Sari la conținut

Razvan1210

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Razvan1210's Achievements

  1. Multumesc! Apreciez feedback ul! In primul rand tin sa mentionez ca nu am pregatire formala de mecanic.Imi place si o fac strict pentru mine.Am inceput cu masina pe care o am.Accord cl9 type s.Practic am reinviat o din morti.A durat un an si a costat multi bani dar...merita.Mesteritul si procesul de invatare pentru mine sunt parte din distractie.Da,mai sunt si de astia! Cand vine vorba de motociclism nu stiu mai nimic.M am incurcat in termeni si toate cele,adevarat. Sunt la inceput.Vreau sa invat.Eu nu stiu cu ce se mananca motociclismul,mai ales enduro.Exclus sa ma dau competitiv,inca.Poate candva....Cu siguranta daca o fac va fi cu o motocicleta noua. Eu stau la tara.Km si km de padure si drumuri de tara.Pe aici in special vreau sa ma dau.As vrea si sa o inscriu.Am vazut destule crf uri de 250 inscrise de vanzare,de exemplu. Am 65 de kg.De asta vreau ceva usor.De 600 sau mai mari exclus. V as da o bere pentru raspunsul asta,sincer.Asta e genul de raspuns pe care il doream si il asteptam.Scurt istoric de la fiecare producator,modele si ani.Sper sa ramana topicul sa vada si alte persoane.Cand esti cu caș la gura e mai greu sa te decizi.Acum fac si e disticntia intre enduro si motocross.De motocross nu mi trebuie.Sunt slabut,65 kg.Ceva greu de peste 400 iar nu vreau.Maresc putin bugetul initial de achizitie sa iau ceva intr o stare mai buna si dupa vad ce e de facut. Nu ma mai limitez doar la japonezi.M am tot uitat la piese si nu e mare diferenta intre ktm si yamaha sau honda.
  2. E un brand Premium cand vine vorba de achizitie initiala si piese.Ce vinde Eneos e si grea.147 kg. de la 109 la 147 e diferenta mare. Mersi de sfat.Ma uitam azi dupa diverse piese la diferite modele si asa e.Are logica' brand european,piese europene.Nu ma dau in vant dupa diferente de performanta neaparat.Plus ca vreau sa invat,pe doua roti sunt la inceput.Imi trebuie ceva manevrabil,fiabil cu performanta decenta.
  3. Ktm nu vreau. Acuma ma uitam.2 de vanzare la noi.Sunt rare.deci adio dezmembrari.din state e scump transportul.Mersi Asta e doar investitia initiala sa ma pot da cu el.In timp mai investesc incetisor si la partea estetica.Cand ma hotarasc ce sa iau si gasesc ceva pe placu meu revin.
  4. Mersi. Deci imi sugerezi ceva dual sport. Problema cu astea e ca sunt grele in comparatie cu ceva enduro.Am uitat sa mentionez asta.O sa iau in calcul. Xr imi face cu ochiul. Acum sa ma intorc la intrebarea initiala.E o diferenta intre producatori la cat de greu sau usor se gasesc piesele? La honda mea pe 4 roti imi cresc peri albi cand caut piese oem noi.
  5. Salutare! Dupa cum spune si titlul sunt in cautare unei motociclete de enduro sub 2000 ca pret initial(poate fi si defecta) pe care sa o refac cap coada.Un buget de aprox 1000-1500 pentru piese. Am experienta ca mecanic la masini si am scule.De mult mi am dorit un motor de enduro ca proiect la care sa lucrez eu personal.Nimic nu se compara cu ceva facut de tine personal la care ai pus suflet. Vreau ceva de 250 4t sau mai mare.Un motor care imi permite sa cresc impreuna cu el. Cel mai mult ma intereseaza fiabilitatea si pretul pieselor,plenitudinea si usurinta cu care se obtin aceste piese.Nu vreau sa astept saptamani dupa ele. Faptul ca necesita intretinere mai ampla nu conteaza asa mult pentru mine. Candidatii sunt honda crf 250,yamaha yzf 250 si alegerea inimii husaberg fe 450 sau 600.Imi place mult opera suedezilor,cat de compacte sunt si unice.Desi am auzit ca nu sunt tocmai fiabile si judecand dupa pretul initial nici ieftine la intretinere. Cei care ati avut mai multe marci ce imi sugerati? as vrea experiente personale.Puteti sugera si alte marci,doar sa nu fie chinezesti. Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...