-
Număr conținut
154 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Arad
-
Carnet moto din
2005
-
Motocicleta
Moto Guzzi Q 1000
Informații profil
-
Motociclete detinute
Garelli (49 cmc), QingQi 125 (china), Kawa Kle 500
Luf's Achievements
Newbie (1/14)
-
Kawasaki KLE 500 - totul despre
topic a răspuns lui Luf în McKaganul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am avut kle (daca nu era desteptul ala cu dacia care s-a urcat pe mine mai aveam si acum) dar nu cu atatia km deci nu ma pot exprima. In schimb iti spun ce am patit eu. Eram intr-un magazin moto sa-mi iau o casca si stand de povesti cu proprietarii magazinului, pe care ii stiu de cand am intrat in lumea moto, apare un tip ca i s-a dus un semering la furca. Motorul merge brici si nu i-a facut nimic dar cu pierderea aia de ulei nu mai poate sa circule. Eu curios din fire il intreb cati km are de se lauda ca motorul merge bine si nu a facut nimic iar el imi spune ca are cam 76.000 dar il are de la aprox 30.000 si in afara de consumabile nu a schimbat nimic. Atunci mai curios ca si inainte intreb ce motor are si acum urmeaza faza tare ca era sa lesin imi spune ca are ceva scuter de 200 sau 250. Morala: daca ala are cu scuterul care e intr-un piston si cilindrea e pe jumate (sa nu mai punem ca a mers mai mult in oras) peste 75.000 km si nu are nimic la motor nu vad de ce ar avea kle-ul ala la 80.000, dar tot la fel o motocicleta poate sa fie defecta la 10.000. Depinde de proprietar. Oricum la 900 de euro eu zic ca e chilipir si fara setul ala de cutii. -
L-as vreau eu daca se poate
-
Makaveli imi pare rau pentru ce s-a intamplat, stiu si eu ce inseamna sa lucrezi mult la un motor si nu cred ca e careva care sa-i convina sa-si bata cineva joc de munca si efortul depus. Sper sa il poti repara cat mai repede.
-
cred ca vin si eu maine dar cu conserva
-
Unii invata din greseli, altii din greselile altora, iar altii nu invata niciodata si nici nu vor sa o faca( vor e scris bine sau se scrie cu cratima, Santen ajunta-ne!) P.S. Sa admiti ca ai gresit e o mare virtute!
-
UUUUUUUUUUUuuuuuu, Korben "singuru" cu "timpu" te uram
-
Salutare Sa va explic eu cum a fost: eu pe drumul cu prioritate, in localitate circulam regulamentar cand vine laba din stanga cu viteza si hop in mine din plin. Nevasta-mea e si acum la spital (daca totul e bine va iesi maine) dar va avea gips pe piciorul stang cel putin o saptamana (picior la care a avut ruptura de menisc acum un an), e plin de vanatai pe el si umflat cat erau inainte ambele picioare. Motocicleta are carene sparte, ghidon indoit si altele da fierul nu conteaza ci noi doi. Pantalonii sotiei sunt rupti (noroc ca am fost echipati si nu am fost in blugi ca acolo isi lasa pielea), casca zgariata, etc. Vineri mergem la urgenta, acolo ne face un control rapid la amandoi si ne lasa sa plecam acasa. Ajungem in Micalaca la cineva si dupa 10 minute lesina. Sunam la ambulanta, vin baietii si o duc din nou la spital. Acum surpriza: piciorul e zdrobit calumea nu cum se credea inainte si posibil sa apara ruptura de splina in 2 timpi (adica care nu se vede imediat) iar la fata era mai alba decat halatele doctorilor si isi tot dadea ochi peste cap. Tipul desi ziceau parintii lui ca sunt necajiti (financiar vorbind) avea ghiul si 2 lanturi dar nu munceste. In prima faza a avut doar 40 km/h la care politistul ii zice pai atunci nu trebuia sa pui frana doar sa deschizi un geam si te opreai. Apoi nu m-a vazut desi era noapte si aveam farul aprins si iar politistul ii zice ca nu trebuie sa ma vada ci sa opreaca ce de aia e semnul "Stop" acolo. Ne-am inteles vineri noaptea sa ma caute sambata cu o suma de bani (destul de mica dupa mine) si nu depun plangere, totul a fost ok, doar ca sambata nu mai da nici un semn de viata. Il sun eu sa-l anunt si pe el ca Noemi e tot la spital iar el imi zice merci si ca ne vedem luni. Nici vorba de bani sau sa o viziteze macar pe nevasta-mea asa ca gest. Acum m-am razgandit eu si maine cand ne vedem suma va fi una modificata substantial (voi schimba semnul din RON in E ca sa simta si el ca traieste). Maine e un nou capitol cand mergem la service sa verifica masina si motorul si tot maine il anunt de schimbarea semnului
-
Nu trebuie scos ca il anexam la Arad
-
JVC nu vreau sa te mint (nu sunt sigur) dar cred ca daca platesti amenda este ca si cum ai recunoaste ca ai gresit si atunci nu mai poti face nimic. Intereseazate si daca e asa atunci nu plati.
-
Se facura 320 de km (eu ca nenea Korben a facut 370) cei 250 dar a fost frumos. Circulatie putina, piesaje frumoase, vreme de tot felul de la ploaie de 5 minute torentiala la soare puternic. Concluzia: Romania e frumoasa dar nu prea avem sosele ca sa o putem vizita
-
E o alegere foarte buna daca vorbim despre cel vechi de 600 cmc, cel de 650 are consumul mai mare putin si nu stiu daca cei 3 cai in plus te ajuta plus ca pretul este mai ridicat. Un amic bun de al meu are cel de 600 si e tare incantat de el. Are peste 70.000 km e din vreo '91 da merge bine si fara fitze. Toata treaba e sa nimeresti unul care a fost intretinut.
-
Cred ca vreo 250.
-
TOPICUL RECENZIILOR
un topic a răspuns lui Luf în Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Modelul de motocicleta si anul de fabricatie - Kawasaki Kle 500 - 1991 (prima inmatriculare in 1992) Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? - 499 cmc 2 in linie / 50 cp (37 kw) @ 8.500 rpm / 45 Nm @ 6.500 rpm / 11.000 zona rosie Numarul de trepte - 6 In posesia mea din (luna si anul) : martie 2007 Nr. de kilometri la achizitie: 34.000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 53.800 (aproape 20.000 facuti de cand am luat-o) Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 98% asfalt - 2% off-road (2 drumuri forestiere scurte,vreo 35 km in total si cateva drumuri de tara neasfaltate) Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: cand mi-am comandat-o din Germania nici macar nu vazusem una live ci doar in poze dar cred ca a fost dragoste la prima vedere. imi parea inalta si puternica, numai buna pentru drumurile noastre. Este buna pentru oras datorita manevrabilitatii, stie si coclau desii eu nu practic si ce e foarte important pentru mine: stie touring destul de bine tinand cont ca e cea mai mica din clasa mijlocie. Greutatea la gol: 178 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 15 l / 3 l SAE 10W40 / 1.7 l Inaltimea seii: cred ca e 850 mm Dimensiunile rotilor: 90/90-21 54S fata / 130/80-17 65S spate Jantele - materialul de fabricatie: material nu stiu, are spite Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: furca telescopica, pe ulei, cursa 220 si diametrul de 41 mm Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: amortizor central, cursa 200 mm, reglaj ptr. pretensionarea arcului in 5 trepte Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard din aluminiu Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): saua pilotului este prea ingusta si insuficient de moale, la pasager este mai lata dar tot insuficient de moale, devine nasol dupa 150-200 km Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): kilometraj, turometru, martor neutral, martor presiune ulei, martor semnalizare s/d, martor faza lunga, martor temp apa Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electromotor/nu Ambreiajul si actionarea lui: multidisc, actionat prin cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): SAE 10W40, 10W50, 20W40 sau 20W50 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): lichid de racire Numarul de bujii pe cilindru: 1, NGK DR9EA Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): engine-bar si crash-bar-uri ptr. carene Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: standard cu cric lateral, se poate adauga cric central Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): usor de manevrat pe asfalt si stabila pana la o viteza de 150km/h Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): fata - disc 300 mm cu etriere cu 2 pistonase, spate - disc cu diametrul de 230mm cu etrier cu un pistonas Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? - destul de eficienta, pana acum nu am avut motive sa ma plang de frane Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) - raspunde bine atata timp cat motorul nu e subturat Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 16/44 dinti e standard, am incercat cu 17 si pentru aceiasi viteza aveam nevoie de 9-10% mai putine turatii dar nu mi-a placut plecarea de pe loc si am trecut inapoi la standard. Cand voi schimba kit-ul voi incerca un pinion spate de 42. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: putin peste 170 km/h pe ceas Consumul - urban / extern / mixt: 5-6 l/100 km mixt Puncte slabe ale motocicletei: Protectie slaba la vant, se poate achizitiona parbriz after-market, far slab remediat prin proiector montat aditional, saua ingusta si tare Puncte forte ale motocicletei: intretinere minima, ieftina, manevrabila, 6 trepte Ce v-a impresionat placut la motocicleta d-voastra?: faptul ca e perfecta pentru drumurile noastre, ca a fost bine intretinuta si nu isi tradeaza niciodata varsata Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. - nu-mi place ca e pe lant, cu pasager si bagaje cei 50 de cai oferiti de KLE imi sunt insuficienti. Cu toate acestea probabil KLE-ul va ramane in posesia mea pana la adanci batraneti fiind destul de simpla, si numai buna pentru drumuri scurte (sub 200 km) si oras.Am deja una mai mare, un Moto Guzzi Quota 1000. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor: pana acum nu am avut nevoie decat de consumabile (filtre, placute, kit lant, semeringuri furca) care se gasesc la Louis.de si de un cablu de kilometraj care s-a rupt, iar daca ma gandesc ca numai in Germania s-au vandut peste 10.000 de astfel de exemplare nu cred ca piesele sunt o problema.. Pana acum nu m-a lasat in drum si sper sa ramana asa.