Sari la conținut

twbro54l

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    România
  • Carnet moto din
    A2
  • Motocicleta
    Yamaha Virago 535

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Virago 535

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

twbro54l's Achievements

  1. Scoate fiecare mufă de la alimentare și verifică-le, este posibil să ai un contact imperfect exact la alimentare.
  2. Scuze 0.08mm.. Nu mai puteam edita! Am pus și distribuția, pe cilindrul cu daună scot 7 Bari (față) și pe celălalt 7.5 Bari (spate). Asta în contextul în care eu am o-ringurile plesnite capacelor de la supape și nici garnitură nu am la ele (încă). Asta înseamnă că am supapele reglate în parametri, nu? (Încă nu am verificat cu lera, valorile supapelor dat fiind faptul că în 30 de minute plec la serviciu ) Am rezolvat. Motorul pornește la sfert și nu are nici-o problemă în afară de câteva Garnituri și o-ringuri care trebuie înlocuite. A scos fum albastru primele 20 de minute datorită faptului că a mers pe un piston cu compresia 0 și supapele deschise (mă mir că nu a bubuit pistonul/supapele, posibil să fie motorul fără interferență). La concluzia asta am ajuns.
  3. Astăzi am decis să verific compresia la viroaga mea veche. Cilindrul 1, 0 Bari. Cilindrul 2, 7,5/8 Bari. Concluzia? S-a slăbit șurubul axului cu came și mi-a rupt locul cheiței! Acum când am băgat lanterna prin cilindru (încă nu l-am demontat) nu am văzut nimic spart și nimic rupt sau semne pe piston. Eu deja am înlocuit axul fiindcă unul la mână era rupt, și doi, era atât de uzat încât mă tăia/agăța la Colțuri (asta am văzut după ce l-am dat jos) și acum urmează să pun distribuția, dar întrebarea mea este următoarea. Este posibil să scot așa compresie mică pe cilindrul 2 datorită faptului că eu am umblat la supape și le-am mai strâns? Sau să fie și axul ăsta uzat? Nu am verificat acum supapele să știu valorile lor dar înainte le-am făcut la 0.13mm evacuare și 0.8mm admisie.
  4. Teoretic vorbind, dacă i-am tăiat și plusul și masa, motorul nu ar trebui să “învârtă” sau să “perceapă” că este în viteză? Dacă îl pun pe cadru, ceea ce urmează să fac sâmbătă, el ar trebui să dea scânteie/pornească. Nu? Post sus.. Mulțumesc mult că ai stat să îți “freci” nervii cu mine! Apreciez
  5. Nu le-am conectat la capătul comun. Am măsurat bobinele și fișele să văd câți kOhm au.. Bobinele vin prinse de capul cilindrului 2, de asta cred că fac masă pe motor. Am verificat siguranțele, toate sunt bune (le-am și înlocuit)..
  6. Nu m-am referit la bobina “pick-up” ci la una din cele 2 mufe ce vin din TCI care se conectează la câte o bobină de inducție.. Dacă trebuia să măsor în curent alternativ, asta nu am știut. Nu ai de ce să te scuzi. Statorul are 3 fire, toate fiind albe, link-ul pe care ți l-am trimis este exact ce am acum pe motor. La fel și cu bobina “pick-up”, are un fir gri și unul negru, m-am corectat când am zis că este alb..
  7. În poză firul este gri. S-a “mătuit” culoare de pe el (am desfășurat cămașa).. Firele statorului chiar sunt albe. Ele trec printr-o cămașă de material gri “textil”. https://www.unimotors.ro/Stator-Yamaha-XV535-Virago-87-00-Electrosport_p_9888.html
  8. Scuze din nou. Firul este gri. Când măsor 5 mă folosesc de 6 ca “masă”?
  9. Nu 2 pick-up. Unul singur! Eu cred că am explicat prost. Motorul “original” avea doar un pick-up. Motorul Ăsta “nou” pe care l-am pus acum avea 2 așa că am luat capacul statorului de pe motorul “original” ce conține doar un pick-up și l-am pus pe motorul “nou” care acum are doar un pick-up, așa am făcut și cu volanta. http://yamaha-virago.blogspot.com/2018/10/tci-assy.html?m=1
  10. Nu l-am conectat invers. Am verificat de aproape N ori, crede-mă că nu-i dau de cap. Parcă îl are le Aghiuță în ea edit: am trimis o poza mai sus cu 2 mufe
  11. Nu e legat nimic invers.. Am postat poză cu TCI.. O poză relativ mai bună cu firele Bobinele erau prinse pe motor dar le-am legat și cu fir dar tot nu are scânteie. Am încercat și cu alte bobine, dar tot nimic.. Dar, cumva trebuiesc conectate și astea 2 mufe la carburatoare ca să poată da scânteie?
×
×
  • Creează nouă...