Sari la conținut

Începător Sibiu

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

248 citiri profil

Începător Sibiu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Hai sa lăsăm absurdul la o parte , ca te inteleg ca esti meseriaș si esti bun la glume . Acum sa vorbim la subiect fara sa lungim ața la extremități dacă vrei să comunicăm în ceea ce mă privește si nu sa socializam la infinit . Motorul dupa o anumita turatie tinde să moară sau sa se înece. Nu se tureaza până la capat Acestea sunt simptomele. Care ar fi cauza ??? Dacă sti e bine daca nu , mai bine nu imi strica topicul cu absurdități. Multumesc de intelegere
  2. Am avut timp weekendul asta sa merg sa mai verific odata pornirea cu vechiul carburator . Era intr-adevar dereglare jigloarele. A pornit la sfert de pedala asa cum pornea inainte . Însă acum e alta problema . Nu se accelereaza suficient .cand ajunge la jumate incepe sa se înece sau sa moara motorul. Ca si cum nu ii vine benzina destulă sau nu mai are scânteie. Ce ar putea fi ? CDI sau aer fals ? Ma gândeam ca poti cu hartie abraziva , la fel cum ai facut conicitatea si ovalitatea la pistonul tau măsurat cu micrometru
  3. Glumeşti, nemţii nu mai fabrică clindrii din fontă. De ... vreo 50 de ani. Ce treaba au nemtii cu koreeni ??? Hyosung este scuter korean. Si ca idee asa cum sti si tu , în depozitele din românia foarte rar găsești produse fabricate în țara de origine . Majoritatea sunt facute in micile fabrici din România sub reprezentanta mărcii corespunzătoare . Dacă ești meseriaș la zecime am o turbina de ford iar axul (călit) imi trebuie strunjit 0.015 ca sa pot folosi acea turbina . Deci ce spui colaborăm în ideea asta ?
  4. Eu zic ca un set complect care vine format din cilindru piston segmenti , sunt măsurati normal pe masa 3d. asta daca se da certificat de conformitate din fabrica . Iar daca ai cunostinte de ceea ce fac sașii , de ce nu ai procedat asa inainte sa imi aduci asta la cunoștință?
  5. E mai simplu sa elimini probleme prin schimb cu piesa noua , decât să cârcotezi zile întregi problema. Trăim în zile în care timpul este prețios pentru lucruri mult mai importante. ( nu deschid garaj de reparații ) Dacă găseam modelul meu de carburator nici nu mai eram pe forum cu întrebari.
  6. În această idee am ajuns sa cumpăr si carburator , ca sa elimin complect defecțiuni în timpul mersului
  7. Scuterul a stat câțiva ani nepornit . Între timp mai " mulți experți " care au dorit să îl cumpere au încercat să pornească un motor uzat din cauza ruperii unui segment care a distrus întreg cilindru piston prin forțarea pornirii . Eu nefiind de față. Nu stiu ce au facut acei experți în lipsa mea . Iar acum vreau sa il fac pentru unica folosință fara gând de înstrăinare
  8. Pe partea cu aerul fals am trăit si eu această experiență , la prinderea tobei cu evacuarea din motor . Exact aceleași simptome, ba chiar oprirea brusca în mers cand se încingea motorul ( fiind pe răcire cu aer iar afara cald 30° ). Problema rezolvată dupa sesizarea problemei prin schimbarea gariturii de etansare.
  9. Imi asum replicile negative cu alezaj locas segmenti . Iar pe partea de compresie sa sti ca nu am făcut proba , însă ca aspect pe acest subiect vreau sa iti spun ca am văzut motor care a pornit cu un segment jumate , bineînțeles că nu avea putere dar a pornit la sfert de pedala . De umblat la carburator normal ca am umblat cand am curățat jigloarele. Acum vreau totusi sa aflu daca pot comanda carburator de la alt model de scuter ptr ca nu gasesc ptr modelul meu . Si daca o sa meargă fara probleme pornire si putere Am întrebat în ideea că ați probat vreodata voi carburator de alt model si a funcționat în aceeași parametri motorul
  10. Hai sa o iau de la început. Am schimbat set cilindru ,piston si segmenti. Locașul segmentilor alezat astfel încât să nu rămână blocați segmenti pe piston . Am curățat carburatorul spălat cu decarbusol. .Surpriza este ca nu il mai pot porni . Cu setul vechi pornea cu același carburator iar acum nici un semn macar Ideea mea era daca pot monta carburatorul de la alta marca de scuter cu aceeași prindere . Prinderea de colectorul de admisie fiind cu flansa
  11. Din cauza defectarii carburatorului la scuter , vreau sa il schimb cu unul nou sau SH , însă nu gasesc pentru marca Hyosung Sb50 . As putea sa pun de la alta marca cu aceeași putere de motorizare si aceleași dimensiuni la prindere sau nu ? Voi întâmpina probleme la pornire sau putere ?
  12. Voi întâmpina probleme la Schimbare carburator original cu unul de la alta marca de scuter ?

×
×
  • Creează nouă...