Jump to content

anpetre

Membru
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

About anpetre

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1979
  • Motocicleta
    Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Recent Profile Visitors

600 profile views
  1. Am cum sa il schimb, ceea ce o sa si fac (le voi schimba pe amândouă, radiator si vas de expansiune).
  2. Va salut dupa multa vreme! Am mai mers destul de mult (vreo 15000 km de cand il am, totusi nu e prea mult, dar având în vedere că am si moto, si alt scuter, e ceva). Acum am o problemă relativ simpla: merg mai mult prin oras si se încălzește bine (fără supraincalzire, termometru sta unde trebuie, motoventilatorul porneste, se oprește etc). La oprire, brusc incepe sa curgă antigelul din vasul de expansiune, (ca 200 300 ml, aproximat după mărimea baltii) prin furtunul de prea plin. Intrebare: un asemenea comportament ar putea fi cauzat de un capac defect la radiator? ATENTIE: Se intampla numai la oprirea motorului, la câteva secunde, si curge cam tot ce e in vas. Multumesc celor ce vor răspunde (rog pe cei care nu stiu sa se abțină de la comentarii)
  3. Din cate stiu eu începând cu anul 2000 au inceput sa fie echipate cu litrometru. Al tau, fiind '99, e normal sa nu aibe (ai si buson dreptunghiular la rezervor, nu?) De principiul de functionare nu sunt sigur si nu vreau sa scriu prostii. Ce stiu sigur (am demontat la motoreta fiului meu, e 2003, are litrometru) este ca are un plutitor în rezervor care acționează un mic reostat. Mai departe nu stiu sigur, în orice caz pare sa fie pe principiu termic; indicatorul de benzina, cand faci plinul, se duce către maxim foarte încet. Deasemenea, cand e tăiat contactul, indicatorul rămâne în ultima poziție în care a avut curent. Nu cred ca ti-am dat informatii prea utile, dar mai multe nu stiu. Baftă!
  4. Salut! Nu stiu daca se poate monta bord mai nou (cu indicator de bezina) pe modelul mai vechi. Ma refer la prinderi. Dar, înainte de asta, ar trebui să verifici daca are sonda de nivel în rezervor. Dacă nu, trebuie si aia si cred ca acolo sunt probleme mai mari Succes!
  5. Nu sunt specialist în computere, doar simplu utilizator. Dar, chiar si asa, un sfat din experienta personala: NU ACER !!! Garanția la această marca e inexistentă, iar daca ai nevoie de ea (cum am avut eu) .... ajungi sa arunci laptop de 8 luni. Nu o sa detaliez aici dar asta am pățit.
  6. Verifica, te rog, contactul de la circul lateral. Am pățit exact asa la moto fiului meu. Niște WD40 si ceva aer comprimat au rezolvat problema
  7. Si la Max se manaca bine, meniu foarte variat
  8. Salut! Vezi daca ai un stut liber pe carcasa filtrului de aer. Cam de acolo cred eu ca e
  9. Multumesc mult. M-ar fi ajutat în diagnosticare: stator sau releu. Dar vad eu cum fac... inca nu am timp de surubarit. În cartea de service imi da rezistenta bobinelor statorului dar inca nu stiu daca o pot masura cu unul dintre multimetrele mele. O sa incerc...
  10. Salutare Am citit în acest topic ca acum vreo 3 ani initiatorul a schimbat statorul la SW 400. Ai putea sa imi spui tensiunile măsurate intre faze DUPA inlocuirea statorului ? Multumesc
  11. anpetre

    Buton BMW

    Salut Ioane! De fapt ma gandesc la unul original de BMW (apare pe multe modele ale marcii) provenit din dezmembrari. Alte comutatoare cu funcție similară nu doresc. Ca sa fiu mai specific: poza nu e este a mobrei mele, e luată de pe net, având caracter informativ). Eu am 2 locuri ocupate (avarii si încălzire în manere) + 1 loc cu buton orb. În locul celui orb as dori sa montez unul real care sa comande un anume circuit. De aici, dorința evidență de a respecta design-ul. Oricum, multumesc....
  12. As avea nevoie de un buton ca cel din imagine. Nu contează ce pictograma are, oricum primește alta destinație. Doar trebuie să facă on-off (de ex. Avarii), daca face on-off-on (încălzire în manere), si mai bine. Si as dori sa nu fie prea uzat. Astept PM sau tel 0722384682 Va multumesc Andrei
  13. Salutare Folosesc https://www.louis.de/artikel/probiker-kx5-klapphelm/215201?list=850a8395510296aba10aef89de12e8b0 de câțiva ani (ma rog, versiunea cu intercom bluetooth si radio integrate, nu se mai fabrica). E o casca filip-up care, folosind piese auxiliare în valoare de 35 euro, se poate transforma în open face. Se poate reveni la flip oricand. Pro - Convertibilitate, în funcție de anotimp - Ochelari de soare integrați - Ușoară (în varianta open face) - Destul de silentioasa (caracteristica subiectiva) - Ieftina - Închidere cu micromecanism (nu DD, ceea ce, din alte punte de vedere e mai mult un dezavantaj) Con - protecție îndoielnică - marca "asa si asa" spre no name - Destul de mare, a mea e XL si incape sub sa la Majesty 400 dar la alte scutere mai mici nu prea cred Una peste alta, daca as gasi din nou ca a mea, as cumpara imediat una la fel. Am si un Noian N90, e mult sub Probiker la toate capitolele de confort / utilitate. La protecție, nu stiu si sper sa nu aflu... Mai exista una de la Highway dar nu o stiu prea bine, trebuie să intreb un amic care o are
  14. @john5000: Am un R850R din 1998. Are 38000 km (cu o probabilitate de a fi reali de ca 90%, bazat pe un istoric clar si ciudat, aprecieri personale si ale specialistilor, compresie etc.) si NU CONSUMA ULEI. Merg singur, si nu o fortez pe "batrana doamna", acceleratii moderate (ceva mai vioi decat masinile obisnuite), viteza obisnuita 100 km/h cu urcari pe la 130-140 din când in când, preponderent sosea (pentru oras este scuterul, BMW-ul vede oras numai la iesiri si intrari). Nu contest mitul ca BMW consuma ulei, spun doar ceea ce am constatat la a mea pe parcursul a 10000 km parcursi de când o am
×
×
  • Create New...