Sari la conținut

Marius Boeriu Sibiu

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

264 citiri profil

Marius Boeriu Sibiu's Achievements

  1. Sex: Barbat

    Oras: Sibiu

    Moto: R6, FZ8

  2. Salutare! Revin cu un review dupa 3 ani si 6 luni de cand am apelat la Marcel pentru achizitia primei motociclete. Mi-a adus Marcel in primavara lui 2021 un R6 pe care l-am urmarit cateva luni. A fost o afacere buna pemtru acea vreme. O sa las linkul cu postarea mea si cu comentariile pline de frustare pe care le-am postat în acest topic dupa ce am experimentat o situatie neplacuta care nu i s-a datorat lui. Gasiti postarea mea la pagina 31 a topicului deschis de Marcel. O puteti gasi undeva in acest link. https://motociclism.ro/topic/746005-testez-cumpar-si-transport-moto-din-ungaria-austria-germania-catre-ro/ Gasiti in acest link detaliile acestei situatii in care am fost putin impulsiv si am reactionat sub influenta emotiei de nemultumire si suparare. Pentru a aduce si un up-date la situatia relatata in acea postare din 7 Aprilie 2021, precizez ca am reparat filetul si am inlocuit piulita cu una noua facuta la o alta cota de un strungar priceput, si astazi dupa 3 ani si 6 luni sunt in situatia in care am parcurs 22000km minunati pe aceasta motocicleta de care sunt foarte multumit. Dupa reparatie a beneficiat si de un detailing profesionist iar in aceasta iarna va bemeficia de o restaurare completa care are scopul de a-i da stralucirea pe care a avut-o in 2005 cand a iesit pe poarta fabricii din Iwata. Cam de la sfarsitul anului trecut am inceput sa urmaresc un alt model de motocicleta si iata ca dupa aproape un an de cautari, si la peste 3 ani de la prima experienta cu Marcel am revenit la el. Asa cum zicea cand mi-a adus motocicleta, comunicarea si interactiunea mea cu el a fost ca intr-o casnicie buna in care mai exista si certuri dar fondul relatiei este bun. Ma bucur ca am avut maturitatea necesara si ii multumesc si lui Marcel pentru ca a avut deschiderea de a relua comunicarea pentru un nou proiect. Mentionez ca in acesti 3 ani si ceva l-am mai contactat si i-am mai adresat intrebari pe whatsapp la care mi-a raspuns. I-am trimis si poze cu motocicleta dupa ce i-am facut un detailing asa cum mi-a zis cand eram incepator cu experienta zero. L-am cunoscut personal abia saptamana trecuta si i-am strans mana, pentru ca la prima experienta n-am putut sa fiu de fata cand a adus motocicleta. A lasat-o la varul meu nu inainte de a o porni si proba de fata cu el asa cum am mai relatat. Stiam ca e om de incredere de la prima experienta de asta am apelat din nou. (La prima motocicleta m-am intalnit cu el si i-am dat banii cash pentru achzitia motoicletei fara sa am vreo secunda perceptia ca o sa raman si fara motocicleta si fara bani) Recunosc ca la un moment dat am luat in considerare si posibilitatea de a fi refuzat dar asta nu m-a oprit.l sa-l contactez din nou in acest an. Cum i-am spus si lui, impartasesc si cu voi pe acest forum, faptul ca atata timp cat voi mai avea de cumparat modele de motociclete si cat timp se va ocupa cu aceasta activitate, el va fi prima optiune pe care o voi lua in considerare. Un alt detaliu care merita amintit este că si cu prima motocicleta si cu cea de-a doua s-a cam verificat convingerea ca nemtii intretin si ingrijesc motocicletele foarte bine. Prima motocicleta a fost si este intr-o stare tehnica foarte buna dar nu arăta la momentul la care am primit-o eu, in media ratingului de motociclete pe care le aduce in general Marcel ci ceva mai jos dar mie mi-a placut si oricum nu aveam nici experienta necesara nici bugetul pentru una "impecabila" asa cum cauta romanul in general. La a doua motocicleta a carei poza o atasez, povestea a fost asemanatoare si diferita in acelasi timp. Si pe aceasta am urmarit-o vreo 2-3 luni timp in care am cautat variante sa o verfice cineva in germania. Pana la urma l-am contactat pe Marcel si s-a potrivit sa mearga sa o vada in acea saptamana iar in acel moment s-a dovedit ca era asa cum am perceput-o din anunt. Adica era si este aproape noua dar eu ii spun noua. Concluzia e simpla pentru mine. ÎNCREDEREA de care o dat dovadă Marcel este prima și cea mai importantă caracteristică a lui, drept pentru care cum am spus mai sus voi apela si pe viitor la el cand voi avea nevoie. Multumesc inca o data Marcel pentru tot!
  3. Mi s-a confirmat ce spui tu aici. Acum vreo doua luni am pus R6-le la misto pe OLX, la un pret pt care nu am crezut ca ma va suna cineva vreodata, chiar daca pretul afisat reprezenta toti banii investiti in aceasta motocicleta si nimic in plus. Acum vreo 2 saptamani m-o sunat un tip din Bucuresti care dupa voce, parea serios si hotarat sa o cumpere. Mi-a cerut genul de detalii de care un cumparator ar fi interesat si mi-a spus ca a doua zi vine cu platforma din Bucuresti sa o ia daca e asa cum spun eu. Am dat din colt in colt si dupa cateva ore am scos anuntul de pe OLX. Dupa acest episod am zis ca atunci cand voi vrea cu adevarat sa schimb motocicleta, o sa-mi cumpar alta si abia dupa ce cea noua ajunge la mine, o sa o vand pe cea veche. Bafta la cumparaturi!
  4. Da. Ce se poate intampla ? Daca raspunde autorul topicului ok si daca nu tot ok.
  5. Salut! Si eu am aceeasi problema despre care am scris intr-un alt topic. Te rog lasa-mi numarul tau de telefon. Multumesc.
  6. Nu am pocăit pe nimeni. Am relatat niște fapte și am spus ce nemulțumiri am. Nu am etichetat, nu am jignit și nu am atacat. Practic eu aproape nu am pus mana pe motocicleta de la sosirea la mine și pana în ziua de astăzi. Nu am cerut decât putina înțelegere dar aici e clar ca nu o voi gasi. Apropo de asumare eu mi-am pus numele real și poza reala cu mine. Dacă am greșit ispasesc ca vreau, ca nu vreau. Am încheiat orice comentariu pe acest topic. Daca mai am ceva de comunicat o sa vb cu Marcel în privat. Numai bine!
  7. Acesta e singurul raspuns la postarea mea, care imi confirma ce tot auzisem eu ca inseamna comunitatea moto in general. Ma refer aici la a sari in ajutor si la a oferi sprijin si nu ma refer la faptul ca a scris baiatul ca face asta MOKA ci la exprimarea si atitudinea de a ajuta inainte sa judece persoane, comportamente si detalii. Aproape toti cei care ati raspuns aici ati criticat si ati etichetat persoana fara sa o cunoasteti in realitate.
  8. Motocicleta e la service. Așteaptă piulita care ar trebui sa ajungă probabil în 12 sau 13 aprilie. Sa-mi spui cand vii la Sibiu. Dacă rămâne asa mâine îl sun pe mecanic și ii spun sa nu mai pună mana pe nimic.
  9. Va salut! In primul rand vreau sa precizez ca acest testimonial il scriu cu intentia de a-si imbunatati Marcel serviciile si pentru a se evita in viitor situatiile neplacute pentru clienti. L-am contactat pe Marcel cred ca acum mai mult de un an, pe vremea cand faceam scoala moto la recomandarea unei colege de serviciu, careia el i-a adus o motocicleta. Am urmarit o motocicleta de vanzare din germania vreme de mai mult de o luna. Am rugat o prietena care locuieste in germania sa sune proprietara sa ceara informatii despre motocicleta. Dupa ce am aflat ca totul pare ok atat motocicleta cat si proprietara, l-am contactat pe Marcel si l-am rugat sa mearga sa o vada. Asta se intampla in saptamana 22-28 februarie 2021. A plecat spre orasul unde era motocicleta in data de 1 martie de dimineta el fiind in acea dimineata deja in germania. A sunat de dimineata proprietara care nu i-a raspuns decat in jurul orei de pauza de masa. Neraspunzandu-i si asteptand atat de mult timp sa raspunda a ales sa plece in alta directie unde mai avea de vazut motociclete. Dupa vreo 2 ore aproximativ sau mai mult, i-a raspuns proprietara si Marcel a facut pana seara tot posibilul sa se intoarca din drum si sa testeze motocicleta. Mi-a spus ca in acea zi a facut 350km in plus dar ca macar mi-a testat si a luat motocicleta negociind inca 100euro din pretul pe care il stabilisem cu proprietara pe whatsapp. Am apreciat acest lucru si i-am multumit. A ajuns cu motocicleta in Sibiu mai exact la varul meu in comuna Cristian de langa Sibiu unde am ales sa o tin pana o pun la punct. Din nefericire pt mine la momentul la care a ajuns cu ea, eu nu am putut fi prezent si am vazut motocicleta dupa 3 zile. Mi-a facut un raport verbal al motocicletei si mi-a spus ca placutele de frana mai merg aproximativ 10000km si ca discurile mai merg pt ca motocicleta are 28000km despre care Marcel a zis ca dupa uzura pe care o are, par sa fie reali. Mi-a mai spus ca semnalizarea pe dreapta nu merge si ca probabil, trebuie curatate contactele din blocul de lumini. A spus ca motocicleta are o uzura decenta in conditiile in care are 28000km si are o varsta de 16 ani. Tot ce mi-a spus a fost ca motocicleta are nevoie de putina ingrijire, sa-i schimb lichidele si filtrele si sa o inmatriculez si sa ma dau cu ea. Practic e o motocicleta buna dar putin neingrijita. Am vazut motocicleta dupa 3 zile cand am si pornit-o si am facut cateva poze cu ea. L-am sunat apoi sa-l intreb de ce moare motorul cand bag in viteza, ca sa constat ulterior ca cricul are un senzor care opreste motorul daca bagi in viteza cand cricul e coborat. :D Mi-a spus ca am o scuza ca sunt incepator cu experienta zero. Timp de 3 saptamani nu am mai facut nimic motocicletei pentru ca am zis ca vreau sa-i fac verificarea la RAR si apoi sa ma apuc sa-i schim filtrele uleiul antigelul si lichidul de frana. E important de precizat faptul ca nu m-am dat cu ea nici macar un metru de cand mi-a adus-o si pana astazi 7 aprilie 2021. Cu o zi inainte de a merge la RAR, am mers la varul meu seara, sa pun motocicleta pe o platforma ca sa fie pregatita pentru a doua zi de dimineata. Am pornit motocicleta care a pornit putin mai greu dar a pornit. Am lasat-o sa mearga putin si apoi am oprit-o si am pus-o pe platforma. Pana a doua zi dimineata a stat intr-o parcare subterana la nivelul -2. Am zis ca sa nu o las in strada ca e frig si sa fie pazita si la o temperatura cat mai ridicata. A doua zi de dimineata incantat ca merg sa fac RAR-ul merg cu motocicleta pe platforma si parchez in fata la RAR Sibiu, cu mai mult de o ora inainte de ora programarii. Ajungand in fata institutiei zic sa mai verific o data semnalizarea desi curatasem contactele dar zic hai sa vedem daca totul e ok. Dupa verificare dau sa pornesc motorul. Dau la automat si nu porneste. Dau al doilea impuls si tin mai mult, dar tot nu porneste. O mai las putin apoi mai dau la automat o data mai lung. A inceput sa invarta electromotorul mai incet pana nu a mai avut bateria curent. Cu motocicleta pe platforma stau si gandesc ce e de facut, Timp mai aveam ca mai era o ora sio ceva pana sa intru la programare. Il sun pe un prieten instructor moto si il intreb ce pot sa fac. Zice stai acolo ca vin sa-ti dau curent. Nu trec 20 de minute si ajunge la mine dar constata ca nu avea in portbagaj trusa de scule si nu aveam cu ce sa desfac suruburile care tineau saua. Il intreb oare porneste daca o impingem ? Zice asa ar trebui. Dam jos motocicleta de pe platforma si incercam sa o impingem vreo 5 metri in doua randuri cu treapta de viteza 1 cuplata. Am incercat si am vazut ca nu vrea sa porneasca. Dupa asta vazand ca nu putem sa o pornim in acest fel, am cautat la cei de la RAR scule si am gasit un patent. Am desurubat suruburile care tin saua, dupa care mi-a dat curent si am pornit-o foarte usor. Probabil ca in acele saptamani stand in aer liber si fiind poate cam rece, bateria s-a descarcat. Dupa ce a pornit a zis prietenul instructor, hai sa vedem cum merge si a incercat sa se dea cu ea. Surpriza a intervenit in momentul in care pornita fiind a bagat in viteza si a eliberat ambreiajul iar motocicleta nu pleca de pe loc. A incercat si in treapta intai si in a doua si in a treia dar motocicleta nu pleca. In acel moment l-am sunat pe Marcel sa-i relatez intamplarea si i l-am dat la telefon prietenului instructor ca sa vada daca ei fiind ca au experienta, sa vada daca gasesc problema. Nu am reusit sa gasim cauza si pt ca motorul era pornit am facut RAR-ul. Dupa asta l-am rugat pe prietenul meu instructor, sa sune la unul dintre mecanicii cu care colaboreaza el pt intretinerea motocicletelor de scoala, ca sa intrebe daca pot duce motocicleta pt elucidarea misterului la el. Mi-a zis ca pot sa o duc in aceeasi zi dar ca abia peste o saptamana se poate apuca de ea pt ca are multe programari. A doua zi Marcel ma suna si ma intreaba ce fac cu motocicleta. Ii spun ca astept sa vedem ce are dupa ce o va examina mecanicul. Imi spune ca a sunat la prietenii lui de la reprezentanta Yamaha Romania, iar acesti i-au spus ca modelul de R6 2005, are o “boala” in sensul ca piulita care tine pinionul de atac se slabeste si se desface des si ca sa ii transmit mecanicului asta. Am transmis imediat acest mesaj mecanicului. Dupa o saptamana ma suna mecanicul si imi spune concluzia examinarii: - Piulita care tine pinionul de atac pe axul cutiei de viteze s-a desfacut si pinionul a iesit de pe caneluri si invartindu-se in gol a stricat filetul de pe capatul axului cutiei de viteze; Din aceasta cauza nu pleca de pe loc motocicleta. Mi-a spus ca si-a facut rost de o filiera pt acea dimensiune (metric 17) si a incercat sa refaca filetul. A zis ca din punctul sau de vedere filetul e 90% refacut. A comandat piulita noua urmand ca atunci cand ajunge piulita va incerca sa o stranga cu cheie dinamometrica, iar daca filetul tine voi putea merge cu motocicleta linistit. Daca filetul nu va tine si se da peste cap, va trebui schimbat axul din cutia de viteze care la prima verificare costa 600Euro. Mi-a spus mecanicul ca daca nu mai tine acel filet, a doua varianta de rezolvat problema e sa achizitionez o cutie de viteze SH pt ca nimeni nu-ti vinde doar axul unei cutii de viteze. O cutie de viteze sh e 100-200 euro din cate am inteles. La acest cost se va adauga manopera care va fi mai scumpa dat fiind faptul ca sa demontezi bucatele doua cutii si apoi sa pui din ambele ce e mai bun intr-una singura presupune o munca mai elaborioasa si care dureaza mai mult. Pentru ca Marcel m-a intrebat intr-un mesaj ce a avut motocicleta dpdv tehnic, i-am relatat toata intamplarea. Raspunsul lui a fost ca citez “din cauza ca am impins-o si nu am pornit-o la buton din aceasta cauza s-a desfacut piulita si a iesit pinonul care a stricat filetul axului’. Am vorbit cu mecanicul relatandu-i fiecare detaliu. Mi-a spus ca in nici un caz aceasta uzura nu putea fi cauzata de o piulita desfacuta in urma faptului ca am impins motocicleta cativa metri si ca cel mai probabil piulita era slabita de mult iar cand am impins noi motocicleta a fost impulsul care a facut sa se desfaca de tot. Acum astept sa ajunga piulita si sper ca sa tina filetul dat fiind faptul ca acolo sunt forte foarte mari. Daca nu va tine voi vedea ce solutie voi gasi pt a putea sa fac motocicleta sa functioneze. In situatii cu incepatori consider ca Marcel desi se pricepe, el totusi nu poate sa verifice anumite piese care se uzeaza sau se regleaza neavand un atelier mobil cu el. Daca as da timpul inapoi mi-as dori ca Marcel mai ales pt ca sunt incepator si nu ma pricep deloc la motociclete, sa-mi fi spus ca primul lucru pe care il fac cu motocicleta sa fie o verificare amanuntita la un service autorizat care sa verifice mai ales piesele considerate consumabile si reglajele lor operatiune care ar fi gasit problema si chiar daca era deja uzata stiam ce am de facut si poate nu ses trica filetul asa de grav. Cred ca daca as fi primit acest sfat as fi evitat aceasta situatie neplacuta. Poate oricum acel filet era intr-o buna masura stricat lucru pe care nu pot sa il imput lui Marcel el neavand cum sa vada asta. Una e sa intermedieze Marcel vanzarea si cumpararea unei motociclete pentru un tip care a mai avut motociclete si alta e sa faca asta pt un incepator de nivel zero. L-am intrebat pe Marcel apoi ce s-ar fi intamplat daca imi murea motorul in mers cu cutia cuplata daca el spune ca din cauza ca am impins-o s-a desfacut piulita ? Nu a raspuns la intrebare. Ce am sa-i reprosez lui Marcel, este tonul si atitudinea lui putin superioara la momentul relatarii situatiei neplacute care mi s-a intamplat. In situatia mea as fi apreciat daca ar fi avut mai multa intelegere si un ton mai bland in vocea lui si nu unul arogant si superior. Ce mai am sa-i reprosez este faptul ca eu nu am negociat comisionul lui adica i-am dat cat a cerut si cu toate astea sunt cu motocicleta nefunctionala. Cum am sous mai sus poate ca nu putea si el sa prevada aceasta uzura dar tonul face muzica si tonul lui superior de atotstiutor si de om care nu isi asuma ca poate gresi, nu mi-a placut deloc si cred ca nimanui nu i-ar place. Concluzii: - Am invatat din aceasta experienta ca atunci cand voi mai cumpara o motocicleta, o voi face doar cu mecanicul langa mine, insa preferabil va fi ca tranzactia sa fie facuta doar dupa ce o verific in service unde se pot verifica lucruri care nu pot fi vazute usor cu ochiul liber. - Pretul unei motociclete SH pt un incepator necunoscator ca mine poate fi mai scump de la o firma gen Motomus dar te scuteste de griji suplimentare si riscuri si ai garantie la mecanica un an. - Cea mai buna motocicleta SH e cea cumparata de la cunoscuti pt ca cunosti istoricul ei. - Orice tranzactie de vanzare cumparare ar fi ideal sa fie facuta intr-un service. :D Va atasez filmarea trimisa de mecanic. Va doresc sa aveti experiente placute cu motociclete si lui Marcel sa aiba numai clienti multumiti. Eu nu sunt un client 100% multumit. Din pacate nu stiu daca eu sunt primul sau singurul, dar experienta mea ii strica statistica daca pana acum a avut numai clienti multumiti. Pentru prestatia lui pana la momentul predarii motocicletei pot sa-i dau nota 9. Pentru interactiunea mea cu el dupa acest moment, ceva mai putin. WhatsApp Video 2021-04-05 at 08.06.14.mp4
×
×
  • Creează nouă...