Sari la conținut

stopBeingSad77

Membru
  • Număr conținut

    48
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Moto guzzi v7 stone 2022 E5

Vizitatori Recenți Profil

352 citiri profil

stopBeingSad77's Achievements

  1. Sunt la 16.000 de km in jur, tocmai ce am trimis-o pe rampa la Bucuresti pentru ceva mentenanta si schimbat cauciucurile. Acus la 18.000 cand fac ma duc sa-i fac iar o alta reviezie (schimb ulei motor, cardan, cutie, filtru ulei, filtru aer, bujii noi si reglajul la valve). O am de 6 luni si ceva spre 7 luni. Daca continui sa merg asa pana la finalul anului fac 20.000 de km pe putin daca nu 25.000.
  2. Sunt la 12.000 de km, pe 15 august imi schimb cauciucurile in rest 0 probleme, liniste. Ma tot bucur de plimbari, asta cu butonul am rezolvat pana la urma, am dat cu spray de contact 3 seri la rand si acuma merge ca nou, e clar ca a fost mizerie ceva pe dedesupt. In afara de asta ce sa zic, totul e bine, voi pe unde a-ti mai umblat cu guzzi-u?
  3. Am fost ieri un drum spre Bucuresti la the bike hub la service, mama dn2 e sinucidere curata, e prima oara cand merg pe drumul ala. Pentru un schimb de bujii, reglaj la valve, diagnoza, revizie (schimb ulei motor, cardan, cutie, schimb filtru ulei, filtru aier) si o saiba am dat 1312.66 RON. Butonul nu s-a rezolvat, au vazut si au constatat ca nu se poate repara butonul ci trebuie comandat tot amplasamentu fara manson din partea dreapta), au comandat si mi-au zis ca ajunge in 10 zile si cand vine sa ma duc iar inapoi la ei sa mi-l monteze. In bord acuma am in jur de 10300 de km. Am vrut sa-mi schimbe si cauciucurile dar au zis ca nu au pe stock si au zis sa ma uit eu, sa comand si mi-l monteaza ei.
  4. 9100 ma aproprii de service-ul de 10.000 iar problema cu butonu e din ce in ce mai rea, aseara aproape ca nu a mai pornit deloc, noroc ca am reusit sa o pornesc o data si sa o bag in garaj ca altfel trebuia sa imping un deal destul de mare si inebuneam. Am comandat consumabile, garnituri, suruburi, capacele de pe oem-bike-parts.com astept sa imi vina comanda si ma duc la service sa le pun + sa rezolv problema cu butonul.
  5. A stat numai in garaj, da m-a prins ploaia de vre-o doua ori dar nu cred ca e cazul sa ma ingrijorez de asta.
  6. De pe la 6800km pana acuma la 8300 am inceput sa am probleme cu butonul de start, trebuie apasat de mai multe ori, ori tinut de mai mult timp apasat pana porneste motocicleta. Din cate am inteles e din cauza ca e prajit un releu care se afla sub rezervor, o sa ma duc acus la service-ul de 10.000 si o sa-l fac pe garantie. Initial am incercat sa dau cu spray de contact crezand ca poate a intrat murdarie sub buton si de asta, dar nu a ajutat deloc. Uneori cand apas pe buton chiar si usor il ia din prima uneori stau si apas de multe ori sa porneasca. In afara de problema asta, nu am mai avut alte probleme, scurgerile de ulei s-au rezolvat complet, de tras trage motoreta mai bine de la ultimul service, am constat ca si consuma mai mult in medie cu 0.5, 0.8 dar pe de alta parte tot e mic. Am facut recent un drum spre mare dus intors, am consumat la dus 19.58 litri si la intors tot in jur de 19.58,20 de litri (consum indicat in bord 4.6 in conditiile care am mers si cu 130-200km/h pe autostrada). Un plin ma duce linistit spre mare.
  7. Eu am luat https://www.emag.ro/suport-telefon-pentru-bicicleta-spigen-gearlock-mf100-montaj-pe-ghidon-pozitionare-frontala-negru-8809613765540/pd/DZMQ5MMBM/ si isi face treaba foarte bine e basically quad lock doar ca e mai ieftin si sta la fel de bine + ca e compatibil cu toate case-urile de la quadlock.
  8. Pfai da ce frumusica e husa pe rezervor, sa o porti sanatos.
  9. Cei de la Bucuresti (the bike hub) mi-au inlocuit surubul, piulitele, uleiul din motor, schimbat uleiul din cutia de viteza, constatat ca uleiul a fost schimbat neconform de cei de la Madras, pus motoreta pe diagnoza (nu au gasit nimic) cat si celelalte verificari de rutina. Motoreta a ajuns la mine inapoi pe rampa si am bagat in ea vreo 700 de km aproximativ, trage cu 10, 15% aparent mai bine, consuma ce-i drept un pic mai mult decat inainte, aproximativ cu 0.2-0.5l in medie dar totul pare sa fie in regula. Nivelul de ulei nu a scazut deloc iar eu is deocamdata multumit. Sper ca s-a terminat cosmarul. Pana una alta hai sa pun niste poze pe la munte cu ea.
  10. Inainte cu o zi sa pun motoreta pe rampa am fost la benzinarie sa-i pun niste benzina si in trafic in viteza 1-a cand trageam ambreajul si ii dadeam usor drumu + un pic de gaz mi-a murit motoru si mi-a aparut pentru cateva secunde "Alarm - Oil Pressure" apoi cand am restartat din cheie motocicleta a pornit, am pus benzina si am pus-o inapoi in garaj. Acuma probabil e un senzor de la presiunea de ulei ce e destrans ori o fi din cauza ca mai am jumate din uleiul pus? Ea acuma motoreta e la Bucuresti in service. Urmeaza sa vorbesc cu ei telefonic luni,marti si o sa vedem ce se intampla.
  11. De ar fi fost o picatura, dar ca si nivel mai am jumate in motor, daca ma uit pe gemulet am aproximativ fix intre dunga de jos si dunga de sus. Si eu sper. Am vorbit cu dealer-ul si cu cei de la service am sa si trimit poze exact unde ar trebui schimbate aceste suruburi. Si mie, dar ce pot sa fac eu ? Da, as putea sa imi cumpar eu simering, pasta si ce trebuie pentru cardan si sa verific/efectuez eu reparatia + inlocuirea suruburilor, etc dar mie cam frica sa umblu la ea fara cineva sa ma supravegheze. De asta am garantie, acuma eu sper ca o sa se rezolve si cand o iesi din garantie poate o sa incerc sa ma bag si eu sa fac dar mi se pare prea devreme avand in vedere ca am motocicleta doar de cateva luni. Vreau doar sa ma bucur de ea, sa ma plimb. Atat sa am responsabilitati, sa ii fac presiunea in pneuri, sa o spal, sa-i pun gaz si reglaje de bun simt la ambreaj, throttler si atat.
  12. Iar a inceput sa curga ulei. Am vorbit cu cei de la the bike hub si mi-au zis ca sambata sau duminica vine rampa si mi-o ia si mi-o duce la Bucuresti la service-ul de la the bike hub. Dupa asta, dupa o saptamana ori ma duc eu sa o iau fizic ori mi-o trimite cu rampa inapoi. Sa vad cum fac cu timpul. Am fost si eu si ei foarte calm la telefon. E super aiurea. Teoria e ca aici pe unde imi curge mie ulei e de la o gura de aerisire care trebuie astupat, acuma tot uleiul (care cica e in exces) care ar trebui sa se dreneze in motor inapoi iese pe acolo si imi trebuie un capac cu clema ca la nr 15,16 cum imi lipseste din pacate.Cam asa arata. Am verificat motoru cu motoru de mai sus si am crezut initial ca nu e normal ca in zona suruburilor sa nu am lac dar si colegul are la fel. Singurele lucruri care ar fi de rezolvat e sa imi puna piesele astea lipsa, sa imi curete si sa reverifice nivelul cat si cablurile din spate unde se conecteaza camera cu filtru de aer, inlocuit niste suruburi capsate aiurea. Probabil cei de la service au folosit surubelnite necorespunzatoare si de asta am eu asa blegite aiurea suruburile. Nu e mare lucru on paper dar e deranjat + ca am intlees ca pe furtunasu ala nu ar trebui sa intre praf, mizerie, aer. O explicatie logica ce mi-a dat un baiat de pe guzzitech Am sa atasez aici un print cu ea poate e de folos pentru altii.
  13. @FM MotoE normal sa oscileze, nu-ti fa griji, in caz ca se intampla pe viitor alte lucruri: - la inceput daca nu o lasi sa se incalzeasca un pic nu o sa-ti intre in vieta 1 nici moarta; (dupa rodaj ai sa observi ca fenomenul asta se intampla din ce in ce mai rar pana cand nu se mai intampla deloc) - da e normal sa nu prea gasesti neutrul, si eu il gasesc greu, asa e cutia de la moto guzzi, am observat ca daca e incinsa bine metalu il gasesti mai usor, mai e un trick la clutch e gen o pozitie acolo unde tre sa-l pui ca sa-l gasesti 100% (nu cu ambreajul tras la maxim, ai sa vezi tu, e caterinca). - da e normal sa-i dai drumu si sa porneasca mai greu si apoi sa moara sau sa nu porneasca din prima. (e din cauza la tot sistemul evap, ca baietii sa faca bicicleta asta euro 5 certificata a cam strangulat motoru si e foarte popular modu asta de evap cann removal, cauta pe net cel putin asta am inteles eu, plus recomanda lumea un ecu upgrade ca sa nu mai ai astfel de probleme de fueling si cold starts).
  14. In ce sens? Cand schimbi? La inceput era mai rigida, dar s-a lasat cu timpu si e numai buna acuma.
  15. As vrea sa vin cu un update dupa aproape 700 de km facuti de la ultimul service, nu am mai avut probleme, alta explicatie nu am decat ca service-ul a pus prea mult ulei. @GoodKatdaca o sa ai si tu probleme sa nu te sperii, uleiul la mine e mai jos de linia de sus daca te uiti la gemulet cam acolo ar trebui sa fie nivelul daca e pana la dunga de sus sau un pic peste o sa-ti scuipe ulei cum mergi 20km+ in ziua aia. Da, nu are joja, e doar gemuletul. Vezi cand verifici sa fie dreapta motoreta, o pui tu rezemata de ceva. Am deja 3200 km in bord . GAZ NON STOP ! Tot trebuie sa trec pe la Bucuresti sa imi reseteze si mie martoru de service in bord.
×
×
  • Creează nouă...