Jump to content

anpetre

Membru
  • Content Count

    229
  • Joined

  • Last visited

About anpetre

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1979
  • Motocicleta
    Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Recent Profile Visitors

675 profile views
  1. Va multumesc! Facand o medie a raspunsurilor cred ca pot concluziona: -Se poate conecta redresorul (incarcatorul) direct la acumulatorul conectat la instalatia motoretei -E de preferat CTEKul pentru ca nu poate depasi tensiuni rezonabile; OPTIMATE 6 poate furniza, intr-un anumit "scenariu" pana la 22V, ceea ce nu e de dorit -Chestia cu alimentarea CTEKului la 110V nu e chiar asa, manualul citat este, probabil, pentru US/... Al meu merge la 220V.
  2. Multumesc mult. Nu prea imi e mie de volti, mai mult de forma de unda care vine de la incarcator, la trecerea prin diverse programe (automate, ca doar de aia sunt incarcatoare inteligente, nu?). Nu stiu daca bateria "netezeste" treaba sau pleca asa mai departe spre sensibila electronica. Poate filozofez prea mult dar, daca se strica ceva, presimt ca e scump rau.
  3. Va salut As avea urmatoarea intrebare: pot incarca acumulatorul conectand redresorul (incarcatorul) direct la baterie, FARA A DECONECTA BATERIA de la cablurile principale ale motoretei? Datele problemei: Yamaha XMAX 300 (keyless, cred ca e bine de precizat asta), incarcator OPTIMATE 6 sau CTEK MXS 5.0. Am fost asigurat de service-ul Yamaha ca nu e nici o problema. Deasemnea pe forumul german nu si-a pus nimeni problema asta, cand am ridicat-o eu, au inceput (ca si p'aici, uneori) sa divagheze ca pentru ce trebuie un incarcator scump, etc. Ce sa zic? Pe mine tata m
  4. Ar mai fi si hobbyzone.ro. Sunt pe Bd. Mărășești dar ca magazin fizic sunt închiși acum (pana trece "balamucul", conform anunțului de pe usa). Mihai Cianu e băiat foarte de treaba, te poti intelege cu el, si stie multe în acest domeniu.
  5. Va salut Am pus titlul vag pentru ca nu stiu cum se numeste acest articol. Este un fel de captusala care se pune in cuva de sub sa. Protejaza plasticul de acolo contra deteriorarilor. Are si un efect de izolare termica si fonica, materialul fiind matlasat. Se monteaza foarte usor (arici cu autoadeziv pe spate), se scoate usor pentru curatare. L-am probat, se asaza foarte bine, este dedicat modelului din titlu. Problema pentru care il vand: cu obiectul montat nu imi mai incape casca. Casca mea este mare, una mai mica sigur incape. Prefer sa il dau cu proba in Buc
  6. Prin înlocuirea butonului de la radiator s-a rezolvat problema. Probabil ca cel vechi se decalibrase si nu mai lucra în parametrii de temperatura - presiune corecți.
  7. Am cum sa il schimb, ceea ce o sa si fac (le voi schimba pe amândouă, radiator si vas de expansiune).
  8. Va salut dupa multa vreme! Am mai mers destul de mult (vreo 15000 km de cand il am, totusi nu e prea mult, dar având în vedere că am si moto, si alt scuter, e ceva). Acum am o problemă relativ simpla: merg mai mult prin oras si se încălzește bine (fără supraincalzire, termometru sta unde trebuie, motoventilatorul porneste, se oprește etc). La oprire, brusc incepe sa curgă antigelul din vasul de expansiune, (ca 200 300 ml, aproximat după mărimea baltii) prin furtunul de prea plin. Intrebare: un asemenea comportament ar putea fi cauzat de un capac defect la radiator? ATENTIE: Se
  9. Din cate stiu eu începând cu anul 2000 au inceput sa fie echipate cu litrometru. Al tau, fiind '99, e normal sa nu aibe (ai si buson dreptunghiular la rezervor, nu?) De principiul de functionare nu sunt sigur si nu vreau sa scriu prostii. Ce stiu sigur (am demontat la motoreta fiului meu, e 2003, are litrometru) este ca are un plutitor în rezervor care acționează un mic reostat. Mai departe nu stiu sigur, în orice caz pare sa fie pe principiu termic; indicatorul de benzina, cand faci plinul, se duce către maxim foarte încet. Deasemenea, cand e tăiat contactul, indicatorul rămâne în
  10. Salut! Nu stiu daca se poate monta bord mai nou (cu indicator de bezina) pe modelul mai vechi. Ma refer la prinderi. Dar, înainte de asta, ar trebui să verifici daca are sonda de nivel în rezervor. Dacă nu, trebuie si aia si cred ca acolo sunt probleme mai mari Succes!
  11. Nu sunt specialist în computere, doar simplu utilizator. Dar, chiar si asa, un sfat din experienta personala: NU ACER !!! Garanția la această marca e inexistentă, iar daca ai nevoie de ea (cum am avut eu) .... ajungi sa arunci laptop de 8 luni. Nu o sa detaliez aici dar asta am pățit.
  12. Verifica, te rog, contactul de la circul lateral. Am pățit exact asa la moto fiului meu. Niște WD40 si ceva aer comprimat au rezolvat problema
  13. Si la Max se manaca bine, meniu foarte variat
×
×
  • Create New...