Jump to content

anpetre

Membru
  • Content Count

    218
  • Joined

  • Last visited

About anpetre

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1979
  • Motocicleta
    Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Recent Profile Visitors

372 profile views
  1. Verifica, te rog, contactul de la circul lateral. Am pățit exact asa la moto fiului meu. Niște WD40 si ceva aer comprimat au rezolvat problema
  2. Si la Max se manaca bine, meniu foarte variat
  3. Salut! Vezi daca ai un stut liber pe carcasa filtrului de aer. Cam de acolo cred eu ca e
  4. Multumesc mult. M-ar fi ajutat în diagnosticare: stator sau releu. Dar vad eu cum fac... inca nu am timp de surubarit. În cartea de service imi da rezistenta bobinelor statorului dar inca nu stiu daca o pot masura cu unul dintre multimetrele mele. O sa incerc...
  5. Salutare Am citit în acest topic ca acum vreo 3 ani initiatorul a schimbat statorul la SW 400. Ai putea sa imi spui tensiunile măsurate intre faze DUPA inlocuirea statorului ? Multumesc
  6. anpetre

    Buton BMW

    Salut Ioane! De fapt ma gandesc la unul original de BMW (apare pe multe modele ale marcii) provenit din dezmembrari. Alte comutatoare cu funcție similară nu doresc. Ca sa fiu mai specific: poza nu e este a mobrei mele, e luată de pe net, având caracter informativ). Eu am 2 locuri ocupate (avarii si încălzire în manere) + 1 loc cu buton orb. În locul celui orb as dori sa montez unul real care sa comande un anume circuit. De aici, dorința evidență de a respecta design-ul. Oricum, multumesc....
  7. As avea nevoie de un buton ca cel din imagine. Nu contează ce pictograma are, oricum primește alta destinație. Doar trebuie să facă on-off (de ex. Avarii), daca face on-off-on (încălzire în manere), si mai bine. Si as dori sa nu fie prea uzat. Astept PM sau tel 0722384682 Va multumesc Andrei
  8. Salutare Folosesc https://www.louis.de/artikel/probiker-kx5-klapphelm/215201?list=850a8395510296aba10aef89de12e8b0 de câțiva ani (ma rog, versiunea cu intercom bluetooth si radio integrate, nu se mai fabrica). E o casca filip-up care, folosind piese auxiliare în valoare de 35 euro, se poate transforma în open face. Se poate reveni la flip oricand. Pro - Convertibilitate, în funcție de anotimp - Ochelari de soare integrați - Ușoară (în varianta open face) - Destul de silentioasa (caracteristica subiectiva) - Ieftina - Închidere cu micromecanism (nu DD, ceea ce, din alte punte de vedere e mai mult un dezavantaj) Con - protecție îndoielnică - marca "asa si asa" spre no name - Destul de mare, a mea e XL si incape sub sa la Majesty 400 dar la alte scutere mai mici nu prea cred Una peste alta, daca as gasi din nou ca a mea, as cumpara imediat una la fel. Am si un Noian N90, e mult sub Probiker la toate capitolele de confort / utilitate. La protecție, nu stiu si sper sa nu aflu... Mai exista una de la Highway dar nu o stiu prea bine, trebuie să intreb un amic care o are
  9. @john5000: Am un R850R din 1998. Are 38000 km (cu o probabilitate de a fi reali de ca 90%, bazat pe un istoric clar si ciudat, aprecieri personale si ale specialistilor, compresie etc.) si NU CONSUMA ULEI. Merg singur, si nu o fortez pe "batrana doamna", acceleratii moderate (ceva mai vioi decat masinile obisnuite), viteza obisnuita 100 km/h cu urcari pe la 130-140 din când in când, preponderent sosea (pentru oras este scuterul, BMW-ul vede oras numai la iesiri si intrari). Nu contest mitul ca BMW consuma ulei, spun doar ceea ce am constatat la a mea pe parcursul a 10000 km parcursi de când o am
  10. Si eu folosesc Freedconn cu display de ca 1 an. Sunt multumit de device, daaaaar: 1. Nu pot face comparatie decat cu aparate China pentru ca numai din astea am avut 2. Ma deranjează ca, fiind pe radio, daca suna telefonul comuta imediat dar, după încheierea convorbirii nu mai revine singur pe radio. 3. Nu imi place jog wheel -ul care e si volum, si schimbare de post, as fi preferat sa fie numai volum. Una peste alta îndeplinește cerințele mele si, corelat cu prețul, e absolut OK.
  11. Mie mi se aprinde în jur de 300. Bănuiesc de ce ai problema asta dar, pentru ca e numai o bănuială, nu as vrea sa dau sfaturi. Stiu alți colegi mai bine... Totusi imi permit un sfat: tine-l "ud". Intr-o iarna am schimbat filtrul de benzina si am lasat rezervorul gol. Apoi, în primăvara, am pus benzina la loc si am mers, bazandu-ma pe bec. Dar becul... mi-a tras clapa. Nu s-a aprins si am ramas in "acea pana" la 30 metri de benzinărie. Bănuiesc că, datorită oxizilor creați în perioada de uscăciune nu a mai lucrat cu trebuie si nu a mai făcut contactul necesar pentru aprinderea becului. De atunci tin rezervorul macar pe jumatate plin si nu s-a mai repetat fenomenul. Si sunt atent si la kilometri
  12. Salutare! Daca vrei sa vezi cum stai pe dansa (R850R) ne putem intalni pana n-o bag la hibernare. Nu stiu daca e potrivita ca prima motocicleta, inclin sa cred ca da. dar, ca sa fiu mai aproape de adevar, as risca urmatoarea afirmatie: o motocicleta, IN GENERAL, nu prea poate fi definita "pentru incepator" la modul absolut, ci mai degraba potrivita pentru INCEPATORUL "X". Unii au inceput, din diverse motive, pe chestii aparent "contraindicate" (un amic de-al meu, dupa scoala, ZZR 1400. A cazut o singura data, situatie in care ar fi cazut si cu scuterul de 50). Poate a avut noroc...). Da, exista cateva asa zis destinate incepatorilor, (CB 500, GS 500, ER5...) dar si alea, pentru anumiti rideri, sunt din prima secunda, prea mult sau prea putin. Asa ca, motocicleta potrivita este cea care iti este TIE POTRIVITA. Important e sa te simti bine pe ea, sa iti placa, sa ii simti puterea pe care o poate dezvolta si sa poti doza acea putere in acord cu nivelul tau in acel moment. Personal, inainte de a lua R850ul m-am suit pe cateva R1150. Mi s-a parut diferenta mare de greutate intre ele (desi nu e... dar asa mi s-a parut mie). Daca vrei sa mai filozofam pe tema asta, da un semn Cu stima Andrei
  13. Asa e. Făcusem referința financiară numai pentru amuzamentul cititorului. Dar, daca discutăm strict despre fiabilitate, Audi are de la mine o bila neagra. Poate subiectiv dar asta cred eu acum.
  14. Am cutie automată Multitronic pe A6. Nu o recomand, S-tonic cu atât mai puțin. Experienta peraonala: la 140.000 km a sărit o siguranță Seger si am ramas fara marsarier. Verdictul Audi din Austria: cutie noua. Cost? Ta-taaa! 12000 euro.... Pe mine m-a pufnit râsul. Dar nu prea e de ras. Acum e reparată bine si pe costuri muuuuult mai mici in Romania. Totusi e prima masina la care am probleme cu cutia (si chiar am avut multe, si manuale, si automate). De aceea poate e de preferat cutie manuală. Deși... benzina... CP multi... Nu prea sunt manuale
×
×
  • Create New...