Jump to content

zapata

Membru
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

zapata's Achievements

  1. Am fost cu motorul la spălătorie de 2 ori și am avut aceeași problema cu următoarele simptome. Am spălat motoreta la jetul de presiune cu toate programele, spuma, clătire, lac, etc, am pornit o si murea la câteva secunde, după care nu mai pornea dacă ii dădeam la automat imediat. Prima oara când am dus-o și am dat cu jetul pe ea fără mila nici nu mergea accelerata, o porneam și cum mișcăm accelerația murea instant. A doua oara când am dus o mergea accelerata dar se ingatuia și la fel ca prima oara, murea după câteva secunde de relanti. A doua oara am pornit o împinsă s am plecat în goana cu ea, în mers o țineam turata sa nu moara(Undeva 6-8k ture) și ma ingatuia în mers chiar dacă o țineam accelerata. Se oprea din accelerat ca și cum nu s ar alimenta, dar foarte brusc și revenea la loc(ca și cum i-aș fi dat peste killswitch într una în mers). Cum s-a manifestat dupa: După ce s-a uscat a pornit și a mers fără nicio problema. Ce cred ca ar fi: Probleme cu bateria, e cea originala și are deja 8 ani(am pus-o pe un redresor înainte sa o scot de la iernat sezonul asta) Ceva releu(electric, scurt pe undeva etc) Aștept păreri, motorul e un yamaha yzf r125
  2. Salut, Am un 125 cu o toba akrapovic fake, si vreau sa știu dacă voi credeți ca o fisura în galerie pe lângă catalizator pe unde mai ies gaze poate sa îmi influențeze rateurile de pe evacuare. Țin sa precizez ca motorul da și asa câteodată niște rateuri frumoase, dar nu cum as vrea eu. Dacă ii astup acea fisura și nu va mai pierde gaze va fi mai ok?
  3. Ups, greseala mea, probabil am sarit cu ochiul tabelul. Multumesc mult.
  4. Salut! Am un yamaha yzf r125 2014, și trebuie sa ii completez antigelul, mai ales ca a venit și iarna. Doar ca nu știu sincer de care sa folosesc, am citit pe net ca sunt mai multe tipuri dar nu am văzut nicăieri nicio diferența. Am citit în manual și nu scrie nimic de un anumit tip de antigel. Antigelul vechi din motocicleta era de culoare roz.
  5. Exact asta voiam sa aud... Bine nu chiar.. Dar fix asa se întâmplă,se aude un trosc și sare în turații de parca ar fi pe liber după care își revine singura.
  6. Deci nu imi vine sa cred ce răspunsuri primesc... Nu ca eu as fi vrun expert ca tocmai de aia am venit sa întreb aici. Ce relevanta are dacă e 60 în a treia, în a 5 a în a 7 a...Am dat doar un exemplu, ideea esențiala era ca se aude un crank CÂND ACCELEREZ BRUSC ȘI ÎN TURE ÎNALTE, nu la viteza. Și nu, nu lovesc limitatorul... Pinionul de atac e montat bine, lanțul este o-ring, Pinionul spate are 32 de dinți, lanțul e întins corespunzător. Mai aștept și alte întrebări de genul: Ce culoare e motoreta?
  7. Yamaha Yzf r125 modelul 2014,fara ABS, 15 cai putere, 11Kw. Motor în 4 timpi, injecție. Am verificat în toate vitezele, se aude la fel, se simte o vibrație neobișnuită în scărițe si se simte ca și cum s-ar zdrobii pinioanele între ele. Doar la turații înalte când accelerez, nu și la viteza.
  8. Repet, dacă ar fi din cauza lanțului sau a traiectoriei de tracțiune a acestuia, s-ar auzii la viteze mai mari, nu la turații. Doar lanțul nu se învârte mai repede dacă merg cu 40 la ora în limitare decât dacă merg cu 100 în 6k ture. Motor de 125, 11KW, 4 timpi.
  9. Nu este asta problema, lanțul e întins cum trebuie și are jocul corespunzător. Problema este ca nu cred ca este de la lanț, altfel s-ar fi auzit doar la viteza nu și la turații mari. De exemplu: Dacă accelerez în a 3 a la 60km/h și în 9 mii de turații se aude un crank, dacă ii schimb a 4-a, a 5-a și merg cu 80-90km/h în 4-5k ture nu se mai simte nimic.
  10. Săgeată? Ai fi drăguț să-mi explici ce-i aia?
  11. Intr-adevar, ai și tu dreptate :)). L-am dus la un mecanic care ma pus sa culc mobra și a lovit tot cu dalta, dar eu unul nu prea mai aveam încredere când am văzut ca deja busonul arata asa, scuzele mele. Yamaha Yzf r125
  12. Salut! Am o nelămurire și nu știu dacă trebuie sa ma sperii sau dacă este normal. Ideea e în felul următor, când accelerez brusc și ajung la niște turații (8-9 mii) se aude un crank în zona lanțului și o vibrație în scărițe mai mult sau mai puțin explicabila. Ma gândesc ca ar putea fi o problema mai grava și totuși vreau sa ma documentez.. Țin sa precizez ca lanțul și pinioanele sunt noi.
  13. Problema rezolvata. Am culcat mobra pe o parte și am lovit cu o dalta marginea pana s-a desurubat busonul, după care l am inlocuit cu unul nou. Sfat: Dacă aveți vreodată dea face cu un bușon din antimoniu, loviți-l în margine chit ca îl spargeți, iese el pana la urma. Al meu arata asa după ce l am scos.
  14. Am încercat și sincer mi-e puțin frica sa mai încerc.. Mox-ul strânge atât de bine capul ca musca din aluminiu și când încerc sa îl desfac nu prinde.
  15. O evacuare goala va avea întotdeauna ca efect pierderea puterii doar dacă nu faci un soft. M-am dat cu o aprilia tot de 125 cu o bomba de evacuare, dar fără DB-killer. Se auzea mișto, dar se simțea ca pierde putere. Cel mai bine mergi cu db-ul pus majoritatea timpului, ajuți și motorul puțin și nici nu pierzi putere, ți-o zic din experienta. Dacă vrei sa faci gălăgie câteodată îl dai jos și îl pui la loc, simplu. Succes!
×
×
  • Create New...