doar te sui pe ea si pleci la distanta de 15-20 de minute de unde ai plecat ca sa mai ai baterie sa te si intorci. moto electrice de cross sunt, deocamdata, doar pentru circuit, exclus drumetii. am diferite grupuri de copii cu care ies la cross si enduro, la un stark tine bateria 30-45 de minute. oseturile probabil tin mai mult, nefiind asa performante, dar nu este problema de autonomie si zgomot. cea mai mare problema este greutatea bateriei si centrul de greutate mult prea sus care rezulta din plasarea respectivei baterii. aceasi discutie este si referitoare la 4 timpi. sunt mult mai grele blocurile motor 4t decat 2t. nu e o diferenta mare, dar ridica mult centrul de greutate. o moto 2t este mult mai manevrabila. ca si discutie china vs eu sau japan as lua in considerare doar kxd-urile dintre modelele china. restul pocketbikeurilor de provenienta chinezeasca sunt facute majoritatea la scara redusa si e foarte greu de gasit piese de schimb. din experienta mea, problema cu moto chinezesti nu este neaparat fiabilitatea cat faptul ca nu sunt proiectate cum trebuie. un chinez care vrea sa faca niste bani gaseste un furnizor de telescoape, unul de frane, unul de motoare, etc, dupa care face o strutocamila de cadru unde sa se pupe toate piesele. nu au ciclistica, ergonomie, etc. eu as lua un malaguti grizzly ten sau twelve in functie de inaltimea copilului, e italian, e 2t, se gasesc piese usor, are motor franco morini care e pe zeci de scutere, deci si mecanici se gasesc. costa undeva intre 400 si 800 de eur sau o yamaha pw.mai departe depinde de copil. daca vrea sa se plimbe ocazional si la viteze relativ mici exista si la yamaha si la kawasaki variante ttr si klx de 50 si 110. sau crfurile de la honda.sut 4t, au telescoape firave, frane pe tamburi unele si cutii semiautomate. daca se doreste un mers un pic mai sportiv sx 50 pt inceput dupa sx65 de la ktm. sau variantele tc de la husq.