Sari la conținut

dandld

Membru
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

dandld's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Collaborator Rare
  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare

Recent Badges

  1. eu am schimbat tot ambreiajul la un R6 degeaba pentru o bataie asemanatoare. relantiul e jos? uita-te la rampa de injectie sa fie toate furtunele la locul lor. la mine unul era gresit pus, din cauza asta aveam relantiul jos si batea usor motoru la relanti. daca trageam ambreiajul nu mai era in sarcina si nu batea. la fel cand era rece, intra socul si ii urca relantiul si nu mai batea.
  2. dandld

    Problema bujie 2T

    am frecat si spalat cu diverse solutii si eu si tot nu a mers. le-am sablat cu pistol de sablare si cu nisip fin cu aparatul unui prieten tehnician dentar. si asa au mai mers.
  3. dandld

    Problema bujie 2T

    daca nu e la punct aprinderea si nu da scanteia cand trebuie nu se face ok arderea si uleiul ramas ancraseaza bujia. la fel cum se intampla cand mergi subturat. nu sunt mecanic, presupun... la un TE610 cu aprindere defectuasa am vazut prima data ce inseamna autoaprindere. era prin 2006, m-am c****t pe mine cand am vazut ca iau contactul si iau si fisa si motorul tot nu se opreste... bujiile pe care le omoara copiii cu care ies cu2t le-am luat si la smirglu si am dat si brake clean si de toate. pana nu le-am sablat, tot moarte au ramas. dupa ce le sablezi, isi revin, trebuie doar suflate foarte bine cu compresorul sa nu mai ramana deloc nisip...
  4. dandld

    Problema bujie 2T

    TPI are rezervor separat si pompa de ulei. Am si TPI si carburatie acasa, ies mult cu copii si incepatori. Cand nu le turezi, omoara bujii. Valabil si la TPI si la carburatie. O alta chestie ce trebuie sa o verifici ii daca mai ai restrictii la el. La toba sau in filtru de aer. Sunt limitari mecanice.
  5. dandld

    Problema bujie 2T

    bujiile tale nu se strica pentru ca se ard, se strica pentru ca se umplu cu ulei. daca le cureti bine (sablezi) isi revin. pun pariu ca si pe toba curge ulei, asa-i? explicatia simpla e ca ti-ai luat 300 cand cel mai probabil iti ajungea si 125. pune bujii normale, nu iridium si incearca sa mergi mai tare :)) stiu ca e greu cu 300 sa mergi tare, asa ca macar tureaza-l in gol cand stai pe loc. sunt motoare facute sa functioneze in ture, daca mergi cu el subturat depunerile de ulei nears omoara bujia.
×
×
  • Creează nouă...