Sari la conținut

KinKade

Membru
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    KTM EXC350F 2014
  • Numar Moto
    SB14WOT
  • Club
    Nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    KTM LC4 2001 KTM EXC450R 2010 KTM EXC350F 2014

Vizitatori Recenți Profil

205 citiri profil

KinKade's Achievements

  1. Ma poate ajuta cineva cu problema de mai sus? Sau cu un mecanic bun pe power valve in zona Sibiu +100km?
  2. Problema a fost rezolvata prin cel mai stupid mod posibil, pe speedometer aveam mereu eroarea " Fail1 " Pompa de ulei a fost anulata intr-un mod incorect. Am montat o pompa si porneste oricand motorul chiar si cand cade. Revin cu o noua problema ciudata pe care nu a inteles-o nici mecanicul la care a fost motorul intre timp. Power Valve - Nu intra in mers niciodata, si la relanti doar cand vor ele vad 12.000 RPM sau 13.000 RPM, in rest in mers mai mult de 7500 RPM nu pot obtine in nicio viteza. Ambreiajul este nou kit+cablu de ambreiaj nou. Cand motorul are benzina oprita si este aproape spre sfarsit intra la relanti. Problema poate fi de la o supra alimentare cu benzina?
  3. Am incercat cu ciocanitul inainte sa-l duc, ideea e ca in primele 20 de secunde e inecat deja daca a stat jos, pot ciocanii oricat timp
  4. Imi pare imposibil sa nu cad, este la mecanic dus acum astept de 2 saptamani sa vad rezultatul inca nu a terminat.
  5. Am inlocuit lamelele cu unele de carbon noi noute, problema persista..
  6. Insemna ca nici prin schimbarea lamelelor nu voi rezolva problema asta, cand cade motorul se ineaca si nu mai porneste decat impins.
  7. Muzicuta curge, cand am schimbat pistonul am dat o jos ca da vad in ce stadiu e, poate fi asta problema? am sa schimb lamelele cu unele de carbon
  8. O sa fac maine altele, revin intre timp cu o intrebare legata de baterie, daca nu am pornire la buton iar bateria este descarcata, nu folosesc sistemul de amestec automat cu pompa ci fac amestecul benzina+ulei direct in rezervor. Trebuie schimbata bateria sau o pot lasa goala? Are vreo influenta asupra la scanteie?
  9. Am dat jos pistonul ca sa cumpar unul nou, exact dupa ce am cazut cu el si nu mai pornea asa arata capacul cu bujia:
  10. Nu am auzit niciun zgomot, eu am desfacut motorul crezand ca rezolv problema asta cu "muritul cand cade" Da a fost curatat bine, desfacut cap coada curatat suflat cu aer pe fiecare gaura si desfundat. Deci doar cu un test de compresie pot verifica pistonul/segmentul? Chestia cu pornitul greoi a inceput treptat, nu dintr-o data.
  11. Deocamdata nu stiu nici eu ce informatie sa mai dau, revizia am facut-o din cauza problemei pe care am explicat-o, nu s-a rezolvat nimic insa.. Power valva a fost topita in cilindru cumva, nu a scapat span si nu a cauzat nicio problema in cilindru/motor. Bujia veche era BR9EG, am schimbat-o doar pentru ca am auzit ca e mai buna de iridium. Am niste poze cu cilindrul si cu valva rupta, si cu pistonul pe care nu stiu daca l-as masura cu un subler as avea cea mai sigura masurare? Sunt destul de "incepator", am facut totul singur din cauza ca voiam sa ma dau iar aici in Sibiu fiecare service este mereu ocupat, cu timpi de asteptare de 2 luni chiar. Din poze vi se pare uzat pistonul meu ?
  12. Multumesc tuturor pentru raspunsuri, am inteles in principiu faza cu flotorul, este vreo posibilitate sa rezolv problema intr-un mod " romanesc "? ideea e ca la achizitie nu facea asa ( anul trecut ) a inceput la un anume timp fara o activitate anume. Iar cu robinetul nu cred ca am nevoie, mereu opresc benzina din robinetul rezervorului cand il las oprit 1-2 zile si inainte de ultima oprire il las pornit pana se arde toata benzina din incinta, si problema tot apare dupa.
  13. Salutare, detin o Husqvarna WRE 125 2012 2T, recent i-am facut o " revizie " cu inlocuire PowerValve ( am avut una rupta in cilindru nu stiu inca cauza ), garnituri cilindru noi, bujie noua iridium, curatare carburator si inlocuire filtru de aer. Problema pe care o mai am acum este urmatoarea: Prima pornire, mereu dupa ce sta 1-2 zile e extrem de grea, 100 de pedale sau doar impins. Dupa ce porneste o data, de cate ori il opresc porneste la prima pedala. Fiind o motocicleta de teren mai merg cu ea pe teren accidentat, de cate ori o trantesc nu mai porneste niciodata doar impinsa cu simptom de inecare, cauza la problema asta nu o gasesc deloc. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...