Jump to content

mircea.cazachevici

Super Membru
  • Content Count

    1,220
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About mircea.cazachevici

  • Rank
    asds

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti-Buzau
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Beta 300, Transalp 400

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki GPZ 400, Husqvarna TE610, KTM EXC 250, Husqvarna 250, Husaberg 250

Recent Profile Visitors

1,814 profile views
  1. Donez un HeatPad, l-am gasit prin pod. E de pe vremea cand visam ca pot sa merg si iarna cu motorul, l-am cumparat si nu l-am folosit niciodata. Are cam 20 x 30 cm. M-as bucura sa ajunga la cineva care chiar sa-l foloseasca pe vreme rece. M-as intrista sa ajunga la altcineva care a doua zi l-ar pune pe olx. Tel 0722.233.533, Bucuresti S-a dat deja, sa-i poarte noroc noului posesor.
  2. Mai bine zis bune jucarii, ca la frumusete nu vad ca exceleaza. Mie unul mi se par diforme, farul ala aduce a un fel de arlechin. Totusi, nu e cel mai urat model al lor. Unul efectiv hidos a fost lc4 supermoto. Un fel de barza.
  3. Hai sa-i dam un pic de credit lui SLG, el nu e racer, banuiesc. Atata timp cat vinde ceva si specifica absolut tot ce are (dot cauciuc, bataie roata), e un vanzator cinstit. Daca nu specifica bataia de la roata, da era o problema. Dar a spus de asta. Adevarul e ca l-am prins si eu acum cativa ani, incerca sa vanda rezonatoare de KTM EXC, modelul cu limitator (cele care se folsesc doar ca sa treaca de RAR motocicleta) ca si rezonatoare normale, de padure. I-am atras atentia, a inteles omul, am trecut mai departe. Am presupus ca nu e endurist ca sa le stie dupa forma.
  4. E un inceput frumos. Si incet-incet ajungi la de-astea: https://www.instagram.com/p/CK9lb8eBuaZ/?igshid=b4ahbu2qywqz Asa ca pregateste-te psihic, virusul deja lucreaza. Urmeaza remorca, motor in 2T, certuri cu nevasta ca de ce nu stai cu familia sambetele si de ce nu iti ajung 2 iesiri pe an, ca mai bine iesi cu ala micu cu bicicletele .....
  5. La mecanic cu ea. La o prima vedere pare un amestec mult prea sarac in carburator, ce duce la incalzirea excesiva a motorului. Dar un mecanic iti poate spune mai multe, nu e 100% ca e amestecul de vina. Un alt exemplul ar fi o mobra vanduta de mine acum ceva timp, iar cumparatorul incepuse sa ma sune ca are rateuri pe toba, ca i se inrosesc tobele si pierde putere, ca merge bine la ralanti dar cand o accelereaza da in nas. Eu eram foarte contrariat, dat fiind ca la mine mobra mersese bine. Dupa multe cautari a gasit el ca surubul care prindea masa pe cadru era slabit. Si cand
  6. Eu am vrut sa spun altceva, ca la un motor mai mare al aceluiasi producator (Husaberg TE250), puterea declarata e de 7kw. Deci, la un motor mai mic, de 125, puterea declarata e clar mai mica (desi nu am vazut pana acum niciun talon de EXC 125). Si automat motorul va fi A1. S-a inteles cumva gresit. Deci, pentru initiator: EXC 125 e A1. Doar sa-l gasesti inmatriculat. Si, asa cum am spus-o de fiecare data......atentie la telepe de pe OLX cu "acte pentru inmatriculare". Foarte multe motoare nu au fost inmatriculate in viata lor, au fost cumparate de noi direct pentru coclauri. Iar di
  7. E A1. Al meu Husaberg (care e KTM EXC 250 2T, dar cu haine albastre) are trecuti in talon 7kw. Am avut Husqvarna WR300, avea trecuti in talon 10Kw. Nu am vazut talon de EXC 125 pana acum, dar ar fi chiar culmea sa fie mai mult de 7kw.
  8. Mai oameni buni, lasati copilul in pace. Dupa poza de profil, pare de 12-13 ani. Ce sa stie la varsta asta? LOLU, vezi ca exista uleiuri de 4 timpi, care se pun in motor si asigura ungerea motoarelor de 4 timpi. Si mai exista uleiuri de 2 timpi, care se pun direct in benzina la motoarele de 2 timpi, si care asigura si ele ungerea, dar un pic diferit. Uleiul de care spui tu, de drujba verde, probabil e folosit la o drujba cu motor in 2 timpi. Adica se amesteca in benzina si se toarna direct in rezervor, nu? Daca tu intr-adevar ai motor in 4 timpi, trebuie sa cauti ulei de 4 timpi si s
  9. Adica inca nu ai verificat uleiul? Vezi ca fix cea mai mare problema la DR-urile de 350 e faptul ca mananca ulei, si trebuie verificat dupa fiecare tura. Si completat. Nu degeaba cea mai cautat piesa la dezmembrari e chiuloasa, sunt multi ca tine care nu stiu sa verifice uleiul. Iau motorul, ies de 3-4 ori si apoi se intreaba de ce le-a crapat..... Uite aici cum se schimba uleiul (desi ar fi trebuit sa fie prima ta grrija, sa schimbi uleiul la un motor luat SH). Si iti si arata in link-ul asta ca ai un buson cu indicator al nivelului de ulei. Verifica-l dupa fiecare tura
  10. E normativa europeana, nu e legislatie pentru fiecare tara in parte. Noi ne supunem normativelor europene, ca si toata Uniunea Europeana. Uite aici topicul vechi: Mai grav a fost in 2017 cand s-a introdus, ca au ramas neinmatriculate motoare noi, din 2016. Eu nu stiu exact care normativa este, dar am vorbit inclusiv cu patronul de la GoRacing, care e importator Beta. Mi-a confirmat si el ca sub euro4 nu se mai inmatriculeaza nicaieri in uniune. Parerea mea: luati-va doar mtoare deja inmatriculate, ca riscati sa ramaneti cu ele neinmatriculate daca va
  11. Tot de plictiseala intervin si eu. Aminteste-ti te rog ca din 2017 incoace exista o normativa europeana cum ca nu se mai pot inmatricula in Europa motociclete sub Euro4, neinmatriculate anterior in uniune. Deci nu te ajuta la inmatricularea in UE niciun polonez, bulgar, ungur, nimeni din uniune, atata timp cat motocicleta respectiva vine din afara(am inteles ca din Australia, nu?). Suzuki-ul ala din 2009, model care e neschimbat din anii 90, nu cred ca are mai mult de Euro1. In niciun caz Euro4. E un caz pierdut, pentru piese. Daca nu ma insel, normativa est
  12. Ba am spus. E vorba de injectorul care mai pica la modelul 2018, cel cu injector de aluminiu. Daca iti iei 2019, au rezolvat deja, nu mai sunt probleme. In rest, nici alea pe carburatie nu au probleme cu carburatia, nici alea pe injectie nu au probleme cu injectia. Costurile sunt la intretinerea generala: rulmenti, piston, kit lant, anvelope, ghidoane strambe, handguard-uri rupte, plastice rupte..... P. S. Am vazut la viata mea un singur KTM care o luase razna cu senzorii, si ala era un Freeride 350. Cand pornea, cand refuza sa porneasca, chestii din astea. De atunci a
  13. Nu am modelul, dar as putea sa-ti raspund cat de cat... In 2017 s-au facut ultimele modele pe carburatie pentru Europa. Din 2018, pentru Europa nu a mai fost facut decat modelul TPI (adica injectie. Deci toate modelele sunt EXC TPI. Mai exista si XC si XC-W, dar alea nu sunt street legal, sunt mai mult pentru America. Apoi, Six Days inseamna modelul cu upgrade-uri fata de un EXC 2019 standard. Din cate stiu eu, sigur e vorba de suspensii mai bune pe fata, WP closed cartridge (fata de WP open cartridge la modelele standard). Stiu ca e vorba si de multe chestii vizuale, gen cadru
  14. Motociclete.com.ro sunt importatori oficiali yamaha. Nu au piesele direct pe site, dar ar trebui sa poata sa te ajute.
  15. Nu-s numai 590 lei amenda (sau jumatate in 15 zile, parca), ci e si faptul ca scade Bous-Malus la asigurare, daca ala isi face masina. Si in loc sa dai 300 lei pe an (la o masina de capacitate mica), iti scade Bonus-Malus si dai 600-800 lei/an. Daca calculezi vreo 2-3 ani pana revii la Bonus-Malus anterior, duce destul de mult. Daca mai ai si o masina cu o asigurare destul de piperata, te-a rupt. La mine s-a dublat de la un accident din asta. Dupa cum am spus, nu mai stiu, de acum 20 de ani, daca e ceva legislatie sau doar sfat al instructorului. Dar uite ca inc
×
×
  • Create New...