Astăzi am decis să verific compresia la viroaga mea veche. Cilindrul 1, 0 Bari. Cilindrul 2, 7,5/8 Bari.
Concluzia? S-a slăbit șurubul axului cu came și mi-a rupt locul cheiței! Acum când am băgat lanterna prin cilindru (încă nu l-am demontat) nu am văzut nimic spart și nimic rupt sau semne pe piston. Eu deja am înlocuit axul fiindcă unul la mână era rupt, și doi, era atât de uzat încât mă tăia/agăța la Colțuri (asta am văzut după ce l-am dat jos) și acum urmează să pun distribuția, dar întrebarea mea este următoarea. Este posibil să scot așa compresie mică pe cilindrul 2 datorită faptului că eu am umblat la supape și le-am mai strâns? Sau să fie și axul ăsta uzat? Nu am verificat acum supapele să știu valorile lor dar înainte le-am făcut la 0.13mm evacuare și 0.8mm admisie.