Sari la conținut

raresh19

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2023
  • Motocicleta
    -
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    N/A

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

raresh19's Achievements

  1. Da, nu e vorba de formulare, dar continutul nu il vad pe subiectul titlului. Legat de putere o sa mai raman putin in aer urmatoarea perioada, mi-a promis un prieten ca imi imprumuta motocicleta lui pentru o perioada un CB500F 2022, si o sa vad dupa obtinerea permisului sa fac cate un test-drive cu fiecare. Sper ca la inceputul lunii viitoare sa obtin permisul.
  2. Am făcut scoala pt MT-07. Dar nu înțeleg de ce atâta agresivitate și sarcasm căruia chiar nu ii văd rostul. Este secțiunea de începători, îmi pare rău ca nu m-am născut învățat ca unii dintre voi. sau e gresit ca am făcut scoala pe mt-07 și trebuia sa o fac pe o râie? Va mulțumesc de răspunsuri! O sa filtrez informațiile care chiar au fost de ajutor și voi lua o decizie.
  3. Ca dimensiuni nu am simțit mare diferența. Ca greutate era sesizabilă. M-am simțit bine pe ambele. Cea de 650r mi s-a părut mai grea dar nimic cu care nu as putea sa ma obișnuiesc. Și MT07 mi s-a părut grea la început dar după 2 ore nu am mai simțit vreun disconfort.
  4. Bun, dobanda la leasing e 6%, dobanda la depozit e 7,5% prefer sa fac 1,5% peste dobanda de la leasing actuala si amortizez din costul motocicletei. Ratele ii baga pe multi in faliment dar au ridicat si imperii. Fiecare alege cum sa isi investeasca sau sa isi foloseasca banii. Numai zic ca exista alte solutii ce produc sume de bani mai mari /an depinde de fiecare in ce domeniul activeaza. Pentru mine consider ca e mai ok sa o iau in leasing decat cu banii jos, in loc sa-mi stric din capital, dar nu despre asta e discutia, aici discutia este despre o motocicleta.
  5. .... daca o achizitionez in leasing inseamna ca nu imi permit sa cumpar motocicleta cu banii jos?
  6. Am ales ideea de a merge pe ceva nou din doua motive, moticletele din 2015-pana in prezent au acelasi pret daca nu un pret mai mare decat nou. Cand o iei noua o poti lua prin programul rabla, si o am ocazia de a o lua si in leasing, si as putea face o rata care sa zic ca nu m-ar deranja sa iau una noua. Nu exclud de a merge si pe SH, dar la pret bun sunt destul de vechi, eu nu ma prea pricep, nici nu am multi prieteni motociclisti pe care sa ii consult, si nu imi dau seama daca a avut sau nu accident, daca are sau nu ciclistica buna, pentru ca sunt incepator... plus de asta vad ca valoarea de revanzare este mai mare sau egala cu cea de cumparare (chiar si cele atinse/cazute). Eu nu exclud nicio varianta, chiar initial am vrut sa merg pe ceva SH, dar pentru ca sunt necunoascator, am fost cu doi prieteni sa ne uitam de niste motociclete "impecabile" care aveau furca indoita nu statea roata drept (si nu mi-am dat seama pana nu mi-a zis un coleg), mi s-a parut mai ok sa merg pe varianta de a da un avans de 2500-3000e si sa platesc o rata de 50-60euro pe luna timp de 5 ani, sau 80-100euro timp de 3 ani (calculul facut initial pentru CBR500R ) La cel de 650 era vreo 80-90e/luna in varianta de 5 ani, sau 150-140euro/luna in varianta de 3 ani. Iar legat de model stiu e o struto camila acest CBR, dar imbina doua lucruri in aceasta strutocamila care pentru mine au fost importante, confortul de pe naked (fiind furca mai ridicata), un unghi de viraj aproape de un naked, si look-ul sportiv (care ma atrage.)
  7. Salutare, In curând (sper) voi deveni proaspăt posesor de permis Categoria A. Între timp pentru ca deja este frumos afara și abia astept am început ușor ușor sa-mi creez wishlist-urile pentru echipamente și motocicleta. Am 29 de ani, permis B de la 18 ani. Am 1,88m inaltime și 79kg Deși multa lume spune ca motocicletele sport nu sunt comode și ca mi-ar sta mai bine pe un scramble sau Cafe racer de mic mi-am dorit o motocicleta sport. Ma tot documentez de ceva timp pe acest subiect și am văzut ca Honda îmbina sportivitatea cu mersul de zi de zi pe motocicletele din gama CBRxxxR având o pozitie mai comoda, fiind ghidonul mai ridicat. eram ferm convins ca o sa merg pe cea de 500cc dar ținând cont ca vreau sa o iau noua, câteva persoane mi-au recomandat sa merg pe varianta de 650cc, deoarece o sa ma plictisesc repede de cea de 500cc. Acum am venit sa va cer părerea de ce ați recomanda sau ce ați face voi dacă ați fi in locul meu. Este o diferența de 2000e între cele doua, care are un cuvânt de spus, dar am înțeles ca cea de 650 ar avea o sa mult mai comoda pe lângă puterea aproape dubla pe care o dezvolta. Motocicleta o voi folosi recreațional in oraș și drumuri scurte pe lângă ( cel puțin la început pana mai prind experiența). Poate va fi o zi sau doua pe săptămâna de mers la birou ( probabil mai des in primele săptămâni din cauza entuziasmului ). Dar preponderent in Weekend pentru relaxare și plăcerea de a conduce. Orice părere sinceră este bine venită si va mulțumesc de pe acum pentru viitoare răspunsuri!
×
×
  • Creează nouă...