Jump to content

McKagan

Membru
  • Posts

    274
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sus_ace

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bragadiru
  • Carnet moto din
    A1 in 2004, A in 2006
  • Motocicleta
    Honda XL 1000 Varadero '99
  • Numar Moto
    RO

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Piaggio SI, Yamaha TDR 125, Kawasaki KLE 500

Recent Profile Visitors

933 profile views

McKagan's Achievements

  1. Am vândut și ghetele. Topicul se poate închide. Mulțumesc!
  2. Am dat și cizmele Probiker. Au rămas doar ghetele RST.
  3. Au fost vândute armura și pantalonii Spool. Pretul la ghetele RST Scade la 320 RON.
  4. Costumul Jopa și geaca Buse s-au dat.
  5. Preturi noi: 1) Costum Jopa - 550 RON 2) Ghete RST - 350 RON 3) Geaca Buse-150 RON 4) Pantaloni Spool-80 RON 5) Cizme Probiker - 100 RON 6) Armura - 120 RON
  6. Actualizare de pret: 1) Costum Jopa - 600 RON 2) Ghete RST - 370 RON 3) Geaca Buse-170 RON 4) Pantaloni Spool-90 RON 5) Cizme Probiker - 120 RON 6) Armura - 130 RON
  7. Bună ziua, vând următoarele articole: 1) Costum Jopa Omega 2 - Pret 650 RON Costum geacă+pantaloni, căptușeală internă Polymesh, rezistentă la apă, respirabilă. Geaca și pantalonii dispun de mesadă termică detașabilă, fermoar scurt pentru legătură, buzunare ventilație, protecții umeri, coate, antebraț, coloană, genunchi. Mărimea costumului este L (estimez că merge pentru aproximativ 180-185 cm și 80-90 kg). Eu am 1,82 m și 100 kg, geaca îmi vine perfect, pantalonii îmi vin și ei perfect la lungime, dar sunt mici în talie (nu pot trage fermoarul până sus și nu îi pot închide cu capsa). Purtat aproximativ 1000 km, stare excelentă. 2) Ghete moto RST Stunt-X mărimea 44 - Pret 400 RON Noi-nouțe, purtate doar 100 km; Fabricați din microfibră la exterior; Membrană impermeabilă respirabilă SinAqua; Perforate pentru ventilație; Interior plasă; Închidere cu șiret și arici; Zone reflectorizante; Protecție gleznă; Întărituri călcâie și degete; Branțuri cu gel anti-bacterial; Suport gleznă din spumă cu memorie; Protecție schimbător. 3) Geacă Buse Touring Team- Pret 200 RON Protecții coate, antebrațe, umeri, coloană, mesadă termică detașabilă, fermoar lung pentru conectare cu pantaloni, buzunare ventilație, buzunare exterioare impermeabile, buzunar interior, mărime 3XL (58), potrivit pentru 1,85-1,95 m și 110-120 kg. 4) Pantaloni Spool textil - Pret 100 RON Mărime XL-54, potrivit pentru aprox. 180 cm și 80-85 kg kg, mesadă termică detașabilă, protecții ajustabile moi genunchi, buzunare pentru protectii șold, material antiderapant pe sezut, fermoar lung pentru conectare cu geaca. Prezintă o mică zgârietură pe partea dreaptă. 5) Cizme Probiker Scout - Pret 150 RON Mărimea 45, se strâng pe interior cu șiret și se închid cu barete cu arici pe exterior. Exterior piele, interior căptușeală textilă (100% polyester), întărite la vârf, călcâi, tibie, gambă și gleznă 6) Armură moto - Pret 150 RON Armură moto cu plasă, elastic, mărimea L. Protecții pentru torace, umeri, coate, antebrațe și coloană. Se închide cu fermoar și brâu. Mâneci cu benzi reglabile pentru fixarea cotierelor. Predare personală în Bragadiru/București cu probă. Telefon 0722 581 942 - Paul. Toate cele bune! Nu am reusit sa sterg ultimele poze, cele de sub telefon poate ma ajuta un moderator. Multumesc!
  8. Buna ziua, colegi. Am avut in trecut Varadero, dar de ceva timp am pus ochii pe TDM-ul de 900 si il iau in considerare ca potential viitor motor. Apelez la bunavointa dvs si intreb daca este vreun posesor de TDM 900 din Bucuresti dornic sa ma lase sa vad si eu utilajul? Si indraznesc sa intreb daca as putea si sa il calaresc putin sa imi fac o idee. Poate cat inca mai este vremea buna:-) Multumesc mult si scuze pentru cutezanta
  9. Am o intrebare, nu stiu cat de stupida vi se pare: credeti ca aripioarele de la jonctiunea dintre carena si radiator (cele evidentiate in poza) au vreun rol la aerodinamica motocicletei sau doar unul estetic? Eu am luat motocicleta fara acele aripioare, si intre carena si radiator e un spatiu cat sa bagi degetul, apoi "crapatura" aceea intra sub rezervor, ma gandeam ca poate acestea au rolul de a devia aerul sa nu intre sub rezervor si astfel sa imbunatateasca aerodinamica. Poate gandesc prostii, astept si parerile voastre. Mersi @memyselfandI, cred ca mai bine intrebi pe sectiunea de SERVICE, acolo sunt baietii priceputi:)
  10. Multumesc, pana la urma am pus un filtru cu teava de 10, sper sa fie ok, timpul va spune. Problema este ca distAnta dintre rezrvor si pompa este foarte mica , iar filtrul destul de mare, deci nu am avut loc sa il pozitionez normal, "in cadere" dinspre rezervor spre pompa, si astfel am pus un furtun mai lung care urca deasupra canalei rezervorului intra in filtru si apoi coboara spre pompa. Filtrul este in permanenta plin pe jumatate. Dupa mintea mea pompa isi trage benzona cat are nevoie. Credeti ca se forteaza pompa daca este diferenta de nivel intre rezervor si filtru?
  11. Nu am reusit sa gasesc filtru de 12 mm. Am cautat si in Vitan cam la toate magazinele. Nu stau sa imi iau de pe ebay asa ca pana la urma o sa ii pun un filtru de 10 mm. Sper sa nu fie o problema cu debitul necesar pompei.
  12. O prostie sistemul asta CBS (parerea mea)... mult prea complex, prea multe furtune si supape, regulatoare de presiune etc. O complicatie inutila. Stie cineva daca se poate anula ?:-) il am si eu pe varadero
  13. Dupa ce am curatat pompa si rezervorul, caut un filtru pe care sa il montez intermediar intre acestea doua, dupa cum am spus in postul anterior. Problema este ca furtunul dintre rezervor si turul pompei are diametru interior 12 mm!!! Unde pot gasi un filtru cu tevi asa groase, ca am tot cautat. D-abia am gasit de 10. Daca stiti unde pot gasi, astept niste informatii. Multumesc, toate cele bune!
  14. Salut, ca sa nu deschid un topic nou postez intr-un topic vechi initat tot de mine. Am rugamintea sa imi raspundeti la urmatoarea intrebare: se poate monta la o motocicleta pe injectie (este vorba de Varadero 1000) filtru de benzina intre rezervor si pompa de benzina? Daca da, din care ar fi recomandat: cu decantor sau din acela cu hartie? Exista posibilitatea sa nu mai fie asigurat un debit suficient catre pompa in cazul montarii unui filtru? Intreb aceasta deoarece tocmai am desfacut pompa de benzina de la motocicleta mea si am gasit foarte multa mizerie inanuntru (praf, rugina, pilitura de fier cred-ceva caramiziu), iar sita din pompa era plina de impuritati. Dupa ce am suflat cu niste aer comprimat si am sters totul era aproape ca nou. Am citit pe un forum ca in pompele de benzina ar exista doua filtre, unul de joasa presiune (cel curatat de mine), aflat la intrarea in pompa pe partea cu rezervorul si unul de inalta presiune la iesirea din pompa spre rampa de injectie (care nu este accesibil). Acum nu stiu daca si la mine exista acest filtru. La ce am vazut, nu as vrea sa mai merg cu ea fara sa ii pun un filtru exterior inainte de pompa. Poate o pricina pentru atata mizerie stransa ar putea fi si rezervorul pe care ar trebui sa il curat. Astept parerile/sfaturile voastre sa stiu ce este de facut. Multumesc, sa aveti parte numai de bine !
×
×
  • Create New...