Jump to content

Rares2005

Membru
  • Posts

    186
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Carnet moto din
    2021
  • Motocicleta
    Yamaha WR125X
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Recent Profile Visitors

492 profile views

Rares2005's Achievements

  1. cu plăcere daca instructorul o sa vada ca nu te descurci o sa te oprească deci e ok:))
  2. In teorie, înainte sa faci orele de trafic trebuia sa faci câteva ședințe de poligon cu instructorul în spate, pentru a te obișnui cu mersul cu pasager... Ma rog, eu cand am făcut școala am făcut doar o singura ședința cu pasager si atat. După, am avut ieșirile in trafic, si mie imi era frica oarecum pt ca nu eram obișnuit încă cu pasager in spate, dar a fost ok. Având în vedere ca nu o sa mergi cu viteza mai mare de 40 km/h, nu o sa ai probleme, posibil doar la plecarea de pe loc, dar in rest e ok
  3. O grămadă de oameni (inclusiv de pe acest forum) mi au spus ca experienta pe bicicleta nu prea contează când mergi pe motocicleta, ceea ce este una dintre cele mai mari porcarii pe care le am auzit... Pe lângă faptul ca înveți sa iti tii echilibrul pe 2 roti si te obișnuiești sa ții un ghidon în mana, daca mergi pe carosabil, asa cum ar trebui și respecți regulile de circulație, asa cum ar trebui, o sa te ajute enorm pe motocicleta. Pentru mine, mersul pe bicicleta m a învățat sa conduc preventiv și am căpătat experienta destul de multa mergând cu bicicleta pe carosabil. Cine zice ca nu contează greșește si punct
  4. Asta e un coșmar de al meu, sa rămân fără cablu de ambreiaj Nu am nevoie de asa ceva, mai ales ca am un 125. Eu vad quickshifterul ca ceva ce l folosești daca mergi agresiv sau daca ești pe circuit. In oraș, eu nu merg mereu agresiv si nu ma deranjează sa folosesc ambreiajul, mai ales ca diferența dintre a schimba cu quickshifter si fara quickshifter e destul de mica. Mai bine învăț calumea cum sa schimb vitezele cu ambreiaj, dar mulțumesc ca mi ai zis
  5. Nu m am referit la experienta de pe strada, m am referit la experienta de pe motocicleta în general. Încă nu simt ca îmi cunosc mobra suficient de bine pt a face "scheme" d astea
  6. Stiu, de când mi am luat mobra m am focusat numai si numai pe chestiile care îmi afectează plimbările. Nu am fost niciodată curios sa fac wheelieuri, stoppieuri pt ca știu ca imi trebuie mult mai multa experiență ca sa le fac... Chestia cu schimbatul fără ambreiaj a fost mai mult o curiozitate
  7. Salut Pana acum câteva zile, schimbam vitezele la motocicleta cum am învățat la școală... las gazul, ambreiaj pana la capăt, schimb viteza, las ambreiajul, dau gaz.. Am aflat între timp ca după ce te obișnuiești cu schimbatul vitezelor nu mai trebuie sa tragi ambreiajul pana la capăt, poți sa l apeși pana cuplează și atunci poți sa schimbi liniștit... am folosit și metoda asta si mi se pare mai lină si mai rapida decât cea menționată anterior. E ok sa schimb asa? Am aflat si de schimbarea vitezelor fără ambreiaj, dar nu știu dacă sa ma bag încă la chestia asta, mai ales ca am observat ca părerile sunt împărțite când vine vorba de metoda asta...
  8. Salut Mi s a întâmplat si mie la yamaha wr 125 x La mine a mers sa o pornesc cu accelerația. In timp ce apasam pe buton sa o pornesc am tras de accelerație si a pornit Nu stiu daca Funcționează si la tine, poți sa încerci
  9. Nu, imi place pe motocicleta numai ca nimic nu are cum sa aibe numai părți bune...
  10. Depinde de motocicleta Eu urasc sa schimb atâtea viteze
  11. Limita de viteza este un lucru pe care cam toți îl încalcăm Într-adevăr, este inconștiență dar cred ca orice motociclist de pe forumul asta a depășit limita de viteza cu bună știință
×
×
  • Create New...