Sari la conținut

enopul

Membru
  • Număr conținut

    61
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    2023
  • Motocicleta
    Yamaha X Max 125
  • Numar moto
    B77HCK

Informații profil

  • Alte autovehicule si vehicule
    Honda Civic 2015, Honda Civic 2020

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

enopul's Achievements

  1. Poate, mănâncă , important e să îți și placă Vespa. E foarte frumoasa dar la alții, mie personal nu îmi place poziția. Și Vespa are și roti mici și frâne proaste și suspensie oribila dar e f frumoasa...si scumpa. Și pe xmax îl bat în oraș și alte scutere de mici dimensiuni Și mulțumesc
  2. Gata, a venit momentul vindem xmax ul, nu mai e cazul sa îl țin. Am luat și forza 750, chiar modelul 2025. Pt cine e curios, e diferența cer pământ între forza 750 și xmax 300, în oraș xmax e rege la manevrabilitate, în rest nu e cazul sa amintim de el. Șaua standard de la forza e mai confortabila decât șaua confort de yamaha. Consumul, ei bine este similar, șocant dar adevărat. Suspensia e top la forza în condițiile în care eu am upgrade yss fata spate pe xmax. Dar în oraș e greu de bătut xmax în trafic.
  3. Șaua, e putin mai inalta decat cea standard, 1 cm gen . Nu e mai moale dar da, e mai confortabila, are sustinere mai buna la spate. Diferenta majora e la drum lung. Si arata bine
  4. Am luat si șaua aia Referitor la suspensie, fata merita toti banii, spatele tine fix de reglajele pe care le doresti, pot fi moi pt oras sau mai dure pt afara ca sa ai stabilitate mai multa.
  5. Salut si bine ai venit Nu stiu sa fac review dar te asigur ca e mai bine. Sa zicem ca dezavantajul ar fi ca daca mergi cu pasager , cam trebuie sa umbli la setari. Daca mergi singur, ii gasesti punctul si aia e. Sau nu. Eu am zile cand prefer mai dura, zile in care nu vreau sa ma zgaltie deloc
  6. Am fost azi sa ridic atelajul din atelier, am schimbat suspensia fata cu un kit yss. Daca la spate inca nu am reusit sa ii gasesc punctul perfect dar e clar o imbunatatire, la fata, lasata standard cum vine , e senzatie. Stabilitate, absorbtie gropi, tot, e super. Recomand maxim. Cu ocazia asta i am rugat sa imi rezolve si scartaitul franei. Problema e conducta franei, care trage etrierul spre disc, ii face un unghi si de aici scartaitul. Asa ca rezolvarea e sa impingi putin de conducta de frana si , magie, dispare scartaitul.
  7. Povesteste tot ca mie mi au spus ca "asa face toate" si nu au ce sa faca. Am vizita la ei sapt viitoare si poate rezolva si pe a mea.
  8. Am comandat si kitul pt furca upgrade. Nu vine cu uleiul yss pt ca reguli de transport ...uleiul e inflamabil. Vanzatorul mi a recomandat 15w, original yamaha vine cu 10w. Cel mai probabil o sa merg pe recomandarea lor , 15w si ca sa fiu prietenos o da pun putoline vandut de dualmotors.
  9. Si am comandat si suspensia spate, Yss G sport. Am vrut sa iau si upgrade furca dar nu am reusit sa ma interesez de montaj decat la un singur atelier care cere 1100 pt montaj si alte cateva sute pt diverse operatii....upgrade ul e 1000 lei kit
  10. Am tot oscilat daca sa iau sau nu suspensia, am reglat o pe hard maxim e decenta pt oras. Totusi am mai vb cu posesori de yss, chiar azi cu unul care avea adv350 si spunea ca e prea hard pt gustul lui. Nu am inteles de ce a schimbat suspensia originala . Am gasit ce vreau pe ebay, cu tot cu vama duce spre 2000 lei, lucru confirmat si de cel cu adv. In primavara ma ocup de achizitie. Intre timp am comandat șa confort la Dual Motors, vine in 10 zile. I am mai pus niste prelungitoare oglinzi ca pe original loveam cu oglinda in parbrizul Givi. Acum se incadreaza perfect. Eu sunt multumit de agregat, isi face treaba pt care a fost achizitionat. La toamna ii montez si termoscutul deja cumparat. Daca nu ninge, ma duc la munca cu el mult si bine. Consumul mediu e 3.5 la suta. Asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...