Jump to content

mircea.cazachevici

Super Membru
  • Content Count

    1,110
  • Joined

  • Last visited

About mircea.cazachevici

  • Rank
    asds

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti-Buzau
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Transalp 400,Husaberg 250

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki GPZ 400, Husqvarna TE610, KTM EXC 250, Husqvarna WR250

Recent Profile Visitors

1,202 profile views
  1. Dupa 2008 sunt OK. Ca si diferente majore, intre 2008-2011 a fost un model (foarte mici diferente intre ani), apoi 2012-2014 alt model, 2015-16 alt model. Normal, cu cat ma nou si mai bine intretinut, cu atat mai bine. Ca si sfat personal, ai putea sa te uiti si la Husaberg. Husabergul 2011-2014 a fost ceea ce este acum Huqvarna pentru KTM, adica o marca "de incercare". Puneau chestii noi pe el, si daca se comporta bine, al 2-lea an introduceau noutatea respectiva si la KTM. Al meu, de exemplu, Husaberg 2011, e pur si simplu un KTM 2012 cu plastice albastre. Eu iau absolut toate piesele de la KTM. Pretul e un pic mai mic la Husaberg, deoarece nu foarte multi cumparatori stiu ce e cu marca asta, de aceea cererea e mai mica. Deci, daca gasesti un Husaberg in stare buna, nu ezita: e fix un KTM in alte haine.
  2. Nimic. Sunt prins cu enduro, imi mananca week-end-urile si banii. Transalpul a ramas doar ca un hobby. E un fier pe care ma mai urc de 3-4 ori pe an, cand trebuie sa ajung repede undeva prin oras, si cam atat. Nu mai am timp de surubarit la el.
  3. Nu tine niciun silicon, benzina topeste orice silicon. Am avut o problema asemanatoare cu un rezervor de plastic, nu a tinut nici lipirea cu plastic facuta la firmele care se ocupa cu plastice, nici cu silicon, nici cu diverse combinatii de produse din Dedeman pentru lipit metale, plastic, sticla...cu absolut nimic. Singura chestie cu care merge e sa torni plastic topit peste spartura, doar daca gasesti fix acelasi tip de plastic rezistent la benzina ca si rezervorul tau. Eu mai am rezervorul vechi, spart, daca e sa fie fix acelasi tip de palstic, si pot sa te ajut cu bucati din el ca sa incerci sa le topesti. E acest model, plastic negru: https://www.jdk.com.au/fuel-petrol-gas-tank-husqvarna-wr250-wr-250-300-2012-12.html
  4. Ce pornire? Eu aveam problema ca nu-mi taie scanteia cand las cricul jos (si eram invatat sa opresc motorul asa). Dar sunt un lenes....daca nu gasesc rezolvarea repede, mai degraba ma invat cu o hiba decat sa pierd x ore sa o rezolv.
  5. Ai schimbat bateria la display? Memoria dispaly-ului, cand motorul este oprit, este asigurat de o baterie interna, CR2032 parca. Desfa, schimba si vezi dupa.
  6. In principiu, doar pe Transalp: https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10300000000/vehicle/honda-xl-600:17828/article/489060/?sr=30 Vezi ca pe motomike ai jos, chiar sub poza regulatorului, tab-ul "fits to", unde iti arata pe ce altceva se mai potriveste o piesa. Iar in dreapta ai modelul motocicletei aleasa de mine, pe care poti sa o schimbi si sa reiei cautarea pe orice model de Transalp ai tu.
  7. Din capitolul "do it yourself": Nu cred ca se mai poate folosi roata ta, eu as schimba doar cercul. Cauti pe olx o roata second sau doar cercul, nu conteaza de la ce e. Important e ca cercul sa fie la fel ca al tau, 21", 36 gauri, cu latimea de 2,25 parca (scrie pe el toata aceasta informatie, stantat pe o parte). Si sa fie ceva serios, de enduro, nu provenit de la vreo chinezarie cu fier mort. Apoi dai jos cauciucul tau si dai vreo 3-4 zile la rand cu WD40 pe la suruburile spitelor tale, ca sa le poti debloca. Dupa vreo 4 zile de dat de 3 ori pe zi cu WD40, ar trebui sa poti desface spitele fara sa trebuiasca sa le tai. Iei cercul nou si-l pui in locul cercului tau, exact ca in link: In loc de suportul ala pe care ei invart roata ca sa o centreze, poti sa pui roata direct pe otocicleta ta suspendata si sa o invarti ca sa o centrezi. In loc de scula aia cu care ei strang spitele poti folosi 2 chei de 6. Piulita de la spite e un pic mai lunga, iti incap 2 chei pe ea si e mult mai sigur ca nu stemuiesti piulita daca le folosesti in acelasi timp. Eu asa am procedat acum 3 ani, cand amschimbat cercul spate, si a iesit perfect. Ca si idee, uite si o roata cu 36 spite la pret bun (daca sta sa socotesti si pretul anvelopei). Numai sa aiba si latimea pe care o ai tu la roata ta: https://www.olx.ro/oferta/vand-roata-enduro-21-IDbi576.html#7eb3d240de Bafta
  8. Vand remorca mica (sau macar o fac de ras pe aici). Marca Timis (romaneasca) model M350, an 1992. Masa totala 350kg, poate duce 250 kg maxim, dimensiuni bena 100x100cm. Eu am folosit-o ca in poza cu motorul pe ea, am dat jos obloanele si am improvizat o sina pe care mi-am transportat motorul vreme de 7 ani. Dar are si obloane si capac cu incuietoare. Inmatriculata, la fiscal pe numele meu, la politie pe numele fostului proprietar (dupa ce am luat-o, niciodata nu am mai ajuns sa schimb talonul la politie). ITP si asigurare valabile. Dezavantaje: 1. In iarna a inceput sa-mi cedeze un suport de amortizare de la o roata. Am dus-o la un sudor care i-a aplicat o sudura cam stramba. Per total, sta putin ridicata de un colt si capacul nu se mai inchide bine. Cine o vrea ca sa o foloseasca cu capac, ar trebui sa refaca acea sudura. Cine vrea sa o foloseasca asa cum am folosit-o eu, pnetru motor, o poate folosi asa cum e ea in acest moment. 2. Roti mici, 8 inch, asta inseamna turatie foarte mare cand mergi cu 100 km/h. Eu, la 4000-5000 km cat faceam pe an, schimbam odata rulmentii de la roti din cauza ca se distrugeau de la turatie. Cost rulmenti: 60 lei pentru ambele roti. 3. Fiscalul eu pot sa-l dau peste vreo 2 luni. Mai am o mica suma de achitat la impozite locale, suma pe care nu mi-o permit in sezonul concediilor. Asa ca cine o ia o sa astepte fiscalul de la mine pana prin septembrie-octombrie. O dau cu tot cu obloane, capac, sina de motor. Pretul meu e in concordanta cu starea: 250 lei Locatie: Popesti-Leordeni Tel: 0722.233.533 Mircea S-a rezervat remorcuta.
  9. Nu, recomandarea este lant DID 5xx ZVMX. Numerele 520, 525, 530 inseamna masura zalelor (parca distanta dintre cele 2 nituri ale zalelor). Tu trebuie sa alegi lant DID de masura specificata la motorul tau si cu nr zalelor specificat (de ex, DID 520ZVMX cu 118 zale). Daca e lant deschis (cu za de legatura ) si gasesti doar cu mai multe zale, nu e bai, tai din ele cu flexul pana cand ajungi la nr tau de zale. On Topic: nu conteaza ca e DID, Regina sau alta marca cat de cat mai cunoscuta, important pentru fiabilitatea unui lant e sa fie cu oringuri in forma de X (se cheama x-ring). Adica lanturile pot fi fara oringuri, cu oringuri normale (o-ring) sau cu oringuri in X (x-ring, si sunt si cele mai scumpe). Iar cel recomandat de colegi este X-ring, se vede dupa denumire.
  10. Deci: cric detectat cand e lasat( martorul portocaliu din bord de "side stand" se aprinde), senzor de neutral functioneaza (martorul verde de "neutral din bord se aprinde cand e pe liber si se stinge cand bag in viteza). Totusi, nu-mi taie scanteia daca bag in viteza cu cricul lasat. Deci ambii senzori merg, cred ca firul intrrupt este pe undeva intre bord si zona de unde taie scanteia (unde o fi si aia). Dar nu am idee unde. Are cineva o schema electrica?
  11. Multam, am gasit mazga in interior. Acum, dupa mult WD40 dat in interior, care a si curatat ce era pe acolo, si butonul in sine merge mult mai precis, nu mai agata, iar becurile se aprind imediat La problema cu cricul lateral care, cand e lasat, nu-mi mai taie automat scanteia la bujii, vreo solutie? Unde sa ma uit?
  12. Vezi ca in josul paginii urmatoare ai butonul de "Vehicule", care-ti arata compatibilitatea. Totusi, doar pe YZF450 vad ca se mai potriveste: https://www.romimoto-piese.ro/ro2/category/10200000000/vehicle/yamaha-wr-250:54860/article/776360/
  13. Intrebare tehnica pentru oameni tehnici. Dupa o perioada destul de mare de stat nepornit, Transalpul meu (400cmc, 1994, similar cu cel de 600 din acelasi an) are cateva probleme. Daca semnalizez, cand e motorul pornit recent dureaza 3-4 secunde de la apasarea butonului pana cand semnalizatoarele incep sa se aprinda si sa se stinga. Dupa ce se mai incalzeste un pic, timpul asta de asteptare se diminueaza pana la o secunda. Am inteles ca trebuie doar sa curat niste papucei de la semnalizare care probabil sunt oxidati. Dar care papucei? Unde gasesc releul? Desi mi se aprinde becul galben pe bord cand pun cricul, totusi motorul nu se mai opreste cand bag in viteza cu cricul lasat. Ieri am plecat chiar cu cricul lasat. Unde ar putea fi buba? Unde sa am fire intrerupte? Frana fata se apasa foarte greu, si nu franeaza bine. Banuiesc ca sunt blocate/semiblocate pistonasele pe etrierul fata. Le-as desface, dar mi-e frica de faptul ca ar necesita schimbare de garnituri si raman cu moto nefunctionala pana vin piesele. Unde gasesc in Bucuresti piese de Honda? (recunosc, nu am mai cumparat o piesa la ea de 5-6 ani, e o motocicleta nemuritoare). Ar trebui schimbat parbrizul, e rupt, copt. Dar parca nu as da 300 lei pe un parbriz nou. Are cineva unul SH la pret decent?Varianta 88-94, aia cu far patrat. Multumesc anticipat
×
×
  • Create New...