Jump to content

Gothmog

Membru
  • Content Count

    356
  • Joined

  • Last visited

About Gothmog

  • Rank
    Low altitude flyer

Contact Methods

  • Website URL
    http://andrei-radu.blogspot.com
  • Yahoo
    radu_andreidan@yahoo.co.uk

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Din afara Bucurestiului ;)
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Yamaha TDM 900A
  • Numar Moto
    regulamentar
  • Club
    Solo

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Ij Jupiter 4,Aprilia Pegaso 650 Garda,Yamaha TDM 900 A
  • Interests
    Sa cutreier.

Recent Profile Visitors

1,029 profile views
  1. Gothmog

    Ij (izh)

    Va salut! Am "dezgropat" si eu de unde era stat de vreo 5 ani batrinul Ivan (Jupiter 4 din '82) si am citeva nedumeriri la care sper sa capat ceva lumina: 1- Are cineva idee cit ulei se pune in furca fata si de care? Am nevoie de o idee de la cineva care a pus anume cantitati si a observat comportament, asa cred ca reusesc sa gasesc un manual pe undeva unde sa scrie, dar o parere "first hand" e binevenita 2- Am o problema cu el, cind se incalzeste si-l alerg un pic mai mult incepe sa moara motorul si oricit l-as ambala trebuie sa-l las sa se raceasca si sa-l pornesc cu socul desi
  2. Am avut rabdare sa citesc tot topic-ul asta, si nu mare mi-a fost mirarea, parca stiam dinainte ce-o sa gasesc... CEA MAI BUNA CHESTIE PE CARE O POTI FACE IN TRAFIC ESTE SA RAMAI CALM!!! Daca ramai calm, iti vezi de mers in ciuda oligofrenilor pe patru roti. Daca unul te supara si ramai calm ai mai multe sanse sa-i explici cu frumosul sa se care ca e prost. Daca nu stie de frumos, raminind calm ai mai multe sanse ca atunci cind simianul vine spre tine sa te bata sa nu comiti imprudente gen dat casca jos (btw ), si sa-ti iei pumni aiurea. Daca esti calm si ai un mastodont care vine s
  3. Gothmog

    Ij (izh)

    Va salut, posesori si iubitori de IJ-uri. Am si eu un IJ Jupiter 4 din '82 pe care as vrea sa-l restaurez, motorul nu e in stare rea, ultima data mergea reglat de mine (cum m-am priceput si eu...), si trebuie desfacut si curatat bine, in rest e ok. As avea nevoie de niste piese (coroanele de la jugul furcii, frine, platine, etc.), am cautat prin forum dar nu gasesc pe cineva care aduce piese-daca se mai fabrica piese pentru astea. Banuiesc ca merg si de la Jupiter 5 dar din nou, nu stiu pe nimeni sa aduca. Era un tip, Tunaru, insa nu mai stiu nimic de el, daca mai aduce sau nu, imi poate da ci
  4. Nu e pentru ungere de durata ca-i cunoscut "efectul secundar" si anume ca atrage praf. Asta e singura bubita a WD-ului, laudate fie-i paiul si ungerea. Am si eu unul sub sa sau in rucsac permanent, unul in masina, doua acasa (smart straw+rezerva) si unul la prietena mea. Cred ca se poate spune ca-s cam dependent Serios acuma, e bun la ce te taie capul sa-l folosesti, chiar si sa aprinzi focul iute (musai pt camping). Tehnic impreuna cu paiul e un mini-aruncator de flacari, am aprins gratare asa . Plus ca dupa fiecare spalare la compresor ii dau pe unde are nevoie (inclusiv bascula, prind
  5. Va salut, posesori de Mille! Ca sa trec direct la subiect, am nevoie URGENTA de o maneta de frina fata si de oglinda evident dreapta de la o Mille modelul cu un singur far (banuiesc ca 1999-2003). Va rog mult, daca are cineva (chiar de rezerva) una din piesele sus-numite, contactati-ma la 0723278718, repet, chiar daca aveti de rezerva eu dau comanda la reprezentanta si va vine piesa noua, eu am nevoie urgent. Va multumesc anticipat, s-auzim de bine!
  6. DL 1000 daca vrei touring calumea, sau TDM . Nu, serios acuma, 650-ul e ok pt majoritatea situatiilor, chit ca-i GSF sau DL, dar in doi pe autostrada caii miarului se simt calumea, am comparat TDM-ul de 900 c-un DL650 si vreau sa zic ca DA! . Si 1000-le are 98 CP vs 86 cit are TDM.... Bafta la achizitie, orice ar fi!
  7. Ala-i A.J. cu gasca lui de dementi, pe unde baga aia TDM-urile nu-ti vine sa crezi, zici ca-s chititi sa le distruga. Si mai multe povesti gasiti pe ADVRider , is o gramada de oameni ok pe-acolo, cu multe povesti si informatii, mai ales despre cit de off-roader poate fi TDM-ul . @ Cavaleru: desfa un surub de la carb si du-te cu el in piata sau la magazin de materiale de constructii unde au suruburi, e cel mai simplu, tre' sa fii atent sa aiba acelasi pas si sa-l insurubezi intai cu mina. Vezi ca e posibil sa ai amestecul prea bogat in carburi, parerea mea e sa te duci cu ea la service sa
  8. La micul golf ar fi tare, o noapte la cort, liniste, un foculet, o bericioaica.... eu ma bag, oricum vroiam sa merg la micul golf de 1 mai, vama s-a cam dus... S-auzim de bine
  9. Vezi cauciucele carburilor sa nu fie fisurate, sa traga aer fals si e posibil sa ai probleme cu supapa decompresor, a mea tragea aer fals si la fel bubuia pe la admisie, si aveam si supapele in neregula. Baga oricum in benzina niste aditiv de curatat carburi, pe mine m-a ajutat pe moment, dar cel mai bine e sa reglezi jocul supapelor si sa schimbi caucioacele carburilor (nu mai stiu cum se cheama, membranele care fac legatura intre carb si admisia de aer, le gasesti imediat). Desfa-le si uita-te bine la ele. La fel poate sa fie infundata sita de benzina din partea de jos a carburilor, dar daca
  10. Salutari si bine v-am regasit Am gasit din intamplare o stire cum ca din martie se lanseaza o noua versiune de TDM 900, si anume GT :http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/yamaha_tdm_900_gt_abs.html ,nu stiu daca s-a mai postat... Banuiesc ca un succesor n-o sa apara asa curind, daca tot scot versiuni ale "batrinului" 900....interesant ca dotari, si mai interesant ca tinteste la segmentul mare (FJR, GTR, etc...). Probabil ca o sa apara o Tenere de 1200 sau ceva de genul si TDM o sa ramina pe segmentul street... Dati-va si voi cu parerea... In alta ordine de idei, are cine
  11. http://www.wpsuspension.com/products/Street.php In afara de reglajele normale au o calitate a constructiei superioara celor originale, actiunea in sine a amortizorului este optimizata (valvele hidraulice interioare, arc din metal superior ca flexibilitate si duritate), garantie pe viata, etc. Orice piesa after-market promite sa fie superioara fata de cea de la OEM (original equipment manufacturer), iar TDM-ului nu i-ar strica ceva suspensie imbunatatita. Desi feedback-ul e bun, totusi ca si confort lasa de dorit in opinia mea (cel putin in comparatie cu combinatia Marzocchi/Sachs de pe Pe
  12. Urmeaza un 900? Bafta la vanzare
  13. Cunosc bine comportamentul mono 650 si plusurile si minusurile, ideea mea era ca exista motoare mai prietenoase si mai adecvate anumitor situatii decat animalele mari. Nu inteleg de ce se repede toata lumea la 900-1000-1200 cmc cand un mono de 650 cu exceptia autostrazii se descurca excelent, plus ca-i mai usor de condus in general. Asta e, sa-si ia fiecare ce vrea, din partea mea bafta maxima si sa ne vedem sanatosi pe drumuri! La multi ani si sanatate multa! :crack:
  14. Bendix-ul e un rulment intr-o volanta, cu un sens de mers blocand miscarea in directia in care apuca volanta. Cand se defecteaza nu mai are loc blocajul asta, in mod normal ar trebui sa aiba sunet de bile rostogolite, sau cel putin al meu asa avea... Bafta! S-auzim de bine
  15. Nu vorbesc sa-i dai in dusmanie pana cand iti pica plombele, ci sa fii constient de limitele superioare ale motocicletei. Daca motorul are mare putere atunci e mai usor sa te surprinda la gaz decat un motor pe care-l stii cum reactioneaza cand tragi de manson. Dar daca folosesti doar 1/4 din puterea motocicletei inseamna ca ai un surplus de 75-60-50% (depinde) pe care nu-l folosesti de frica. Asta in loc sa ai un motor caruia ii dai gaz 80% din cat poate sa duca si a carui reactie la puterea aia este previzibila. Tu zici ca la 4000 rpm te tii de ea ca musca de locomotiva: aia reprezinta 50% di
×
×
  • Create New...