Jump to content

anpetre

Membru
  • Posts

    234
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1979
  • Motocicleta
    Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Recent Profile Visitors

785 profile views

anpetre's Achievements

  1. Multumesc! Un nr de tel in privat, sa va intelegeti, se poate? Cu stima
  2. Multumesc mult de idei, o sa ii transmit amicului
  3. Păi nu are deloc, trebuie cu suporți cu tot. De aceea am specificat motocicleta. Are doar un topcase dar care nu e suficient ca volum.
  4. Va salut! Scriu în numele unui prieten care nu are cont aici. Datorită faptului că a comandat acest articol (Side case uri cu suporti) la un magazin din Bucuresti iar acest magazin i-a comunicat LA DATA LIVRARII ca nu poate livra produsele, amicul a rămas în pom. Peste 1 saptamana pleaca intr-o plimbare lungă, programată cu mult timp înainte si nu are în ce sa isi care lucrurile. Asa ca m-am gandit ca poate are cineva de împrumut pentru 2 săptămâni, contra cost, evident, un sistem de side-case-uri pentru Honda CB 500X model 2019. Dacă aveți asa ceva va rog sa ma contactați la 0722 384 682 Va multumim
  5. Dupa vanzarea motocicletei (R850R, dar se potrivesc la multe alte motoare BMW boxer, va rog verificati pe net compatibilitatea) mi-au ramas aceste piese si doresc sa le vand Garnitura capac axe cu came cod 11121341708 - 2 buc. - 147 RON/buc. Garnitura interioara capac axe cu came cod 11121341707 - 2 buc. - 48 RON/buc. Garnitura surub capac axe cu came cod 11127654978 - 8 buc. - 19 Ron/buc. Total 542 Ron (este pretul total platit de mine). Pretul dorit pentru tot setul este 350 RON Produsele sunt absolut noi, in ambalajul original. Se afla in Bucuresti 0722-384.682. Va salut Andrei
  6. Va multumesc! Facand o medie a raspunsurilor cred ca pot concluziona: -Se poate conecta redresorul (incarcatorul) direct la acumulatorul conectat la instalatia motoretei -E de preferat CTEKul pentru ca nu poate depasi tensiuni rezonabile; OPTIMATE 6 poate furniza, intr-un anumit "scenariu" pana la 22V, ceea ce nu e de dorit -Chestia cu alimentarea CTEKului la 110V nu e chiar asa, manualul citat este, probabil, pentru US/... Al meu merge la 220V.
  7. Multumesc mult. Nu prea imi e mie de volti, mai mult de forma de unda care vine de la incarcator, la trecerea prin diverse programe (automate, ca doar de aia sunt incarcatoare inteligente, nu?). Nu stiu daca bateria "netezeste" treaba sau pleca asa mai departe spre sensibila electronica. Poate filozofez prea mult dar, daca se strica ceva, presimt ca e scump rau.
  8. Va salut As avea urmatoarea intrebare: pot incarca acumulatorul conectand redresorul (incarcatorul) direct la baterie, FARA A DECONECTA BATERIA de la cablurile principale ale motoretei? Datele problemei: Yamaha XMAX 300 (keyless, cred ca e bine de precizat asta), incarcator OPTIMATE 6 sau CTEK MXS 5.0. Am fost asigurat de service-ul Yamaha ca nu e nici o problema. Deasemnea pe forumul german nu si-a pus nimeni problema asta, cand am ridicat-o eu, au inceput (ca si p'aici, uneori) sa divagheze ca pentru ce trebuie un incarcator scump, etc. Ce sa zic? Pe mine tata m-a invatat sa scot cablurile de pe borne si apoi sa conectez redresorul, era ATUNCI un "must" nenegociabil. Totusi, intre timp, tehnologia a evoluat. De aceea as dori sa cunosc parerea unor oameni care stiu ce scriu. Va multumesc
  9. Ar mai fi si hobbyzone.ro. Sunt pe Bd. Mărășești dar ca magazin fizic sunt închiși acum (pana trece "balamucul", conform anunțului de pe usa). Mihai Cianu e băiat foarte de treaba, te poti intelege cu el, si stie multe în acest domeniu.
  10. Va salut Am pus titlul vag pentru ca nu stiu cum se numeste acest articol. Este un fel de captusala care se pune in cuva de sub sa. Protejaza plasticul de acolo contra deteriorarilor. Are si un efect de izolare termica si fonica, materialul fiind matlasat. Se monteaza foarte usor (arici cu autoadeziv pe spate), se scoate usor pentru curatare. L-am probat, se asaza foarte bine, este dedicat modelului din titlu. Problema pentru care il vand: cu obiectul montat nu imi mai incape casca. Casca mea este mare, una mai mica sigur incape. Prefer sa il dau cu proba in Bucuresti. Pret 150 RON 0722384682
  11. Prin înlocuirea butonului de la radiator s-a rezolvat problema. Probabil ca cel vechi se decalibrase si nu mai lucra în parametrii de temperatura - presiune corecți.
  12. Am cum sa il schimb, ceea ce o sa si fac (le voi schimba pe amândouă, radiator si vas de expansiune).
  13. Va salut dupa multa vreme! Am mai mers destul de mult (vreo 15000 km de cand il am, totusi nu e prea mult, dar având în vedere că am si moto, si alt scuter, e ceva). Acum am o problemă relativ simpla: merg mai mult prin oras si se încălzește bine (fără supraincalzire, termometru sta unde trebuie, motoventilatorul porneste, se oprește etc). La oprire, brusc incepe sa curgă antigelul din vasul de expansiune, (ca 200 300 ml, aproximat după mărimea baltii) prin furtunul de prea plin. Intrebare: un asemenea comportament ar putea fi cauzat de un capac defect la radiator? ATENTIE: Se intampla numai la oprirea motorului, la câteva secunde, si curge cam tot ce e in vas. Multumesc celor ce vor răspunde (rog pe cei care nu stiu sa se abțină de la comentarii)
×
×
  • Create New...