Jump to content

mircea.cazachevici

Super Membru
  • Content Count

    1,202
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About mircea.cazachevici

  • Rank
    asds

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti-Buzau
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Transalp 400,Husaberg 250

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki GPZ 400, Husqvarna TE610, KTM EXC 250, Husqvarna WR250

Recent Profile Visitors

1,715 profile views
  1. Vand Husaberg TE250 2011, inmatriculat. Pret: 2990 euro, negociabil in limita bunului simt. Locatie: Popesti-Leordeni Tel: 0722.233.533 Aflat in posesia mea de 5 ani (februarie 2016). Folosit la hard enduro, pregatit pentru hard enduro. Nu am fost niciodata adeptul pacalirii clientului, asa ca ce vedeti aia e, nu am ascuns nimic in spatele unor stickere frumoase. Plusuri: Inmatriculat (fara fiscal, se pare ca fiscalul a ramas agatat undeva pe la un om prin Rasnov, al carui telefon il am. Eu nu m-am chinuit sa il trec pe numele meu, mi-a f
  2. Sunt OK, am 2 bluze din astea, le folosesc pe dedesubtul bluzei de enduro. Chiar protejeaza, si de frig si de caldura excesiva. Vara la 40 grade sau toamna pe la 2-3 grade pe sub geaca direct, cand transpiri si apoi te usuci la viteza, te protejeaza mult mai mult decat un amarat de tricou care s-ar lipi de piele si ti-ar fi frig. Apropos , toti enduristii poarta asa ceva, nu sunt singurul.
  3. Ai intrat pe subtopicul gresit, aici iti raspund enduro-tourerii. Tu vrei hard-enduro. Da-ne mai multe detalii, totusi. Vrei EXC 150, adica TPI? Ce buget poti pune la bataie pentru motor? Ce experienta ai in hard? Ai avut un 85, probabil un EXC 85. Asta e motor de copii, asta inseamna ca ai 14-15 ani? Abia te-ai apucat de enduro? Daca am dreptate, parerea mea este sa te uiti dupa un Freeride 250R de la KTM. E relativ uor, sub 100kg, seaua mai joasa decat la un motor normal de hard-enduro. Motorul e OK, nu rupe ca un 2T normal (nu are power valve, cei de la KTM
  4. Dupa ce ti-l repari, incearca sa pastrezi pornirea la buton doar pentru situatii cu adevarat dificile, altfel o faci praf iar in cateva iesiri. Si o informatie de acum cativa ani, mai descoperisera cei de la masterbike.ro o chestie, ca daca schimbi periodic bucsele in care se sprijina bendixul, el cedeaza mult mai greu. Da-le un telefon, vorbeste cu mecanicul lor si vezi daca e adevarata informatia, sa nu confund eu bucsele. Personal, am luat motorul meu cu electromotorul dat jos, si nici nu m-am chinuit vreodata sa pun. Nu te ajuta foarte mult, iar cele 4-5 kg cat fac bateria si ele
  5. Stai, ti-ai luat EXC din 2012 si nu stii inca de faptul arhicunoscut ca exc-urile 2T pana in 2017 au avut probleme majore la electric starter? E arhicunoscut, de obicei e bendixul de vina. Si, de obicei, nu tine prea mult. Dai 100 euro pe un bendix nou, il folosesti la 100 de porniri, apoi il arunci si cumperi altul. 1 euro pornirea. Uita-te aici, minutul 3,35. Daca il fortezi cu mana si el se da peste cap in sarcina, e clar: electromotorul actioneaza, dar bendixul stricat nu transmite miscarea la motor.
  6. https://www.cyclepedia.com/yamaha-motorcycle-atv-model-year-identification/ Site-ul asta spune ca daca ai in componenta VIN-ului un L4, atunci e 2014.
  7. Nu e adevarat, poti gasi in bani relativ putini o motocicleta decenta, doar sa cauti in marcile de nisa. Uite, una ca asta am vandut si eu acum cativa ani. La fel, inmatriculata la politie, street legal, si destul de OK pentru hard enduro. https://www.olx.ro/oferta/husqvarna-wr-300-2t-IDdOzGa.html Pot sa spun ca e o motocicleta fiabila, din epoca cand Husqvarna erau detiniti de BMW. La amortizore nu se descurca ea excelent, adica atunci cand mergeam in gasca prin padure, eu ramaneam tot timpul ultimul, nu puteam sa prind aceeasi viteza ca si cei cu KTM-uri, din cauza ca a
  8. Cred ca e mai grav... H7, astea nu erau de dinainte de 2004? Undeva 1991-2002? Aia e epoca in care era detinuta de Gilera. Deci......nasol, cauti la dezmembrari. Sau gasesti un dealer de scutere Gilera, Piagio, si il intrebi daca poate aduce la comanda si Husqvarna din perioada respectiva. Sau ebay.....
  9. Corect. Eram la inceput de enduro. Si oare omul care intreaba nu o fi, la fel, la inceput? Totusi, uita-te pe video la urma de roata de pana acolo unde ajunsesem. Eu zic ca am incercat sa-i dau gaz, dar greutatea mare a TA-ului, plus anvelopa stradala doar pana acolo m-au dus. Apoi a ramas doar posibilitatea impins-ului. Si nu a fost doar portiunea aia, au mai fost inca cateva, de am ajuns epuizat si cu febra musculara la Lacul Vulturilor. Plus ca la un moment dat a trebuit sa desfac aripa fata, ca intrasem in noroi si efectiv se blocase roata de la noroiul dintre roata si aripa. Si
  10. Ca sa-ti raspund: da, am atins limitele Transalp-ului acum 10 ani. Am pastrat i Transalpul, cu care ma dau doar pe strada din ce in ce mai rar, dar am trecut la motociclete dedicate hard-enduro. Am fost pana la Lacul Vulturilor, am fost de cateva ori pe fosta Transalpina (drumul ala de piatra plin de gropi construit de nemti, inainte de a se asfalta). Am fost pe Strategica. Si, din toate astea, doar pe Transalpina s-a comportat relativ bine, Transalp-ul, a fost la inaltime si m-a scos la liman. Si tot dadeam cu scutul de pietre, nu vreau sa-mi inchipui cum se simte cu roata de 19 si suspe
  11. Imi pare rau pentru tine. Totusi, putem invata cate ceva din accidentul tau. 1. Viteza mica salveaza vieti. 2. Loud pipes don't save lives. Nu va mai puneti, oameni buni, duduitoare pe motoare, ca atrageti doar oprobiul celorlalti din trafic. Pana si mie mi se ridica parul pe spate cand intalnesc pe vreunul cu toba nesimtita. Ce bine ar fi daca in loc de tobe galagioase am circula toti mai cu atentie...
  12. Motul 800 e f bun, low smoke. Fumul e doar de la consumul de ulei. Vezi daca iti scade uleiul din cutie, sa nu-l manance pe ala. Exista un oring intre cutia de viteze si motor, cand e imbatranit asa face, baga ulei de cutie in motor si-l arde. Uite aici, reperul 31. https://ktm-parts.ro/content/6-spareparts-finder-ktm#year2016-type1000667851-model1000662750-diagram17218 Cat despre firicelul care-ti curge pe toba in jos, ala e de la faptul ca mergi foarte mult timp la turatii mici. La turatii mari, cand dai gaz, arde tot uleiul din amestec, dar la turatii mici ramane
  13. Yamaha WR250F OK KTM Freeride 250 e in 2T. Cel in 4T e Freeride 350. Si eu nu mi-as lua. E OK, motorul luat de pe EXC350, dar.......frane subdimensionate, amortizoare nu foarte performante. Poti face multe cu ea, e usurica, nu e de aruncat, insa nu e o motocicleta intreaga. E mai mult o motocicleta subdimensionata pentru femei. DRZ400 e din alta liga. Merge la un rally-raid, poate, unde-i dai gaz, dar nu merge la enduro pur. Nici de incepator nu merge, prea grea, prea butucanoasa XG Tricker, la fel, e o motocicleta de strada, subdimensionata si ea. Honda XR250 e veche, amor
  14. Sincer, nu cred ca se potriveste nici capacul de chiuloasa de la 250 la 300. Eu stiam ca se pot vinde kituri de trecere de la 250 la 300 care contineau cilindru, piston si capac. Si parca nu m-as lua dupa un anunt pe ebay care imi spune ca se potriveste, ci mai degraba dupa site-ul importatorului oficial KTM, care le are dupa coduri, si poti verifica. uite KTM 250/2005 https://ktm-parts.ro/content/6-spareparts-finder-ktm#year2005-type1000667851-model1000148203-diagram33132 Si uite si 300/2005 https://ktm-parts.ro/content/6-spareparts-finder-ktm#year2005-type1000667851-
  15. Da, scuze, am confundat eu modelele. Crf250x are vitezometru pe cablu. Nu electronic. https://www.crfsonly.com/reviews/flatland-odo-spacer/flatland-odo-spacer.php
×
×
  • Create New...