Sari la conținut

Alezzz

Membru
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Alezzz's Achievements

  1. Salut!Recent am achizitionat o Honda CR250F din 2005.Are o problema cu relantiul.Are relantiul foarte ridicat si dupa un minut coboara la normal ,dar daca il turez ramane relantiul mare.Nu revine la relanti normal.Ce as putea sa verific?
  2. Salut as vrea sa achizitionez un Gas Gas EC 200 2t 2005 imi puteti spune niste păreri despre el ceva plusuri sau minusuri daca va rog.
  3. Buna am o Honda cr 80 si am observat un lucru ciudat la bujie.Pe o jumatate a bujiei aceasta nu este colorata este apropae alba iar pe cealalta jumatate a bujiei este colorata normal alt lucru ciudat cand am dat toba jos am vazut ca cilindrul este zgariat pe partea cu admisia dar pe partea cu evacuarea nu are absolut nimic oare sa fie partea fara culoare a bujiei pe partea unde este cilindrul zgariat?
  4. Dar nu poate sa intre in ambielaj si daca nu imi puteti spune mai exact va rog
  5. Am pus poza nu era vorba de obosit dar acum motorul e montat dar aveam o poza de mai de mult si aia o cautam nu e vorba de lene sau ceva
  6. Nu mai gasesc poza dar santul are jumate de milimetru adâncime oare nu este ceva ca si siliconul dar sa fie mult mai tare? Am gasit poza
  7. Aveam o poza dar daca o gasesc o pun aici Dar se mai poate face ceva?
  8. Buna!Am o Honda cr 80 si sa dus simeringul de la ambielaj am inceput sa scoata mult fum si sa manance uleiul din cutie.Cand sa il schimb am vazut pe internet o metoda sa il scot cu un burghiu mic sa dau doua gauri in simering si sa bag doua suruburi sa sa il scot dar ca sa dau gaura cu burghiu a alunecat si am zgariat carterul am facut un sant de un milimetru sau si mai putin de atunci degeaba schimb simeringul ca nu are efect doar daca pun putin silicon dar nu tine decat vreo 10 ore de functionare ce pot sa fac?
  9. Am o Honda CR 80 2 timpi si nu imi sta la relanti.O pornesc sta vreo 2 minute la relanti iar dupa aceea scad turatiile pana moare motorul.Ce poate fi?
  10. Un mecanic a spus ca poate fi toba infundata.Fost proprietar folosea 33ml la un litru. Fostul*
  11. Buna am o Honda Cr 80 din 98 si scoate foarte mult fum.Am fost la service cu o alta problema si am intrebat si de problema asta eu mi au spus ca e un semering de la ambielaj asa mi au spus si alti mecanici bun l am schimbat azi.Dupa ce l am schimbat parca mai mult fum scoate.Alta problema e ca pe la evacuare fix langa cilindru scapa foarte mult ulei(o sa pun o poza)normal aceste modele nu au powervalve dar motorul meu cateodata la turatii foarte mari pare ca ar avea acest "powervalve" si cateodata in turatii mari merge oarecum sacadat nu stiu de ce bujia de fiecare data cand o dau jos e usor umedă.Ca amestec folosesc 20ml la litru.Oare ce sa fac?
×
×
  • Creează nouă...