Jump to content

mircea.cazachevici

Super Membru
  • Content Count

    1,253
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About mircea.cazachevici

  • Rank
    asds

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti-Buzau
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Beta 300, Transalp 400

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki GPZ 400, Husqvarna TE610, KTM EXC 250, Husqvarna 250, Husaberg 250

Recent Profile Visitors

1,916 profile views
  1. Adica nu e disponibila la comanda, in 7-10 zile? Ca de obicei asa lucreaza Dementor, la comanda si o aduc de la fabrica din Austria. Daca nu o pot aduce nici ei, probabil nu e disponibila la fabrica si nu cred ca o mai gasesti noua pe undeva. Sh, motor dezmembrat.
  2. https://ktm-parts.ro/content/6-spareparts-finder-ktm#year2006-type1000667851-model1000170479-diagram3483 https://ktmexc.ro/index.php?route=oem/ktm#y=37422&m=37526&f=38357 Plus alti vreo 3-4 dealeri de piese KTM.
  3. Asa.....deci il ajutam pe om sau ne batem in cunostinte, ce motor e mai serios si ce motor e mai stricacios? Eu am scris aici pentru ca am facut singur aceasta operatiune, am schimbat singur oringul. Si de el imi aminteam pe moment.
  4. Da, scuze, centrarea ambielajului trebuie facuta doar daca scoti acel rulment cu ace de la bratul ambielajului. Daca nu, nu trebuie nimic centrat. Doar schimbati cei 2 rulmenti cu semeringurile din set si cu oringul. Dar stii sa vezi daca ai intr-adevar joc in bratul ambielajului? Ca sa-ti dai seama daca trebuie schimbat si acel rulment cu ace? Uite aici cum se verifica, doar cu cilindrul dat jos: Daca ai si acolo joc, trebuie neaparat cumparat si rulmentul cu ace, desfacut si recentrat. Daca nu ai joc acolo, nu se centreaza nimic.
  5. Ce e asa ciudat? Axul ambielajului nu are 2 capete? Unul spre cutia de viteze si unul spre aprindere? Deci, in fiecare capat, cate un rulment si cate un semering. Plus un oring, pe care e adevarat ca nu-l vad in kiturile astea de la magazinele de pe la noi, dar ala chiar nu e o avere. Se ia separat de la KTM, original.
  6. https://www.nordicamoto.ro/piese-consumabile-mx-enduro/piese-motor/864-kit-rulmenti-ambielaj-cu-semeringuri-ktm-250300-04-19-prox?gclid=CjwKCAjwy42FBhB2EiwAJY0yQs1QvrDQIxUuJn-y3AyT9yZu325jbaa2uBM5T-TwjDlldq-UpTB0vxoCupIQAvD_BwE Plus semeringul ala, care original la KTM costa 10 lei. Dar, oricum, chiar daca reusesti sa dai singur motorul in doua, tot va trebui sa apelezi la cineva priceput sa-ti centreze ambielajul, operatiunea asta e facuta doar de anumiti oameni. Parerea mea: da-i jos cilindrul si kitul de ambreiaj si du-o asa, desfacuta, la un service. Sa se uite oameni
  7. Intre cutia de viteze si camera de ardere nu e niciun semering, e un oring. Undeva sub pinionul care angreneaza ambreiajul. Il vezi in link-ul de mai jos la minutul 12,50. Pe ala l-ai schimbat? Daca nu, inseamna ca nu ai schimbat ce trebuie. Si spui ca axul ala de la ambielaj, pe care e oringul, are joc? Atunci e varza mare, trebuie dat motorul in doua si schimbati toti rulmentii de la ambielaj.
  8. Aham, ma miram eu ca are Ohlins pe spate.... Deci au facut un fel de Six Days, au echipat-o cu amortizoare de top la vremea respectiva, plus ceva-ceva briz-brizuri sa sara in ochi (capac motor rosu, capac frana si ambreiaj rosii), si i-au dat un nume. Un fel de Logan Confort Extra Plus. La vremea respectiva probabil erau un fel de UAU, acum sunt OK-ish....dar sa fie si mobra intretinuta. Ca degeaba ai Ohlins pe spate si amortizoare cu cartus inchis pe fata, daca curg sau daca au jocuri, cuzineti distrusi, , filete distruse, etc.
  9. Am nevoie de un pic de ajutor. Ce sa fie uzat aici? Sina de pe bascula, pe care culiseaza suportul etrierului, sau suportul etrierului n sine? De ceva timp tot aud un clanc atunci cand calc frana spate, vad ca imi joaca etrierul pe bascula. Si mi-e frica sa nu faca trosc la un moment dat. 20210518_085907.mp4
  10. GasGas EC300 din 2011 a fost un motor bunicel la vremea lui. Prin 2013-2014 l-au stricat, au incercat sa puna de toate pe el, starter electric, si l-a dus de la 108kg la 130kg la gol, de nu mai puteai sa faci nimic cu el pe portiuni tehnice. De-asta au si dat faliment si au fost cumparati anul trecut de KTM (acum exista GasGas EC300 2021, dar sunt niste KTM-uri in haine rosii. Ca sa ne intoarcem. GasGas EC300 2011 e OK, merita. Sa fie in stare buna, consumabile schimbate la timp, piston cat mai nou, . Denumirea de Nombatin nu o inteleg. O fi ca la KTM-uri, cand prin 2016
  11. Schimba-l la 4 iesiri. Iti intra sub un litru, preferabil sa fie mai bun (motorex cross-power 10-50, 10-60, cam asa ceva). O iesire iti contorizeaza 3-4 ore de functionare continua a motorului, deci cam la 15 ore, e corect. Si mai ales verifica inainte de fiecare iesire nivelul de ulei. Pistonul se schimba ca si operatiune de mentenanta la enduro, odata la multe ore. Ceva gen 200 ore, parca, la 4T. Nu se schimba doar segmentii, ci tot pistonul cu tot cu rulmentul cu ace. Deci.....te duci, cumperi motorul, dar ii faci si test de compresie cand ajungi cu el acasa si stii cand
  12. Motocicletele de enduro trebuie mesterite continuu. Umezeala intra si afecteaza rulmentii (roti, bascula, etc),iar din cauza vibratiilor motocicleta trebuie spalata si verificate suruburile periodic. Mie, la motor de 1 an vechime, mi s-a intamplat sa gasesc rulmentii de la roata aproape ancrasati, daca mai mergeam un pic cu ei sigur incepeau sa se invarta in butuc. Plus alte chestii pe care le-am pierdut de-a lungul timpului din cauza suruburilor care se desfac de la vibratii: pedala de pornire in padure, toba finala si un handguard in timp ce transportam motorul pe remorca, etc. A
  13. Intrebare: poate fi folosit un cross pe trasee de enduro? Raspuns: da, poate. Intrebare: ma voi bucura de experienta? Raspuns: nu, vei descoperi destul de repede ca nu e ceea ce trebuie, si vei ajunge sa-l vinzi in pierdere. Asta e si motivul pentru care gasesti cross-uri ieftine, oamenii nu stiu ce cumpara si apoi incearca sa scape de ele. Problema cu un cross e ca e facut si setat pentru cu totul altfel de teren. Suspensii rigide, facute sa amortizeze aterizarile si sa te ajute sa sari cand dai de un damb. Asta se va sinti si in padure, in sensul ca orice utilizato
  14. 20 ml la litru. Adica 100ml daca bagi 5l, 200 ml daca bagi 10l (desi iti incap numai 9,5 in rezervor). Atentie, numai ulei bun, full sintetic, peste 60-70 lei/l (motorez cross-power, motul 800 2T , din astea, daca vrei sa te tina pistonul 150 ore). Nu e musai sa bagi la fix, eu ma iau dupa gradatiile de pe bidonul de 1 litru , si e un pic la ochi, dar nu e bai.
  15. OOOO, s-a suparat cocoselul si se lauda cu banii, femeile si dusmanii! Notiunea de pusti cordit imi suna din ce in ce mai clar.
×
×
  • Create New...