimbat, din lipsa de rulment la momentul respectiv), nu am strans piulita la cuplu conform carte. Am crezut ca am strans, dar nu am avut dinamometrica. Astfel, a plecat in gol volanta pe vibrochen, a rupt pana si bendixul vechi a cedat. Acu merge ok, toate sunt bune. Dar am scurgeri de ulei fie de la intinzatorul de lant de distributie (care se rezolva, nu imi fac griji, cu victor reinz), fie de la capacul de la distributie (care nu pot sa il dau jos din pricina surubului buclucas si intreb daca exista vreo posibilitate sa las cadrul un pic sa am acces la el).
  4. Am rezolvat-o: bendixul plus pana vibrochenului cu volanta busita. Acum am alta intrebare: cum dau jos capacul de la distributie? Am un surub care e fix sub cadru si ma cam bate... merci fain!
  5. Da, stiu. De asta verific compresia cu decompresorul cuplat. Legea nu stiam ca interzice, dar, oricum nu recomand nici daca ar fi legal. E tare distractiv sa fi tras... Salut. Imi poate explica si mie cum functioneaza decompresorul? Daca la prima rotire de vibrochen actionat de electromotor trebuie sa decupleze sau decupleaza dupa ce porneste? Multumesc.
  6. Impinsa (trasa de fapt, nu recomand sa trageti motociclete, dar in lipsa de...). Am incercat cat era trasa sa o pornesc. Porneste, motorul tine relantiul in mers, dar daca am tras ambreiajul moare, daca accelerez, da rateuri ceva de groaza. Nu vreau sa verific compresia cu motorul pornit. Nici nu am cum fizic, ca dispozitivul se pune in locul bujiei. Plus de asta, nu porneste orice i-as face... Nu pot verifica cu decompresorul cuplat? Sa vad daca am acei 7 bari? Nu de alta, dar si la 7 bari ar trebui sa porneasca (cum a mai facut-o si pana acum). De sarit distributia de la punct, nu are niciun alt zgomot urat la invartitul electromotorului. O sa verific daca e scanteia la timp, in PMS azi. Multumesc.
  7. Va salut. Am si eu o problema cu un Aprilia Pegaso din 1997. Nu porneste si pace... S-a oprit la semafor la Piata Unirii si de acolo, sanatate. Abia am adus-o acasa. Deja am 3 saptamani de cand ma lupt pe langa ea sa o fac sa porneasca. Le-am luat pe rand: - Am desfacut carburatoarele si le-am curatat si montat la loc cum trebuie. Nivelul plutitoarelor este reglat la 14.3mm. Power jet-ul este reglat la 2.5 ture. Nu a vrut sa porneasca. L-am mai desfacut o data si am bagat corpul in decarburol timp de 12h, dupa care l-am suflat cu aer comprimat. Reasamblat, montat jigloare noi (mai putin main jet-ul, doar curatat acela, intrucat jigloarele noi au fost de BMW F650). Nimic. Nu vrea si pace. Dupa vreo 14 rotiri din electromotor, da rateu in carburator. - Am verificat daca am scanteie. Am. Am scanteie destul de frumoasa. Am verificat CDI pe o alta mobra, merge. Am masurat fisa, bobina, pipa fisei conform manual sa vad rezistente, nimic... - Am curatat si schimbat benzina din rezervor si am scos robinetul sa verific sitele din capul lui, care erau curate. (Aici am o observatie, pare ca nu curge cu debit, chiar daca e din gravitatie alimentarea. Astazi incerc sa anulez rezervorul cu o sticla de benzina ridicata la inaltime sa vad daca e cumva ceva cu robinetul / aerisiri la rezervor). - Am incercat sa pun benzina in capul pistonului si sa dau la automat. Nu a vrut. Am incercat cu spray de pornire, nu a vrut... Mai am sa verific compresia (stiu ca ar trb sa fie 7 bari cu decompresorul cuplat si vreo 13 bari cu el cuplat. Daca nu porneste, nu prea am cum sa vad daca se ridica la 13 bari ca nu decupleaza decompresorul, doar sa il decuplez manual) si sa vad daca scanteia vine la timp. Am umblat acum 1000km la rulmentul unisens de la volanta. Nu era busit rau, insa arcul era dus. Am schimbat arcul conform indicatiilor de pe apriliaforum cu un arc de semering romanesc de 70x50x10. A mers ca un ceas elvetian dupa treaba asta. Bujia, dupa 2 minute de automat, nu e umeda deloc. Am dat la automat cu cabluri puse pe masina sa am curent calumea, de am incins borna de plus si bujia era uscata complet. Totodata, acum o saptamana (nu am incercat 3 saptamani la rand sa o pornesc, nu de alta, dar am avut si niste probleme ce au implicat sa stau plecat de acasa) cand am dat la automat, tot asa, in lung, galeriile de admisie abia erau ude in capul dinspre carburatoare. Am scos carburatoarele curatate cu decarbusol si am pus pe o alta mobra carburatoarele care nu pornea. Nu a pornit nici cu ale mele, insa galeriile de admisie erau fleasca, precum si bujia. Efectiv nu stiu unde sa ma mai uit si ce sa caut. Accept orice sfat. Nu sunt afon la mecanica. Am mai desfacut cateva masini la vremea mea dar, asta fiind prima motocicleta, nu stiu unde sa mai caut si cum sa mai fac sa ma conving ca totul e ok... Multumesc anticipat. O zi buna in continuare tuturor!
×
×
  • Creează nouă...