Sari la conținut

dragos11

Membru
  • Număr conținut

    128
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Targoviste
  • Motocicleta
    suzuki gs 500
  • Numar Moto
    xxx
  • Club
    xxx

dragos11's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ai facut chestia asta in service? Chiulasa ce avea de ai rectificat-o?
  2. Legat de distributie nu e greu sa o pui la punct exista semne pe axele cu came si jos pe aia care da scanteia . Nu e greu uita-te in manualul de reparatii si gasesti acolo un desen cum se pune la punct . La mine avea o bataie cand revenea la relanti ziceai ca bati cu ciocanu in chiulasa dar nu mereu . Daca acceleram nu avea nimic . Ulei pe la intinzator a inceput sa dea dupa ce l am desfacut sa ma uit la el . Nu am reusit sa ii fac nimic ca sa nu mai dea pe acolo . Probabil ca trebuia curatat bine de ulei dar nu prea ai cum . Cand descoperi ce are da niste detalii aici . Legat de joc la supape la fel se masoara in anumite pozitii dar daca zici ca intra lera de 1 ar cam trebui schimbate pastilele . Mare grija cum masori pt ca s ar putea sa ai surprize , adica sa nu masori bine si atunci nu mai inchide deloc supapa si nu stii ce are de nu mai merge .
  3. Lantul de distributie nu se regleaza . Intinzatorul se poate schimba e undeva la 30 euro ( nu prea poti sa il reglezi e pe principiul ceasurilor vechi pe care le intorceai si mergeau o perioada - are un arc in forma se spirala care impinge un fel de tija si asta impinge patina pe care merge lantu iar cand se duce arcul ala nu mai tine lantu intins) . El si cu patinele de pe lant mai pot intinde lantul dar din ce am vazut eu rar apar probleme la ele ( e aceeasi forta tot timpu nu e ca la lantul de transmisie el tre sa invinga forta arcurilor supapelor si atat). Jocurile la supape le poti masura fara sa dai motorul jos se da capacul la chiulasa jos exista un tabel in manualul de reparatii al gs -ului unde iti arata cum sa masori jocul la pastile ( e mai greu sa scoti pastila veche pentru in functie de ce scrie pe ea + ce masori cu lera intre pastila si axa cu came vezi ce iti da te uiti in tabel si comanzi noua pastila ). O pastila costa in jur de 10 euro ( eu am comandat la mymoto _ bucuresti) , dar iar nu e mare diferenta pentru ca jocul se mai regleaza si din presiunea de ulei . Oricum daca ai joc la tacheti se aud la turatii mici daca o accelerezi nu prea se mai aude . Oricum trebuie sa studiezi bine problema inainte pentru ca altfel o sa bagi o gramada de bani si nu rezolvi problema . Eu am schimbat si lantu de distributie eu am dat undeva la 300 de lei (romymoto sau asa ceva ) dar nu a avut niciun efect .
  4. Salut, Nu prea poti sa compari o moto din 1996 ( gandita prin '88 acum trebuie sa recunoastem ca nu s au schimbat multe de atunci) cu una dupa 2000 . Daca vrei sa nu dai prea multi bani poti sa iei dominator daca vrei sa ai o moto mai noua ia BMW . Pentru diferenta de bani pe care o dai sa stii ca nu e mare diferenta . BMW e mai confortabil la drum lung si are ABS . In rest nu e nicio diferenta cred chiar ca dominatorul e mai bun pe drumuri neasfaltate ( e mai subtire + roata fata mai mare ) . La consum sunt la fel ( am prieteni care au BMW si sub 5% nu au scos ) cei care spun ca consuma 3,5% ori nu spun adevarul ori au pinioanele schimbate ( stiu pe cineva care se tot lauda ca consuma putin dar uita sa spuna ca a schimbat pinioanele ) . Desi se tot lauda lumea ca BMW sunt fiabile nu sunt chiar asa . Poti sa te trezesti cu radiatorul spart chiar si de la o piatra sarita in mers . Garnitura de la pompa de apa cedeaza destul de des , daca umbli la tobe cele pe injectie nu mai merg ( nu mai sta la relanti si porneste foarte greu pentru ca sonda lamda nu mai da informatii corecte )si alte chestii .Daca vrei ceva mai mult enduro BMW are prea multe chestii care se pot strica in cazul in care cazi cu ea . Are o piesa electronica ( nu stiu exact ori aprinderea ori incarcarea ) chiar in fata jos plus furtune de apa ,rezervor din plastic pus pe laterala si alte chestii . Eu am dominator si nu am avut probleme cu el (chiar unu din 96) , face aceleasi lucururi ca si BMW doar ca la un cost de achizitie mult mai mic.
  5. Inca un plus la Suzuki : amortizor central pe spate fata de 2 amortizoare la honda
  6. Atunci de ce anumite persoane vand gs pe injectie ? Eu am zis de injectie pentru ca am vazut ca anumite persoane vand GS pe injectie . Oricum merge si cu carburatoare doar ca injectia te scuteste de sincronizat si alte chestii care pe la noi nu prea se fac cum trebuie .
  7. Salut , Ma intereseaza si pe mine care este consumul la Bandit . Ma refer la mers la drum lung eventual cu pasager si ceva bagaje nu prin oras .
  8. Honda e honda pana la consum . Daca ai bani si nu ai ce face cu ei ia honda daca nu ia suzuki . Eu am avut si suzuki si honda . Am avut hornet pe care l am dat dupa cateva luni pentru ca avea consum cam mare si avea rezervorul prea mic . Ma uitam numai dupa PECO pe drum . Acum am un dominator pe care il vand si pe asta tot pentru consum . Are prea mare consumul pentru ce ofera . Urmatoarea moto cred ca va fi un gs dupa 2003 si daca imi permit poate unul carenat si pe injectie.
  9. Fiecare face cum vrea pana la urma doar ca in cazul in care nu porneste nu mai stai sa te stresezi ca nu porneste din cauza distribuitei in cazul in care o montezi cum scrie in manual cauti problema in alta parte . Mesaj completat Vine cineva la intrunirea de la Paulesti (Ploiesti) ?
  10. In ce sens adica ce simptome are cand e reglata gresit ? Oricum abia am facut rost de tabla de inox de 0.12mm ca lera cu 0.12mm nu prea am gasit .
  11. Mersi pt raspuns. Mesaj completat Apropo de jocul la supape . Cat trebuie sa fie ? 0.1mm - admisie si 0.12mm evacuare ?
  12. Lantul cate zale trebuie sa aiba ? Am intalnit pareri diferite adica ori 110 ori 108 . Ma refer la modelul din 96 . Rezervorul are 16 litri cu tot cu rezerva ? Eu am bagat in al meu 17l .
  13. Asta am gasit eu la Motodiscount cred ca sunt D.I.D: pt model 1996 este recomandat pinion 15/46 si lant 108 520VM -433ron 4-5zile sau lant pinion 15/46 EK 520SRX 112ZALE(trebuie scos 4zale) 450ron pe stoc Poti sa vb cu el pe mess : motodiscount@yahoo.com
  14. Crashbar-ul cum vrei sa ti-l faci ? In genu cum am pus eu pozele sau altfel ?
×
×
  • Creează nouă...