Sari la conținut

Yamahaha

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Yamahaha's Achievements

  1. Referitor la consum, daca il menajez, undeva la 3,4L/100km, iar daca il alerg cu 130 cu doua persoane, 3,8L. Consumul l-am facut de vreo cinci ori, asa cum se face, plin ochi la pompa si data viitoare la fel Stie cineva de unde pot lua sau confectiona, cablul de frana de mana?
  2. Salut "mai draga", m-am gandit sa dau viata acestui topic, in conditiile actuale ale preturilor la carburant! Eh...si ce m-am gandit eu?! Trec fratilor pe "ascutitoare", neavand decat B-ul, mi-am zis: 49cc, sau MP3! Am tot cautat scutere de 49(am mai avut trei), preturi destul de sus, pentru motorasele alea..., am bagat un ochi pe la MP3-uri si ce sa vezi?! Nu erau cu mult mai scumpe, doar vreo 700-1000euro in plus. Pai mai nene, pe bune acum pe langa o rajnita de 49, mai bine un motor evoluat, 4T, racit cu apa, spatiu pe sa, spatiu in potbagaj, merita. In concluzie, am gasit unul de 300cc in mintile lui, l-am probat, alearga incomparabil cu scuterul de 49, sunt in curs de inmatriculare, este 2011, abia astept sa vad cat consuma? M-am oprit la 300, pentru ca cele de 400 sau 500, deja consuma mai mult decat masina mea. Cine are modelul, poate ma ajuta cu informatia asta!? Va urez asfalt uscat!(pardon, ca la astea nu prea conteaza)
  3. La mine am incercat tot felul de combinatii cu aerul, dar la rece nu pornea! In final am strans la maxim si am dat o tura inapoi, eh, asa porneste la sfert de cheie...
  4. Pacat ca nu pot pune poza cu roata mea de spate care a necesitat 150gr de plumb!!!!!!!!!!!! Cumparati cu incredere gumele astea ca la fel o sa patiti, va ingreunati scuterul cu plumbi: SET MICHELIN PILOT POWER 2 CT 120/70-17
  5. Da. Acum am incercat cu el pe cric, am accelerat si nu echilibrasem bine roata spate. Avea vibratii Caut in continuare metode de echilibrat doar roata spate, cea de fata a iesit bine prin metoda statica Revin cu intrebarea, la care nu a raspuns nimeni, multumesc!
  6. Tocmai am echilibrat static rotile, am prins axul in menghina si am pus roata pe el. Pe partea opusa valvei a necesitat 7plumbi a cate 5gr Astia din fabrica nu le dau si ei echilibrate? Aveam pretentii la asa o firma...!
  7. Garantie nu mai exista, a fost cumparat si tinut degeaba cinci ani... Am mai avut doua scutere china, cu care prindeam 90 fara nicio modificare, asa au venit noi din fabrica. E drept ca erau 4T Intrebarea e pentru cunoscatorii modelului 2015, daca mai pot face ceva simplu, ca eu nu ma apuc sa schimb CDI, carburator etc! Pornirea la rece am rezolvat-o azi, avea aer prea mult. Mi se pare si ca la plecare se tureaza mult si cupleaza tarziu!? Asta pot rezolva cu alte role sau un alt variator?
  8. Salut dragilor, pacat ca nu mai scrie nimeni pe aici de ceva vreme, frumoase filmuletele si pozele. Sunt mai incepator intr-ale scuterelor, ma rog sunt la al treilea, dar de data asta am optat pentru un Aerox 2015 nou, in 2T, de 49cc. Vad ca unii au ajuns cu modelul asta la performante si viteze ametitoare, eu doresc sa-l las cat mai original, dar sa scot pe cat posibil limitarile. Momentan am scos saiba de la variator si merge un 70km/h curat. Intrebarea este: La modelul specificat, am saiba limitatoare in toba sau cea de la carburator? Vreau sa prinda un max 90-100, fara schimbare CDI(daca se poate)??? Mai intampin o problema: La rece, porneste brici, o las cam 2-3minute la ralanti, dar totusi cand plec, da sa moara motorul la accelerare. La cald, merge de te unge pe suflet, acum are vreo 650km parcursi, toti de placere Avetii idee, am prea putin aer? Multumesc, asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...