Sari la conținut

McKagan

Membru
  • Număr conținut

    290
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sus_ace

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bragadiru
  • Carnet moto din
    A1 in 2004, A in 2006
  • Motocicleta
    Honda XL 1000 Varadero '99
  • Numar Moto
    RO

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Piaggio SI, Yamaha TDR 125, Kawasaki KLE 500, Honda Varadero 1000 PGM-FI

Vizitatori Recenți Profil

1.326 citiri profil

McKagan's Achievements

  1. Vand Honda XL 1000 Varadero, model SD01 pe carburator, an fabricatie 1999. In prezent are aproape 85000 km, in crestere. Sunt primul proprietar in tara, din septembrie 2019. Motocicleta a fost adusa din Germania de Marcel (motologistic pe forum). Cand am primit-o avea 76000 km. Asadar, am facut cam 2000 km/an, nu am mult timp de plimbari. ITP valabil pana pe 29 Septembrie 2025. RCA valabil pana pe 19 septembrie 2024. Se ofera certificat fiscal la vanzare. Kit-ul de lant si regulator tensiune MOSFET schimbate la 77000 km (august 2020). In octombrie 2021 (80000 km) au fost schimbate: - Cauciucuri Pirelli Scorpion Trail 2 - Kit ambreiaj - Rulmenti jug Simeringuri furca si ulei schimbate la 84000 km (octombrie 2023). Ultima revizie facuta in martie 2024 (84500 km): ulei+filtru ulei, filtru aer, lichid racire, lichid frana. Dotari: - Set 3 genti originale Honda + suporturi genti originale - Crashbar - Cric central - Extensie talpa cric lateral - Sa retapitata - Parbriz inalt (detin si parbrizul original) - Tobe sport BSM omologate cu db-killer detasabil (actele de certificare a omologarii m-au costat 20 eur). Am si tobele originale - Proiectoare LED montate pe crashbar - Buton avarii - Priza dubla USB QC cu voltmetru - Priza clasica bricheta - 2 cabluri USB - Manere incalzite - Sistem blocare acceleratie (“pilot automat”-throttle lock) - Suport telefon - Arcuri furca progresive Wilbers - Capace furca cu surub de reglaj pretensionare arcuri - Amortizor spate Shock Factory (productie Franta), cu reglaj complet: pretensionare arc (din piulita-cheie inclusa), compresie si detensie din rotita cu 48 click-uri (montat la 80000 km – octombrie 2021) - Indicator benzina digital LSK Electronics, cu senzor de presiune hidrostatica montat in exterior (nicio modificare in rezervor) Valoarea accesoriilor montate de mine este de aprox. 600 eur. Motocicleta merge bine, este ingrijta cu atentie. Pret: 3600 eur usor negociabil. Paul: 0722 581 942 Locatie: Bragadiru (Ilfov) Am uitat sa pun VIN-ul motocicletei in postarea initiala, daca e cineva interesat sa verifice (de ex. pe RAR): JH2SD01A0XM002541
  2. Am montat eu pe Varadero al meu si e foarte bun. Din punctul meu de vedere, merita investitia.
  3. @Andrei818 Salut. Chiar daca sunt doi ani de cand nu s-a mai postat pe topic, daca mai esti interesat de indicator de nivel pt benzina, poti folosi asa ceva: https://www.lskelectronics.com/store/Hydrostatic-Pressure-Fuel-Gauges-c32903542 Nu trebuie facuta nicio modificare la rezervor, totul se monteaza in exterior, fiind vorba despre un senzor de presiune hidrostatic. Nu iti va functiona daca ai pompa de benzina in rezervor, desi nu cred ca e cazul la modelul tau. Succes!
  4. Buna seara. E cam din scurt dar totusi intreb: e cineva interesat de o tura maine? Nu m-am gandit la un traseu exact. Traseul aproximativ ar fi : Bucuresti (plecat dimineata, in jur de 8 ) - Targoviste - Rucar - Dambovicioara - Ciocanu - Sirnea - Pestera - Magura - Zarnesti -Brasov cu retur pe Cheia. Nu stiu cat de practicabil este drumul Ciocanu - Magura, nu am mai fost pe acolo. Eu sunt cu o Honda Varadero 1000. Pot fi si alte variante de traseu. Mers linistit, legal. Daca sunt doritori, astept. Merci!
  5. Buna ziua, colegi. Am avut in trecut Varadero, dar de ceva timp am pus ochii pe TDM-ul de 900 si il iau in considerare ca potential viitor motor. Apelez la bunavointa dvs si intreb daca este vreun posesor de TDM 900 din Bucuresti dornic sa ma lase sa vad si eu utilajul? Si indraznesc sa intreb daca as putea si sa il calaresc putin sa imi fac o idee. Poate cat inca mai este vremea buna:-) Multumesc mult si scuze pentru cutezanta
  6. Am o intrebare, nu stiu cat de stupida vi se pare: credeti ca aripioarele de la jonctiunea dintre carena si radiator (cele evidentiate in poza) au vreun rol la aerodinamica motocicletei sau doar unul estetic? Eu am luat motocicleta fara acele aripioare, si intre carena si radiator e un spatiu cat sa bagi degetul, apoi "crapatura" aceea intra sub rezervor, ma gandeam ca poate acestea au rolul de a devia aerul sa nu intre sub rezervor si astfel sa imbunatateasca aerodinamica. Poate gandesc prostii, astept si parerile voastre. Mersi @memyselfandI, cred ca mai bine intrebi pe sectiunea de SERVICE, acolo sunt baietii priceputi:)
  7. Multumesc, pana la urma am pus un filtru cu teava de 10, sper sa fie ok, timpul va spune. Problema este ca distAnta dintre rezrvor si pompa este foarte mica , iar filtrul destul de mare, deci nu am avut loc sa il pozitionez normal, "in cadere" dinspre rezervor spre pompa, si astfel am pus un furtun mai lung care urca deasupra canalei rezervorului intra in filtru si apoi coboara spre pompa. Filtrul este in permanenta plin pe jumatate. Dupa mintea mea pompa isi trage benzona cat are nevoie. Credeti ca se forteaza pompa daca este diferenta de nivel intre rezervor si filtru?
  8. Nu am reusit sa gasesc filtru de 12 mm. Am cautat si in Vitan cam la toate magazinele. Nu stau sa imi iau de pe ebay asa ca pana la urma o sa ii pun un filtru de 10 mm. Sper sa nu fie o problema cu debitul necesar pompei.
  9. O prostie sistemul asta CBS (parerea mea)... mult prea complex, prea multe furtune si supape, regulatoare de presiune etc. O complicatie inutila. Stie cineva daca se poate anula ?:-) il am si eu pe varadero
  10. Dupa ce am curatat pompa si rezervorul, caut un filtru pe care sa il montez intermediar intre acestea doua, dupa cum am spus in postul anterior. Problema este ca furtunul dintre rezervor si turul pompei are diametru interior 12 mm!!! Unde pot gasi un filtru cu tevi asa groase, ca am tot cautat. D-abia am gasit de 10. Daca stiti unde pot gasi, astept niste informatii. Multumesc, toate cele bune!
  11. Salut, ca sa nu deschid un topic nou postez intr-un topic vechi initat tot de mine. Am rugamintea sa imi raspundeti la urmatoarea intrebare: se poate monta la o motocicleta pe injectie (este vorba de Varadero 1000) filtru de benzina intre rezervor si pompa de benzina? Daca da, din care ar fi recomandat: cu decantor sau din acela cu hartie? Exista posibilitatea sa nu mai fie asigurat un debit suficient catre pompa in cazul montarii unui filtru? Intreb aceasta deoarece tocmai am desfacut pompa de benzina de la motocicleta mea si am gasit foarte multa mizerie inanuntru (praf, rugina, pilitura de fier cred-ceva caramiziu), iar sita din pompa era plina de impuritati. Dupa ce am suflat cu niste aer comprimat si am sters totul era aproape ca nou. Am citit pe un forum ca in pompele de benzina ar exista doua filtre, unul de joasa presiune (cel curatat de mine), aflat la intrarea in pompa pe partea cu rezervorul si unul de inalta presiune la iesirea din pompa spre rampa de injectie (care nu este accesibil). Acum nu stiu daca si la mine exista acest filtru. La ce am vazut, nu as vrea sa mai merg cu ea fara sa ii pun un filtru exterior inainte de pompa. Poate o pricina pentru atata mizerie stransa ar putea fi si rezervorul pe care ar trebui sa il curat. Astept parerile/sfaturile voastre sa stiu ce este de facut. Multumesc, sa aveti parte numai de bine !
  12. Salut, vezi aici: /index.php?/topic/182340-honda-xl-1000v-varadero/?p=3571421
  13. Salut, a schimbat cineva lichidul de frana? Am vazut in cartea tehnica ca e destul de anevoios. Cam ce cantitate de lichid este necesara in total? Mersi
×
×
  • Creează nouă...