Jump to content

twbro54l

Membru
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    România
  • Carnet moto din
    A2
  • Motocicleta
    Yamaha Virago 535

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Virago 535

twbro54l's Achievements

  1. Teoretic vorbind, dacă i-am tăiat și plusul și masa, motorul nu ar trebui să “învârtă” sau să “perceapă” că este în viteză? Dacă îl pun pe cadru, ceea ce urmează să fac sâmbătă, el ar trebui să dea scânteie/pornească. Nu? Post sus.. Mulțumesc mult că ai stat să îți “freci” nervii cu mine! Apreciez
  2. Nu le-am conectat la capătul comun. Am măsurat bobinele și fișele să văd câți kOhm au.. Bobinele vin prinse de capul cilindrului 2, de asta cred că fac masă pe motor. Am verificat siguranțele, toate sunt bune (le-am și înlocuit)..
  3. Nu m-am referit la bobina “pick-up” ci la una din cele 2 mufe ce vin din TCI care se conectează la câte o bobină de inducție.. Dacă trebuia să măsor în curent alternativ, asta nu am știut. Nu ai de ce să te scuzi. Statorul are 3 fire, toate fiind albe, link-ul pe care ți l-am trimis este exact ce am acum pe motor. La fel și cu bobina “pick-up”, are un fir gri și unul negru, m-am corectat când am zis că este alb..
  4. În poză firul este gri. S-a “mătuit” culoare de pe el (am desfășurat cămașa).. Firele statorului chiar sunt albe. Ele trec printr-o cămașă de material gri “textil”. https://www.unimotors.ro/Stator-Yamaha-XV535-Virago-87-00-Electrosport_p_9888.html
  5. Scuze din nou. Firul este gri. Când măsor 5 mă folosesc de 6 ca “masă”?
  6. Nu 2 pick-up. Unul singur! Eu cred că am explicat prost. Motorul “original” avea doar un pick-up. Motorul Ăsta “nou” pe care l-am pus acum avea 2 așa că am luat capacul statorului de pe motorul “original” ce conține doar un pick-up și l-am pus pe motorul “nou” care acum are doar un pick-up, așa am făcut și cu volanta. http://yamaha-virago.blogspot.com/2018/10/tci-assy.html?m=1
  7. Nu l-am conectat invers. Am verificat de aproape N ori, crede-mă că nu-i dau de cap. Parcă îl are le Aghiuță în ea edit: am trimis o poza mai sus cu 2 mufe
  8. Nu e legat nimic invers.. Am postat poză cu TCI.. O poză relativ mai bună cu firele Bobinele erau prinse pe motor dar le-am legat și cu fir dar tot nu are scânteie. Am încercat și cu alte bobine, dar tot nimic.. Dar, cumva trebuiesc conectate și astea 2 mufe la carburatoare ca să poată da scânteie?
  9. Uite asta am eu pe motorul vechi, https://www.motorparts-online.com/en/yamaha/xv-535-virago/1987-1995/pickup-coil/201433804 Da, motorul a mers până mi s-a rupt ambreiajul de la Electromotor în mers și a ajuns Șpan în motor. Nu s-a făcut nici-o țigănie Astea sunt cele 2 fire ce vin de la TCI Ăsta e TCI cu toate modulele/releul
  10. Da. Dar eu am mutat volanta și bobina cititor de pe motorul vechi (cel nefunctional) pe ăsta. Bobina cititor are doar 2 fire. Unul alb și unul negru
  11. Am făcut comparație între volante și nu este nici-o diferență în afara poziției magnetului de pe volantă. Chiar dacă și ar fi o diferență, scânteie ar trebui să dea.. Am măsurat voltajul (DC) direct pe una din mufele unei bobine și are 0.15V când nu dau la Electromotor și între 2-4 volți când dau. Volanta are doar un canal de până
  12. Nu diferă absolut nimic în afară de poziția magneților de pe rotor și de poziția cititorului (unul lipsă) Practic am mutat capacul statorului ce conține piesele de pe motorul vechi și rotorul, pentru pornire. Motorul cu 2 cititoare pe care îl pun acum avea 4 fire: roșu, verde, maro și albastru. Ce am încercuit e ceea ce lipsește la capacul ăsta, un cititor motorul meu este din 1995 și ăsta cu care îl înlocuiesc este un an mai vechi, dat și faptul pentru care ăsta are 2 cititoare și rotorul diferit. Undeva pe net scria că ar trebuii să funcționeze atât timp cât am TCI potrivit și un cititor cu volanta potrivită
×
×
  • Create New...