Sari la conținut

anpetre

Membru
  • Număr conținut

    247
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1979
  • Motocicleta
    Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Vizitatori Recenți Profil

1.229 citiri profil

anpetre's Achievements

  1. Da, am facut 3 comenzi la ei. Primele 2 au decurs perfect (valori mici): livrare la termen, piese originale, intr-un cuvant foarte bine. Eeee, la a 3-a s-a schimbat modificarea. Am comandat mai multe piese. Au venit toate (la ei in depozit, au un sistem foarte precis de urmarire a comenzii si te informeaza promt despre modificarile de status) mai putin und reper. Acest ultim reper (care imi este fff necesar) la implinirea a 3 luni (TREI LUNI) de la data comenzii / platii a trecut de la status "comanda la furnizor" la status "backorder, no ETA" . In aceste conditii am scris und mail in care am precizat ca nu il mai doresc si doresc alt reper (mai scump nitel si ii rog sa imi comunice cum pot plati diferenta. Inca nu au raspuns... Va mai informez
  2. Salut și sa îl stăpânești sănătos (scuterul) Au dreptate colegii cu casca flip up, protejează mai bine, în caz de ceva. Totuși, dacă vrei open face (care are și ea avantajele ei), poate ar fi o opțiune HJC i40. Eu pe asta o am și ma înțeleg bine cu ea. Gama variata de culori și modele. Ochelari de soare integrați, viziera clara MARE, posibilitate montare intercom, aerisiri, inclusiv pini pentru pinlock (cam inutili, dar sunt). Orice hotărăști, PROBEAZA în magazin fizic, min 10 min
  3. Optimate 6 nu poti sa il butonezi, e full automatic, decide procesorul ce e de facut Eu le am pe amândouă, Optimate 6 si Ctek MC 5.. Ca si performanta nu am putut stabili diferente intre ele, merg amandoua perfect. As da o nota in plus Ctek-ului pentru ca poti totusi alege niste programe, intelegi ce face si cum face. Dar si Optimate 6, pana acum, a decis corect totul, mi-a sculat din morti baterie de masina si de moto
  4. Mda, multumesc. Am placute Ferodo fata si spate si au venit fara. Cred ca o sa comand la Honda, le "fur" si le montez pe Ferodo. La urmatorul schimb le preiau si aia e.
  5. Va salut! Stie cineva daca protectiile termice de la placutele de frana sunt parte a placutelor sau a motoretei? Cod pe catalogul Honda nu am gasit Am schimbat placutele si nu erau acolo. As vrea sa le pun totusi Multumesc
  6. Da, eu am reusit. Cand am vandut masina anterioara am discutat cu broker-ul si am intrebat / solicitat exact ce doresti tu. Mi-a zis ca se poate. La inmatricularea urmatorului vehicul i-am amintit si s-a rezolvat. Deci, prin broker, care vrea sa te aibe de client, nu sa iti cumperi RCA prin pint.ro sau asa ceva...
  7. Cu multa placere. Desi nu mai am acel scuter, si daca stiu despre ce e vorba, ajut pe oricine cu placere. Deasemenea, daca trebuie ceva piese, mai am ramase. Nu am avut timp sa fac o lista cu ce mai am, asa ca cel mai bine este sa fiu intrebat prin MP. Raspund cat pot de repede
  8. Salut! Din experientele facute as inclina sa iti spun ca solutia de compromis ar fi inlocuirea variatorului original cu cel Malossi. Avantaj: dispare complet vibratia caracteristica pentru pornirea de pe loc se face la turatie mai mare. De fapt vibratia reapare dar dupa mult timp si atunci se rezolva cu o "curatenie generala" la variator. Dezavantaje: creste consumul de benzina cu ca 0,5 l / 100 km, si scade viteza maxima, mai mult de 145 - 150 km/h nu mai vezi. Nu stiu despre ce zgomot ambreiaj ai scris. Acolo trebuie schimbat ambreiajul original cu 3 bacuri cu cel de la modelul de dupa 2007, cu 5 bacuri. Se potriveste perfect si la cele mai vechi 2004 - 2006. Nu trebuie inlocuita si oala (daca asta e buna). Eu am schimbat si arcul mare din spatele fuliilor de la ambreiaj cu unul Malossi alb. Dar nici azi nu stiu daca era necesar (pentru ca nu am facut probe schimband piesele 1 cate 1, am schimbat tot odata). Desigur, cureaua trebuie sa fie in parametri normali (trebuie verificata latimea) Cam asta despre transmisie. Cu capacul de la radiator. Asta a fost la mine, pana sa ajung la ala, am facut multe alte verificari. Intrebare: "Voma" pe unde a iesit? daca a fost pe la furtunul de preaplin al vasului de expansiune, e foarte probabil sa fie acel capac de la radiator. Daca a iesit prin alte locuri, sunt altele de verificat Succes Andrei
  9. Va multumesc! Facand o medie a raspunsurilor cred ca pot concluziona: -Se poate conecta redresorul (incarcatorul) direct la acumulatorul conectat la instalatia motoretei -E de preferat CTEKul pentru ca nu poate depasi tensiuni rezonabile; OPTIMATE 6 poate furniza, intr-un anumit "scenariu" pana la 22V, ceea ce nu e de dorit -Chestia cu alimentarea CTEKului la 110V nu e chiar asa, manualul citat este, probabil, pentru US/... Al meu merge la 220V.
  10. Multumesc mult. Nu prea imi e mie de volti, mai mult de forma de unda care vine de la incarcator, la trecerea prin diverse programe (automate, ca doar de aia sunt incarcatoare inteligente, nu?). Nu stiu daca bateria "netezeste" treaba sau pleca asa mai departe spre sensibila electronica. Poate filozofez prea mult dar, daca se strica ceva, presimt ca e scump rau.
  11. Va salut As avea urmatoarea intrebare: pot incarca acumulatorul conectand redresorul (incarcatorul) direct la baterie, FARA A DECONECTA BATERIA de la cablurile principale ale motoretei? Datele problemei: Yamaha XMAX 300 (keyless, cred ca e bine de precizat asta), incarcator OPTIMATE 6 sau CTEK MXS 5.0. Am fost asigurat de service-ul Yamaha ca nu e nici o problema. Deasemnea pe forumul german nu si-a pus nimeni problema asta, cand am ridicat-o eu, au inceput (ca si p'aici, uneori) sa divagheze ca pentru ce trebuie un incarcator scump, etc. Ce sa zic? Pe mine tata m-a invatat sa scot cablurile de pe borne si apoi sa conectez redresorul, era ATUNCI un "must" nenegociabil. Totusi, intre timp, tehnologia a evoluat. De aceea as dori sa cunosc parerea unor oameni care stiu ce scriu. Va multumesc
  12. Ar mai fi si hobbyzone.ro. Sunt pe Bd. Mărășești dar ca magazin fizic sunt închiși acum (pana trece "balamucul", conform anunțului de pe usa). Mihai Cianu e băiat foarte de treaba, te poti intelege cu el, si stie multe în acest domeniu.
  13. Prin înlocuirea butonului de la radiator s-a rezolvat problema. Probabil ca cel vechi se decalibrase si nu mai lucra în parametrii de temperatura - presiune corecți.
  14. Am cum sa il schimb, ceea ce o sa si fac (le voi schimba pe amândouă, radiator si vas de expansiune).
×
×
  • Creează nouă...